Nekromancja jest praktyką czarnej magii, która umożliwia wskrzeszanie poległych istot oraz wcielanie ich w szeregi swojej armii. Nekromanci mogą ożywiać w ten sposób istoty w każdej postaci jednostek nieumarłych, a nie tylko i wyłącznie szkieletów. Liczba punków życia ofiar określa ile nowych istot zasili wojska bohatera Nekropolis (oczywiście po wygranej walce Nekromanta decyduje czy chce ożywić dane istoty czy też nie). Jeśli się na to zgadza, to w tym celu zużywana jest Energia Mroku, która odnawia się na początku każdego tygodnia.
Jak wcześniej wspomniano, ilość wskrzeszonych istot zależy od ilości punktów życia ofiar, co można opisać w postaci poniższego wzoru:
W powyższym wzorze pod pojęciem "Nekromancja" kryje się wszystko to, co może wzmacniać siłę nekromancji.
Ilość Energii Mroku jest zależna od poziomu naszych bohaterów oraz zaawansowania ich umiejętności, a także wszelkich budynków, które mogą ją wzmacniać - tj. Nekromatron i Posąg Uwięzionych Dusz (budowany przy pomocy Łez Ashy).
Poziom | Poziom | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 1 | 2 | 3 | 4 | 21 | 48 | 97 | 145 | 194 |
2 | 1 | 2 | 3 | 4 | 22 | 52 | 105 | 158 | 211 |
3 | 1 | 2 | 3 | 4 | 23 | 57 | 114 | 171 | 228 |
4 | 1 | 2 | 3 | 4 | 24 | 61 | 123 | 185 | 246 |
5 | 1 | 2 | 3 | 4 | 25 | 66 | 132 | 198 | 265 |
6 | 1 | 2 | 3 | 4 | 26 | 70 | 141 | 212 | 283 |
7 | 2 | 5 | 7 | 10 | 27 | 75 | 151 | 227 | 303 |
8 | 4 | 9 | 13 | 18 | 28 | 80 | 161 | 241 | 322 |
9 | 6 | 13 | 20 | 27 | 29 | 85 | 171 | 256 | 342 |
10 | 9 | 19 | 28 | 38 | 30 | 90 | 181 | 271 | 362 |
11 | 12 | 24 | 36 | 49 | 31 | 85 | 191 | 287 | 382 |
12 | 15 | 30 | 45 | 60 | 32 | 100 | 201 | 302 | 403 |
13 | 18 | 36 | 55 | 73 | 33 | 106 | 212 | 318 | 424 |
14 | 21 | 43 | 65 | 86 | 34 | 111 | 223 | 334 | 446 |
15 | 25 | 50 | 75 | 100 | 35 | 116 | 233 | 350 | 467 |
16 | 28 | 57 | 86 | 114 | 36 | 122 | 244 | 367 | 489 |
17 | 32 | 64 | 97 | 129 | 37 | 127 | 255 | 383 | 511 |
18 | 36 | 72 | 108 | 145 | 38 | 133 | 267 | 400 | 534 |
19 | 40 | 80 | 120 | 160 | 39 | 139 | 278 | 418 | 557 |
20 | 44 | 88 | 132 | 177 | 40 | 145 | 290 | 435 | 580 |
Poniższa ściąga przedstawia które jednostki żywe mogą być przekształcone na nieumarłe odpowiedniki:
⬅ | ||||||||||
⬅ | ||||||||||
⬅ | ||||||||||
⬅ | ||||||||||
⬅ | ||||||||||
⬅ | ||||||||||
⬅ | ||||||||||
⬅ | ||||||||||
⬅ | ||||||||||
⬅ | ||||||||||
⬅ | ||||||||||
⬅ | ||||||||||
⬅ | ||||||||||
⬅ |
Umiejętność główna | |||||
---|---|---|---|---|---|
Nekromancja Unikalny talent Nekromanty. Nekromanta może wezwać 20% zabitych stworzeń przeciwnika, które wcześniej należały do grupy żywych istot (w ciągu tygodnia Nekromanta może wskrzesić ograniczoną ilość stworzeń). Wpływa na ilość punktów Energii Mroku. |
|||||
Lepsza Nekromancja Unikalny talent Nekromanty. Nekromanta może wezwać 30% zabitych stworzeń przeciwnika, które wcześniej należały do grupy żywych istot (w ciągu tygodnia Nekromanta może wskrzesić ograniczoną ilość stworzeń). Wpływa na liczbę punktów Energii Mroku. |
|||||
Ekspercka Nekromancja Unikalny talent Nekromanty. Nekromanta może wezwać 40% zabitych stworzeń przeciwnika, które wcześniej należały do grupy żywych istot (w ciągu tygodnia Nekromanta może wskrzesić ograniczoną ilość stworzeń). Wpływa na liczbę punktów Energii Mroku. |
|||||
Władca Kości Unikalny talent Nekromanty. Nekromanta może wezwać 50% zabitych stworzeń przeciwnika, które wcześniej należały do grupy żywych istot (w ciągu tygodnia Nekromanta może wskrzesić ograniczoną ilość stworzeń). Wpływa na liczbę punktów Energii Mroku. |
|||||
Umiejętności podrzędne | |||||
Wieczna Niewola Nekromanta otrzymuje zdolność wezwania części poległych w boju nieumarłych należących do jego armii. Wśród poległych oddziałów wybierany jest losowo jeden z nich, a następnie przywracane są mu punkty życia w wysokości 7 + 5 * poziom bohatera, zaokrąglając w dół. |
|||||
Skowyt Banshee Bohater otrzymuje zdolność wezwania do walki samej śmierci. Morale i szczęście wszystkich żywych stworzeń zmniejsza się o 1, a inicjatywa o 10%. Czas trwania (w turach) wynosi 2 + 0.25 * poziom bohatera. |
|||||
Znamię Nekromanty Nekromanta zyskuje możliwość związania na czas bitwy swojej duszy z duszą każdego stworzenia na polu bitwy tracąc tylko połowę inicjatywy. Jeśli któreś ze stworzeń związanych z Nekromantą otrzyma jakieś obrażenia, Nekromanta zyska nieco many żywiąc się cierpieniem tego stworzenia. Za każde 75 punktów obrażeń bohater zyskuje 1 punkt many. |
|||||
Skowyt Grozy Zdolność specjalna Skowyt Banshee zmniejsza morale przeciwnika o 6. |
|||||
Do góry |