Ostatnio na naszym forum

  • Mam problem z Kampaniani w Heroes V.
    Autor: Mafirox, napisano 1 września 2024 Przejdź
  • Pytania ogólne
    Autor: Tabris, napisano 13 czerwca 2024 Przejdź
  • Porady: Loch
    Autor: ToWeRH3, napisano 13 czerwca 2024 Przejdź

Ostatnio dodane mapy

  • Na ratunek Bulgariusowi
    Autor: FRogalskyy, dodano Zobacz
  • All for One
    Autor: Tabris, dodano Zobacz
  • HotSeat 4 Graczy
    Autor: Bobek-20, dodano Zobacz

Nekromanci

Nekromanta
Atak
0
Obrona
1
Siła czarów
3
Wiedza
1
Talent rasowy: Nekromancja
Zoltan
Jest jednym z wielu dowódców nieumarłych, którzy postrzegają magów jako prawdziwych wrogów. Aby lepiej ich poznać, Zoltan dogłębnie studiował tajniki magii w Srebrnych Miastach. W wyniku tych doświadczeń jest w stanie połączyć czary nekromanckie z magią, by uzyskać ciekawy efekt: gdy jakiś czar zostanie raz użyty, traci moc i nie może być wykorzystywany ponownie, póki Zoltan jest w pobliżu.
Specjalizacja
Wyżymacz Czarów
Gdy wrogi bohater rzuca czar, może on zostać zablokowany w księdze magicznej, przez co nie będzie mógł być wykorzystany ponownie. Szansa na zablokowanie jest obliczana zgodnie ze wzorem: 100 / (poziom zaklęcia + 1) + (poziom Zoltana - poziom wrogiego bohatera).
Umiejętności Armia startowa Zaklęcia i machiny
Nekromancja 20-29 Wskrześ umarłych
Oświecenie 9-11
Wyjątkowa Intuicja 0-3
Do góry
Raven
Przeżywszy wojny, które rozdzieliły drogi nekromantów i magów ze Srebrnych Miast (kiedyś te klasy były dla siebie braćmi), Raven widziała na własne oczy spustoszenie, jakie magia może poczynić w szeregach nieumarłych. Poświęciła się więc badaniom nad sposobami osłabiania mocy wrogich magów. Raven potrafi sprawić, że ich ataki są słabsze, a czas trwania czarów krótszy.
Specjalizacja
Spijacz Dusz
Klątwa Osłabienie nie tylko obniża zadawane obrażenia istot, lecz również redukuje obronę o 1 na każde trzy poziomy bohatera, począwszy od poziomu pierwszego.
Umiejętności Armia startowa Zaklęcia i machiny
Nekromancja 20-29 Wskrześ umarłych
Magia Zniszczenia 9-11 Osłabienie
Magia Mroku 0-3
Do góry
Kaspar
Był znanym lekarzem i uzdrowicielem, mogącym leczyć nawet najbardziej straszliwe rany. Wnikając coraz głębiej i głębiej w sekrety życia i śmierci, Kaspar przeprowadził szczególnie ryzykowny eksperyment, który niestety wymknął się spod kontroli... i spowodował, że sam Kaspar przeniósł się do królestwa umarłych. Mimo iż w tej chwili dowodzi armią nieumarłych, jego wiedza z dziedziny anatomii i leczenia ran nadal pozostaje niedościgniona.
Specjalizacja
Balsamita
Namiot Medyka będzie leczył o 5 punktów zdrowia więcej za każdy poziom bohatera. Obrażenia zadawane przez Namiot Zarazy są również zwiększane.
Umiejętności Armia startowa Zaklęcia i machiny
Nekromancja 20-29 Wskrześ umarłych
Machiny Wojenne 9-11 Namiot medyka
Pierwsza Pomoc 0-3
Do góry
Naadir
Gardzi cielesnością bardziej niż inni nekromanci. Dla niego doskonałość może objawić się tylko w obnażonej duszy, odartej ze wszystkich cielesnych nieczystości. Na polu walki jego niezwykła znajomość świata duchowego pozwala mu na "łapanie" dusz przeciwników i używanie ich w roli posiłków dla własnych oddziałów.
Specjalizacja
Łowca Dusz
Niewielka liczba Duchów pojawia się za każdym razem, gdy ginie grupa wrogich istot. Liczba przywołanych Duchów jest równa poziomowi bohatera, lecz nie może przekroczyć liczby jednostek w zabitym oddziale.
Umiejętności Armia startowa Zaklęcia i machiny
Nekromancja 20-29 Wskrześ umarłych
Magia Przywołania 9-11
Magia Mroku 0-3
Do góry
Deirdre
Była nadgorliwym Inkwizytorem w Kościele Światła Imperium Gryfów. Spędziła wiele lat, ścigając kultystów demonów w Wolnych Miastach na wschodnich rubieżach Imperium, często "oczyszczając" je zarówno z kultystów, jak i niewinnych ludzi. Przez jej moralne niepokoje, w krainach tych zaczęła szerzyć się korupcja, aż w końcu Deirdre wpadła w ręce nieprzyjaciół, którzy torturami zamęczyli ją na śmierć. Jej niespokojna dusza schwytana została przez nekromantów, którzy bardzo zazdrościli jej umiejętności wyciągania informacji z ludzi. Tak Deirdre dołączyła do ich własnej krucjaty. Można chyba śmiało rzec, że żadna istota, żywa czy nieumarła, nie wie o krzykach więcej od Deirdre.
Specjalizacja
Banshee
Skowyt Banshee obniża morale i szczęście wrogich oddziałów o 2 punkty.
Umiejętności Armia startowa Zaklęcia i machiny
Nekromancja 20-29 Wskrześ umarłych
Magia Mroku 9-11
Skowyt Banshee 0-3
Do góry
Vladimir
Twierdzi, że poza nielicznymi wyjątkami, oddziały nieumarłych zawsze zostaną przechytrzone lub wymanewrowane przez armię żywych. W związku z tym woli atakować dużymi siłami, nie bawiąc się w planowanie czy skomplikowaną taktykę. Jego specjalnością jest wskrzeszanie hord bezmyślnych nieumarłych, którzy są w stanie zalać wroga i zmiażdżyć go samą przewagą liczebną.
Specjalizacja
Reanimator
Efekt czaru Wskrześ umarłych jest silniejszy. Siła czaru podwyższana jest o 1 punkt co każde pięć poziomów bohatera, poczynając od poziomu pierwszego.
Umiejętności Armia startowa Zaklęcia i machiny
Nekromancja 20-29 Wskrześ umarłych
Magia Przywołania 9-11
Mistrz Życia 0-3
Do góry
Orson
Pozbawiony przez naturę charyzmy i autorytetu, Orson szybko odkrył, że nie potrafi dowodzić jednostkami, które wykazują się niezależnością myślenia. Aby uniknąć sytuacji, w której jego rozkazy byłyby kwestionowane lub ignorowane, Orson spędził lata na doskonaleniu sposobu tworzenia oddziałów zombie. "Wszystko, co powyżej szyi, jest zbędne", zwykł mawiać ten nieumarły generał.
Specjalizacja
Lord Zombie
Wszyscy Ożywieńcy, Zombie i Gnijące zombie w armii bohatera otrzymują +1 do ataku i obrony co dwa poziomy bohatera, poczynając od poziomu pierwszego.
Umiejętności Armia startowa Zaklęcia i machiny
Nekromancja 9-11 Wskrześ umarłych
Obrona 9-11
Witalność 9-11
Do góry
Lukrecja
Uwiedziona i przekonana do nekromanckich ideałów przez samego Sandro, ta była księżniczka wykazała się żądzą krwi i władzy. Jeszcze za życia Lukrecja była utalentowaną kurtyzaną, lecz dopiero długowieczność wampira pozwoliła jej doprowadzić do perfekcji sztukę uwodzenia, wbijania noża w plecy i politykowania. Talenty te wyniosły ją do rangi Księżniczki Nieumarłych. Lukrecja jest duchową i (nie)moralną przywódczynią wampirów, z których każdy marzy o powtórzeniu jej ekscesów.
Specjalizacja
Księżniczka Wampirów
Wszystkie Wampiry, Wampirzy lordowie i Książęta wampirów w armii bohatera otrzymują +1 do ataku i obrony co dwa poziomy bohatera, poczynając od poziomu pierwszego.
Umiejętności Armia startowa Zaklęcia i machiny
Nekromancja 20-29 Wskrześ umarłych
Talent Magiczny 9-11
Regeneracja Many 1
Do góry