Irina -
Vittorio -
Klaus -
Marbas -
Deleb -
Nymus -
Orson -
Raven -
Deirdre
Ossir - Dirael - Anwen - Eruina - Sinitar - Lethos - Razzak - Jhora - Galib
Ebba - Helmar - Karli - Garuna - Haggash - Shak'Karukat
Ossir - Dirael - Anwen - Eruina - Sinitar - Lethos - Razzak - Jhora - Galib
Ebba - Helmar - Karli - Garuna - Haggash - Shak'Karukat
Irina | Poziom 15 | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
Atak |
10 | Morale |
2 | Trener Gryfów | ||
Obrona |
12 | Szczęście |
3 | Gryfy królewskie i Gryfy bojowe w armii bohatera otrzymują +8 do ataku i obrony. | ||
Siła zaklęć |
4 | Mana |
50 | |||
Wiedza |
5 |
Armia | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
40 |
40 |
19 |
80 |
240 |
150 |
2 |
Umiejętności i artefakty | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Czary | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Boska Siła 4 |
Przyspieszenie 4 |
Oczyszczenie 10 |
Wytrzymałość 6 |
||||
Osłabienie 4 |
Rozkład 6 |
Wrażliwość 5 |
|||||
Kamienne Kolce 5 |
|||||||
Pięść Gniewu 5 |
Magiczny Kryształ 8 |
Rój Os 5 |
Wskrześ Umarłych 9 |
||||
Do góry |
Vittorio | Poziom 15 | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
Atak |
6 | Morale |
0 | Specjalista od Oblężeń | ||
Obrona |
10 | Szczęście |
0 | Balisty otrzymują +15 do ataku. | ||
Siła zaklęć |
3 | Mana |
60 | |||
Wiedza |
6 |
Armia | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
12 |
125 |
10 |
40 |
75 |
120 |
150 |
|
Umiejętności i artefakty | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Czary | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Boska Siła 4 |
Oczyszczenie 10 |
Odbicie Pocisku 6 |
Teleportacja 8 |
||||
Przyspieszenie 4 |
Wytrzymałość 6 |
Prawa Moc 6 |
Teleportacja 15 |
||||
Osłabienie 4 |
Spowolnienie 4 |
Wrażliwość 5 |
Dezorientacja 9 |
||||
Smutek 5 |
Rozkład 6 |
Cierpienie 5 |
Oślepienie 10 |
||||
Klątwa Piekieł 15 |
Wampiryzm 10 |
||||||
Kamienne Kolce 5 |
|||||||
Rój Os 5 |
|||||||
Do góry |
Klaus | Poziom 15 | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
Atak |
8 | Morale |
5 | Dowódca Kawalerii | ||
Obrona |
11 | Szczęście |
2 | Paladyni w armii bohatera otrzymują +8 do ataku i obrony, a obrażenia od szarży są zwiększone o 35%. Ponadto, obrażenia bohatera wynikające ze zdolności Kontratak są zwiększone o 15%. | ||
Siła zaklęć |
2 | Mana |
30 | |||
Wiedza |
3 |
Armia | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
4 |
12 |
7 |
70 |
3 |
85 |
7 |
Umiejętności i artefakty | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Lwi Duch: 3 przedmioty |
Czary | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Boska Siła 4 |
Oczyszczenie 10 |
Odbicie Pocisku 6 |
Teleportacja 15 |
||||
Przyspieszenie 4 |
Wytrzymałość 6 |
Boska Zemsta 14 |
|||||
Starożytna Strzała 4 |
|||||||
Do góry |
Marbas | Poziom 15 | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
Atak |
11 | Morale |
0 | Łamacz Czarów | ||
Obrona |
6 | Szczęście |
0 | Wszystkie istoty w armii bohatera otrzymują 20% odporności na magię. | ||
Siła zaklęć |
11 | Mana |
90 | |||
Wiedza |
9 |
Armia | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
70 |
75 |
4 |
10 |
50 |
5 |
80 |
Umiejętności i artefakty | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Potęga Smoków: 4 przedmioty |
Czary | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Oczyszczenie 10 |
|||||||
Osłabienie 4 |
Spowolnienie 4 |
Cierpienie 5 |
Szał 15 |
||||
Smutek 5 |
Wrażliwość 5 |
Oślepienie 10 |
|||||
Kamienne Kolce 5 |
Błyskawica 5 |
Kula Ognia 10 |
Grad Meteorytów 19 |
||||
Starożytna Strzała 4 |
Lodowy Promień 6 |
Ściana Ognia 16 |
Łańcuch Błyskawic 16 |
||||
Ognista Pułapka 8 |
Pięść Gniewu 5 |
Rój Os 5 |
|||||
Do góry |
Deleb | Poziom 15 | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
Atak |
13 | Morale |
0 | Żelazna Dziewica | ||
Obrona |
2 | Szczęście |
0 | Strzały z Balisty będącej pod dowództwem bohatera zyskują efekt kuli ognia o obrażeniach wynoszących 40. | ||
Siła zaklęć |
4 | Mana |
50 | |||
Wiedza |
5 |
Armia | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
70 |
120 |
6 |
7 |
20 |
15 |
54 |
|
Umiejętności i artefakty | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Czary | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Oczyszczenie 10 |
|||||||
Osłabienie 4 |
Smutek 5 |
Spowolnienie 4 |
Wrażliwość 5 |
||||
Cierpienie 5 |
Dezorientacja 9 |
||||||
Starożytna Strzała 4 |
Lodowy Promień 6 |
||||||
Ognista Pułapka 8 |
Pięść Gniewu 5 |
Rój Os 5 |
|||||
Do góry |
Nymus | Poziom 15 | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
Atak |
15 | Morale |
2 | Portier | ||
Obrona |
5 | Szczęście |
3 | Liczba istot przywołanych przez Bramę jest zwiększona o 15%. | ||
Siła zaklęć |
3 | Mana |
60 | |||
Wiedza |
6 |
Armia | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
70 |
4 |
8 |
24 |
16 |
50 |
50 |
Umiejętności i artefakty | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Wola Urgasha: 2 przedmioty |
Czary | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Boska Siła 4 |
Przyspieszenie 4 |
||||||
Osłabienie 4 |
|||||||
Kamienne Kolce 5 |
Starożytna Strzała 4 |
Lodowy Promień 6 |
|||||
Ognista Pułapka 8 |
Pięść Gniewu 5 |
Magiczny Kryształ 8 |
Rój Os 5 |
||||
Bariera Mieczy 12 |
Widmowe Zastępy 18 |
||||||
Do góry |
Orson | Poziom 15 | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
Atak |
8 | Morale |
0 | Lord Zombie | ||
Obrona |
6 | Szczęście |
2 | Wszystkie Zombie i Gnijące zombie w armii bohatera otrzymują +8 do ataku i obrony. | ||
Siła zaklęć |
10 | Mana |
60 | |||
Wiedza |
6 |
Armia | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
50 |
24 |
290 |
13 |
71 |
3 |
50 |
Umiejętności i artefakty | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Czary | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Wytrzymałość 6 |
Teleportacja 8 |
||||||
Osłabienie 4 |
Smutek 5 |
Spowolnienie 4 |
Rozkład 6 |
||||
Wrażliwość 5 |
Cierpienie 5 |
||||||
Ognista Pułapka 8 |
Magiczny Kryształ 8 |
Wskrześ Umarłych 9 |
Trzęsienie Ziemi 7 |
||||
Gniazdo Os 15 |
Pięść Gniewu 5 |
Rój Os 5 |
Bariera Mieczy 12 |
||||
Widmowe Zastępy 18 |
Przywołanie Żywiołów 17 |
||||||
Do góry |
Raven | Poziom 15 | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
Atak |
4 | Morale |
-2 | Spijacz Dusz | ||
Obrona |
7 | Szczęście |
0 | Klątwa Osłabienie nie tylko obniża zadawane obrażenia istot, lecz również redukuje ich obronę o 5. | ||
Siła zaklęć |
12 | Mana |
120 | |||
Wiedza |
12 |
Armia | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
19 |
8 |
170 |
50 |
30 |
30 |
17 |
Umiejętności i artefakty | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Czary | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Wytrzymałość 6 |
|||||||
Osłabienie 4 |
Spowolnienie 4 |
Wrażliwość 5 |
Dezorientacja 9 |
||||
Smutek 5 |
Rozkład 6 |
Cierpienie 5 |
|||||
Kamienne Kolce 5 |
Błyskawica 5 |
Krąg Zimy 9 |
Łańcuch Błyskawic 16 |
||||
Starożytna Strzała 4 |
Lodowy Promień 6 |
Grad Meteorytów 19 |
Głębokie Zamrożenie 11 |
||||
Pięść Gniewu 5 |
Wskrześ Umarłych 9 |
Widmowe Zastępy 18 |
|||||
Do góry |
Deirdre | Poziom 15 | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
Atak |
5 | Morale |
0 | Banshee | ||
Obrona |
7 | Szczęście |
0 | Skowyt Banshee obniża morale i szczęście wrogich oddziałów o 2 punkty. | ||
Siła zaklęć |
7 | Mana |
60 | |||
Wiedza |
6 |
Armia | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
12 |
12 |
9 |
170 |
56 |
85 |
Umiejętności i artefakty | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Objęcia Śmierci: 2 przedmioty |
Czary | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Boska Siła 4 |
Przyspieszenie 4 |
Oczyszczenie 10 |
Wytrzymałość 6 |
||||
Odbicie Pocisku 6 |
Prawa Moc 6 |
||||||
Osłabienie 4 |
Spowolnienie 4 |
Wrażliwość 5 |
Dezorientacja 9 |
||||
Szał 15 |
Wampiryzm 10 |
Smutek 5 |
Rozkład 6 |
||||
Cierpienie 5 |
Oślepienie 10 |
Hipnoza 18 |
|||||
Starożytna Strzała 4 |
Lodowy Promień 6 |
Ściana Ognia 16 |
|||||
Pięść Gniewu 5 |
Rój Os 5 |
Wskrześ Umarłych 9 |
Bariera Mieczy 12 |
||||
Widmowe Zastępy 18 |
|||||||
Do góry |
Ossir | Poziom 15 | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
Atak |
9 | Morale |
1 | Mistrz Polowania | ||
Obrona |
10 | Szczęście |
5 | Wszyscy Łowczy i Mistyczni łucznicy w armii bohatera otrzymują +8 do ataku i obrony. | ||
Siła zaklęć |
4 | Mana |
40 | |||
Wiedza |
4 |
Armia | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
12 |
90 |
42 |
27 |
33 |
40 |
Umiejętności i artefakty | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Sen Łucznika: 2 przedmioty |
Czary | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Boska Siła 4 |
Oczyszczenie 10 |
Prawa Moc 6 |
Teleportacja 8 |
||||
Przyspieszenie 4 |
Odbicie Pocisku 6 |
Boska Zemsta 14 |
|||||
Smutek 5 |
Spowolnienie 4 |
Wrażliwość 5 |
|||||
Kamienne Kolce 5 |
Starożytna Strzała 4 |
Lodowy Promień 6 |
|||||
Ognista Pułapka 8 |
|||||||
Do góry |
Dirael | Poziom 15 | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
Atak |
3 | Morale |
0 | Królowa Roju Os | ||
Obrona |
8 | Szczęście |
3 | Czar Rój os zadaje 75% większe obrażenia, a Gotowość Bojowa celu zostaje obniżona o 0,66. | ||
Siła zaklęć |
10 | Mana |
60 | |||
Wiedza |
6 |
Armia | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
230 |
20 |
40 |
14 |
20 |
22 |
5 |
|
Umiejętności i artefakty | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Czary | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Boska Siła 4 |
Przyspieszenie 4 |
Oczyszczenie 10 |
Wytrzymałość 6 |
||||
Spowolnienie 4 |
Wrażliwość 5 |
||||||
Kamienne Kolce 5 |
Błyskawica 5 |
Kula Ognia 10 |
Grad Meteorytów 19 |
||||
Starożytna Strzała 4 |
Lodowy Promień 6 |
Ściana Ognia 16 |
Łańcuch Błyskawic 16 |
||||
Ognista Pułapka 8 |
Magiczny Kryształ 8 |
Bariera Mieczy 12 |
Przywołanie Żywiołów 17 |
||||
Tajemna Zbroja 20 |
Pięść Gniewu 5 |
Rój Os 5 |
Widmowe Zastępy 18 |
||||
Stwórz Feniksa 35 |
|||||||
Do góry |
Anwen | Poziom 15 | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
Atak |
10 | Morale |
0 | Miecz Sylanny | ||
Obrona |
8 | Szczęście |
1 | Wszystkie istoty w armii bohatera zadają ulubionemu przeciwnikowi 30% większe obrażenia. | ||
Siła zaklęć |
2 | Mana |
40 | |||
Wiedza |
4 | Do losowych parametrów podstawowych dodane zostanie łącznie 5 punktów wynikających z umiejętności Lepsze Oświecenie +5 |
Armia | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
90 |
70 |
70 |
10 |
17 |
10 |
4 |
Umiejętności i artefakty | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Czary | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Boska Siła 4 |
Przyspieszenie 4 |
Oczyszczenie 10 |
Regeneracja 8 |
||||
Wytrzymałość 6 |
|||||||
Smutek 5 |
Spowolnienie 4 |
Wrażliwość 5 |
|||||
Kamienne Kolce 5 |
Starożytna Strzała 4 |
Lodowy Promień 6 |
|||||
Magiczny Kryształ 8 |
|||||||
Do góry |
Eruina | Poziom 15 | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
Atak |
9 | Morale |
2 | Sabat Czarownicy | ||
Obrona |
4 | Szczęście |
0 | Wiedźmy Cienia i Matrony cienia mają 40% szans na strzał w obecny cel bohatera. Efekt ten działa wyłącznie w wypadku czarów ofensywnych (pojedynczych lub grupowych). | ||
Siła zaklęć |
10 | Mana |
40 | |||
Wiedza |
4 |
Armia | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
14 |
90 |
8 |
11 |
8 |
80 |
14 |
|
Umiejętności i artefakty | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Czary | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Przyspieszenie 4 |
Oczyszczenie 10 |
||||||
Osłabienie 4 |
Spowolnienie 4 |
||||||
Starożytna Strzała 4 |
Lodowy Promień 6 |
Kula Ognia 10 |
Łańcuch Błyskawic 16 |
||||
Błyskawica 5 |
Krąg Zimy 9 |
Grad Meteorytów 19 |
|||||
Pięść Gniewu 5 |
|||||||
Do góry |
Sinitar | Poziom 15 | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
Atak |
7 | Morale |
0 | Katalizator | ||
Obrona |
5 | Szczęście |
4 | Koszt wzmocnionych zaklęć jest zmniejszony o 20%, zaokrąglając w dół. | ||
Siła zaklęć |
13 | Mana |
70 | |||
Wiedza |
7 |
Armia | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
70 |
50 |
30 |
15 |
10 |
5 |
||
Umiejętności i artefakty | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Siła Run: 2 przedmioty |
Czary | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Przyspieszenie 4 |
Oczyszczenie 10 |
Odbicie Pocisku 6 |
|||||
Osłabienie 4 |
Smutek 5 |
Spowolnienie 4 |
Wrażliwość 5 |
||||
Cierpienie 5 |
Dezorientacja 9 |
||||||
Kamienne Kolce 5 |
Błyskawica 5 |
Krąg Zimy 9 |
Ściana Ognia 16 |
||||
Łańcuch Błyskawic 16 |
Głębokie Zamrożenie 11 |
Starożytna Strzała 4 |
Lodowy Promień 6 |
||||
Kula Ognia 10 |
Grad Meteorytów 19 |
Armageddon 20 |
Implozja 18 |
||||
Ognista Pułapka 8 |
Pięść Gniewu 5 |
Bariera Mieczy 12 |
Widmowe Zastępy 18 |
||||
Do góry |
Lethos | Poziom 15 | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
Atak |
8 | Morale |
-1 | Mistrz Trucizn | ||
Obrona |
5 | Szczęście |
0 | Jednostki przeciwnika mogą wejść na pole walki już zatrute, szansa na takie zdarzenie wynosi 40%. Magiczna ochrona przeciwnika może zmniejszyć obrażenia od trucizny. | ||
Siła zaklęć |
11 | Mana |
60 | |||
Wiedza |
4 | Do losowych parametrów podstawowych dodane zostanie łącznie 5 punktów wynikających z umiejętności Lepsze Oświecenie +5 |
Armia | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
15 |
14 |
18 |
5 |
79 |
81 |
71 |
|
Umiejętności i artefakty | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Czary | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Przyspieszenie 4 |
Oczyszczenie 10 |
||||||
Osłabienie 4 |
Spowolnienie 4 |
Wrażliwość 5 |
Oślepienie 10 |
||||
Hipnoza 18 |
Wampiryzm 10 |
Smutek 5 |
Rozkład 6 |
||||
Cierpienie 5 |
Szał 15 |
Klątwa Piekieł 15 |
|||||
Kamienne Kolce 5 |
Starożytna Strzała 4 |
Błyskawica 5 |
Lodowy Promień 6 |
||||
Ognista Pułapka 8 |
|||||||
Do góry |
Razzak | Poziom 15 | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
Atak |
6 | Morale |
4 | Twórca Golemów | ||
Obrona |
5 | Szczęście |
0 | Wszystkie Stalowe golemy i Magnetyczne golemy w armii bohatera otrzymują +8 do ataku i obrony. | ||
Siła zaklęć |
7 | Mana |
60 | |||
Wiedza |
6 |
Armia | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
140 |
140 |
75 |
75 |
6 |
9 |
||
Umiejętności i artefakty | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Czary | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Boska Siła 4 |
Przyspieszenie 4 |
Oczyszczenie 10 |
Wytrzymałość 6 |
||||
Osłabienie 4 |
Spowolnienie 4 |
Wrażliwość 5 |
|||||
Starożytna Strzała 4 |
Lodowy Promień 6 |
||||||
Ognista Pułapka 8 |
Pięść Gniewu 5 |
Rój Os 5 |
|||||
Do góry |
Jhora | Poziom 15 | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
Atak |
4 | Morale |
0 | Rozmawiająca z Wiatrem | ||
Obrona |
9 | Szczęście |
0 | Inicjatywa bohatera wynosi 10.75 zamiast 10. | ||
Siła zaklęć |
7 | Mana |
100 | |||
Wiedza |
10 |
Armia | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
150 |
115 |
90 |
63 |
29 |
11 |
||
Umiejętności i artefakty | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Czary | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Boska Siła 4 |
Przyspieszenie 4 |
Oczyszczenie 10 |
Wytrzymałość 6 |
||||
Odbicie Pocisku 6 |
Prawa Moc 6 |
||||||
Osłabienie 4 |
Spowolnienie 4 |
Wrażliwość 5 |
Dezorientacja 9 |
||||
Smutek 5 |
Rozkład 6 |
Cierpienie 5 |
|||||
Kamienne Kolce 5 |
Błyskawica 5 |
Krąg Zimy 9 |
Ściana Ognia 16 |
||||
Łańcuch Błyskawic 16 |
Głębokie Zamrożenie 11 |
Starożytna Strzała 4 |
Lodowy Promień 6 |
||||
Kula Ognia 10 |
Grad Meteorytów 19 |
Armageddon 20 |
Implozja 18 |
||||
Ognista Pułapka 8 |
Magiczny Kryształ 8 |
Rój Os 5 |
Wskrześ Umarłych 9 |
||||
Trzęsienie Ziemi 7 |
Gniazdo Os 15 |
Pięść Gniewu 5 |
Rój Os 5 |
||||
Bariera Mieczy 12 |
Widmowe Zastępy 18 |
Przywołanie Żywiołów 17 |
|||||
Do góry |
Galib | Poziom 15 | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
Atak |
2 | Morale |
0 | Zakrzywiacz Czarów | ||
Obrona |
3 | Szczęście |
0 | Magiczne Zwierciadło ma 70% szans na to, że wrogie zaklęcie odbije się na wrogą jednostkę. | ||
Siła zaklęć |
12 | Mana |
160 | |||
Wiedza |
16 | Do losowych parametrów podstawowych dodane zostaną łącznie 3 punkty wynikające z umiejętności Oświecenie +3 |
Armia | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
30 |
30 |
10 |
3 |
45 |
5 |
Umiejętności i artefakty | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Insygnia Sar-Issusa: 2 przedmioty |
Czary | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Boska Siła 4 |
Przyspieszenie 4 |
Wytrzymałość 6 |
Regeneracja 8 |
||||
Oczyszczenie 10 |
Prawa Moc 6 |
Odbicie Pocisku 6 |
Teleportacja 8 |
||||
Boska Zemsta 14 |
|||||||
Smutek 5 |
Spowolnienie 4 |
||||||
Kamienne Kolce 5 |
Starożytna Strzała 4 |
Błyskawica 5 |
|||||
Pięść Gniewu 5 |
Magiczny Kryształ 8 |
Rój Os 5 |
Wskrześ Umarłych 9 |
||||
Trzęsienie Ziemi 7 |
Ognista Pułapka 8 |
Gniazdo Os 15 |
Bariera Mieczy 12 |
||||
Widmowe Zastępy 18 |
Przywołanie Żywiołów 17 |
Stwórz feniksa 35 |
Tajemna zbroja 20 |
||||
Do góry |
Ebba | Poziom 15 | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
Atak |
12 | Morale |
3 | Jeździec | ||
Obrona |
7 | Szczęście |
0 | Wszyscy Niedźwiedzi rycerze i Niedźwiedzi wojownicy w armii bohatera otrzymują +8 do ataku i obrony. | ||
Siła zaklęć |
7 | Mana |
40 | |||
Wiedza |
4 |
Armia | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
20 |
60 |
50 |
50 |
40 |
6 |
||
Umiejętności i artefakty | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Czary | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Boska Siła 4 |
Oczyszczenie 10 |
Wytrzymałość 6 |
Prawa Moc 6 |
||||
Teleportacja 8 |
Przyspieszenie 4 |
Regeneracja 8 |
Odbicie Pocisku 6 |
||||
Boska Zemsta 14 |
|||||||
Smutek 5 |
|||||||
Kamienne Kolce 5 |
Starożytna Strzała 4 |
Błyskawica 5 |
Lodowy Promień 6 |
||||
Pięść Gniewu 5 |
|||||||
Runy Berserkera 1 |
Runy Szarży 1 |
Runy Egzorcyzmów 1 |
Runy Magicznej Kontroli 1 |
||||
Runy Nietykalności 1 |
Runy Odporności na Żywioły 1 |
||||||
Do góry |
Helmar | Poziom 15 | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
Atak |
11 | Morale |
0 | Święty Młot | ||
Obrona |
12 | Szczęście |
0 | Podczas rzucania przez bohatera dowolnego czaru Magii Światła na przyjazną jednostkę istnieje 65% szans na dodatkowe i darmowe rzucenie Prawej mocy na tę jednostkę. | ||
Siła zaklęć |
10 | Mana |
90 | |||
Wiedza |
9 | Do losowych parametrów podstawowych dodane zostanie łącznie 5 punktów wynikających z umiejętności Lepsze Oświecenie +5 |
Armia | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
3 |
100 |
40 |
15 |
10 |
100 |
17 |
Umiejętności i artefakty | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Zbroja Krasnoludzkich Królów: 4 przedmioty |
Czary | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Boska Siła 4 |
Oczyszczenie 10 |
Wytrzymałość 6 |
Prawa Moc 6 |
||||
Teleportacja 8 |
Przyspieszenie 4 |
Regeneracja 8 |
Odbicie Pocisku 6 |
||||
Boska Zemsta 14 |
|||||||
Kamienne Kolce 5 |
Błyskawica 5 |
Ściana Ognia 16 |
Łańcuch Błyskawic 16 |
||||
Starożytna Strzała 4 |
Kula Ognia 10 |
Grad Meteorytów 19 |
Implozja 18 |
||||
Ognista Pułapka 8 |
Magiczny Kryształ 8 |
||||||
Runy Berserkera 1 |
Runy Szarży 1 |
Runy Egzorcyzmów 1 |
|||||
Do góry |
Karli | Poziom 15 | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
Atak |
10 | Morale |
0 | Cięte Ostrze | ||
Obrona |
11 | Szczęście |
0 | Wszyscy Harcownicy i Harpunnicy w armii bohatera zyskują +8 do ataku i obrony. | ||
Siła zaklęć |
6 | Mana |
50 | |||
Wiedza |
5 |
Armia | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
4 |
100 |
80 |
9 |
75 |
24 |
12 |
|
Umiejętności i artefakty | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Czary | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Boska Siła 4 |
Przyspieszenie 4 |
Wytrzymałość 6 |
|||||
Spowolnienie 4 |
|||||||
Kamienne Kolce 5 |
Starożytna Strzała 4 |
Lodowy Promień 6 |
|||||
Runy Berserkera 1 |
Runy Egzorcyzmów 1 |
Runy Nietykalności 1 |
Runy Piorunowładne 1 1 |
||||
Runy Szału Bojowego 1 1 |
Runy Szarży 1 |
Runy Magicznej Kontroli 1 |
Runy Odporności na Żywioły 1 |
||||
Runy Smoczej Siły 1 1 |
|||||||
Do góry |
Garuna | Poziom 15 | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
Atak |
11 | Morale |
3 | Krwiopijca | ||
Obrona |
8 | Szczęście |
5 | Każdy zabity oddział wroga (również przyzwany na pole bitwy) zwiększa atak istot w armii bohatera o 3. | ||
Siła zaklęć |
2 | Mana |
30 | |||
Wiedza |
3 |
Armia | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
110 |
42 |
51 |
31 |
22 |
27 |
4 |
Umiejętności i artefakty | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Czary | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Pokrzepiające Zawołanie 8 |
Zew Krwi 5 |
Drżyj Przed Mym Rykiem 7 |
|||||
Do góry |
Haggash | Poziom 15 | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
Atak |
11 | Morale |
1 | Dowódca Centaurów | ||
Obrona |
6 | Szczęście |
0 | Centaury Koczownicy i Centaury Grasanci w armii bohatera otrzymują +8 do ataku i obrony. Ponadto ich inicjatywa początkowa jest o 15% większa. | ||
Siła zaklęć |
1 | Mana |
60 | |||
Wiedza |
6 | Do losowych parametrów podstawowych dodane zostaną łącznie 3 punkty wynikające z umiejętności Oświecenie +3 |
Armia | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
50 |
60 |
110 |
55 |
21 |
30 |
5 |
|
Umiejętności i artefakty | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Czary | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Pokrzepiające Zawołanie 8 |
Zew Krwi 5 |
Drżyj Przed Mym Rykiem 7 |
Słowo Wodza 2 |
||||
Bitewne Zawołanie 10 |
Gniew Hordy 10 |
||||||
Do góry |
Shak'Karukat | Poziom 15 | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
Atak |
12 | Morale |
1 | Treser Wiwern | ||
Obrona |
13 | Szczęście |
0 | Liczba punktów życia Jadowitych wiwern i Pao Kai w armii bohatera jest większa o 29. | ||
Siła zaklęć |
9 | Mana |
30 | |||
Wiedza |
3 |
Armia | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
200 |
200 |
50 |
22 |
13 |
12 |
3 |
|
Umiejętności i artefakty | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Oręż Potęgi: 2 przedmioty |
Czary | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Pokrzepiające Zawołanie 8 |
Słowo Wodza 2 |
Bitewne Zawołanie 10 |
|||||
Do góry |