Trening pozwala awansować jednostkę niższego poziomu w jednostkę wyższego poziomu - oczywiście za odpowiednią zapłatą. Dokonywać tego mogą jedynie Rycerze, czyli bohaterowie Przystani.
Z 7 dostępnych w grze jednostek tej frakcji aż 5 jest istotami ludzkimi. Oznacza to, że Trening oferuje 4 możliwości szkolenia. Istnieją oczywiście pewne limity, które regulują proces ulepszania naszych wojsk. Przede wszystkim, bardzo dużo zależy od tego jaki budynek wspomagający Szkolenie mamy dostępny w naszym mieście - jeśli posiadamy Plac Ćwiczeń to możemy trenować 7 jednostek a jeśli Aulę Bohaterów, to nawet 20 żołnierzy.
Trenowane jednostki | ||||
---|---|---|---|---|
150 | 420 | 2370 | 6120 | |
--- | 270 | 2220 | 5970 | |
--- | --- | 1950 | 5700 | |
--- | --- | --- | 3750 |
Istnieją pewne modyfikatory kosztów Treningu. Należy pamiętać, że wszelkie możliwe rabaty kumulują się a tym samym może dojść do sytuacji, że Trening będzie darmowy.
Trening jest bardzo charakterystycznym Talentem Rasowym, ponieważ umożliwia ulepszanie jednostek bez konieczności posiadania rozwiniętych wersji siedlisk istot. Bardzo zauważalne i efektywne jest awansowanie słabszych jednostek w jednostki walczące na dystans. Należy jednak pamiętać o tym, że Trening jest dość kosztownym rozwiązaniem. Wymaga on od nas dużej ilości zasobów złota i umiejętnego gospodarowania nimi.
Umiejętność główna | |||||
---|---|---|---|---|---|
Kontratak Unikalny talent Rycerza. Pozwala podnosić określoną liczbę wojsk ludzkich o jeden poziom co tydzień. Działa tylko w miastach Przystani, gdzie wybudowano Plac Ćwiczeń. Poza tym liczba obrażeń zadawanych w czasie kontrataku przez oddziały Rycerza zwiększa się o 5%. |
|||||
Lepszy Kontratak Unikalny talent Rycerza. Pozwala podnosić określoną liczbę wojska ludzi o jeden poziom co tydzień. Działa tylko w miastach Przystani, gdzie wybudowano Plac Ćwiczeń. Zmniejsza koszt ćwiczeń o 15%. Poza tym liczba obrażeń zadawanych w czasie kontrataku przez oddziały Rycerza zwiększa się o 10%. |
|||||
Ekspercki Kontratak Unikalny talent Rycerza. Pozwala podnosić określoną liczbę wojska ludzi o jeden poziom co tydzień. Działa tylko w miastach Przystani, gdzie wybudowano Plac Ćwiczeń. Zmniejsza koszt ćwiczeń o 30%. Poza tym liczba obrażeń zadawanych w czasie kontrataku przez oddziały Rycerza zwiększa się o 20%. |
|||||
Doskonały Kontratak Unikalny talent Rycerza. Pozwala podnosić określoną liczbę wojska ludzi o jeden poziom co tydzień. Działa tylko w miastach Przystani, gdzie wybudowano Plac Ćwiczeń. Zmniejsza koszt ćwiczeń o 45%. Poza tym liczba obrażeń zadawanych w czasie kontrataku przez oddziały Rycerza zwiększa się o 25%. |
|||||
Umiejętności podrzędne | |||||
Łaska Rycerz otrzymuje specjalną zdolność w walce, która czasowo podnosi morale, atak i obronę jego żołnierzy o 1, a inicjatywę o 10% (nie działa na Nieumarłych i Jednostki Mechaniczne). Czas trwania (w turach) wynosi 2 + 0.25 * poziom bohatera. |
|||||
Eksperckie Szkolenie Trening oddziałów w miastach Przystani kosztuje 35% mniej niż normalnie. Aby przeprowadzić takie szkolenie, w mieście musi być wybudowany Plac Ćwiczeń i musi przebywać w nim Rycerz. |
|||||
Kontratak Rycerz otrzymuje specjalną zdolność w walce, która pozwala na wybranie pojedynczej istoty w jego armii (tracąc tylko połowę tury) i bronienie jej do końca bitwy przez zadawanie bezpośrednich obrażeń wszystkim wrogom, którzy ją atakują. Obrażenia są przeliczane tak, jakby bohater miał 3 poziomy więcej. |
|||||
Niepowstrzymana Szarża Zdolność bohatera "Święta Szarża" zadaje potrójne obrażenia. |
|||||
Do góry |