Poziom I
![]() |
Pięść gniewu | |||
---|---|---|---|---|
Typ: Czar ofensywny | Koszt: 5 ![]() |
|||
Zadaje fizyczne obrażenia wskazanej wrogiej jednostce. | ||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ognista pułapka | |||
Typ: Czar ofensywny ![]() |
Koszt: 8 ![]() |
|||
Tworzy na obszarze 5x5 pól kilka min, które zadają 50 + 10 * siła zaklęć obrażeń przy wybuchu. Miny są niewidzialne dla przeciwnika. | ||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Poziom II
![]() |
Rój os | |||
---|---|---|---|---|
Typ: Czar ofensywny | Koszt: 5 ![]() |
Specjalista: Dirael | ||
Zadaje magiczne obrażenia wskazanej wrogiej jednostce oraz obniża jej inicjatywę. Nieumarli, istoty mechaniczne, oraz żywiołaki są odporni na działanie Roju. Na poziomie podstawowym obniża gotowość bojową celu o 0,2, na lepszym o 0,4, natomiast na eksperckim o 0,6. | ||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
Magiczny kryształ
Zaklęcie z dodatku "Dzikie Hordy"![]() |
|||
Typ: Przywołanie | Koszt: 8 ![]() |
|||
Przyzywa na polu bitwy we wskazanym miejscu kryształ, który ma 1 pkt życia i zachowuje się jak przeszkoda. Zniszczony, zadaje fizyczne obrażenia otaczającym go istotom. | ||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
Wskrześ umarłych | |||
Typ: Błogosławieństwo | Koszt: 9 ![]() |
|||
Specjalista: Vladimir, Nicolai | ||||
Ożywia wskazaną przyjazną jednostkę. Jednocześniej jej poziom życia zostaje zmniejszony o 20% za każde użycie na niej zaklęcia. Oddziały nieumarłe zostają przywrócone na stałe. | ||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Poziom III
![]() |
Bariera mieczy
Zaklęcie z dodatku "Dzikie Hordy"![]() |
|||
---|---|---|---|---|
Typ: Przywołanie | Koszt: 12 ![]() |
|||
Tworzy czasowo długą na trzy pola barierę we wskazanym miejscu. Bariera ta ma dodatkowe 75% do obrony przeciw atakom magicznym i dystansowym, a przy ataku wręcz odbija całość zadanych jej obrażeń. Bohaterowie nie mogą jej atakować, choć mogą niszczyć Trzęsieniem ziemi. Każdy segment Bariery zachowuje się oddzielnie. | ||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
Trzęsienie ziemi | |||
Typ: Czar ofensywny | Koszt: 7 ![]() |
|||
Niszczy mury podczas oblężenia. | ||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
Widmowe zastępy | |||
Typ: Przywołanie | Koszt: 18 ![]() |
|||
Kopiuje dowolną jednostkę, lecz jeśli otrzyma ona jakiekolwiek obrażenia zniknie. Sklonowany oddział ma też 50% szansy na uniknięcie ataku przeciwnika (posiada Niematerialność jak Duchy). Jednorazowo może istnieć jedna kopia danego stworzenia. | ||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Poziom IV
![]() |
Gniazdo os
Zaklęcie z dodatku "Dzikie Hordy"![]() |
|||
---|---|---|---|---|
Typ: Przywołanie | Koszt: 15 ![]() |
|||
Tworzy Gniazdo Os na wskazanym polu. Rój Os o poziomie eksperckim będzie atakować wrogie stworzenia aż do końca bitwy, lub aż zostanie zniszczony (Rój nie zaatakuje nieumarłych, żywiołaków i jednostek mechanicznych). Obrona Gniazda wynosi poziom doświadczenia rzucającego. Na poziomie bazowym punkty życia Gniazda wynoszą 10, podstawowym 25, lepszym 50, a na eksperckim 100. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
Przywołanie żywiołów | |||
Typ: Przywołanie | Koszt: 17 ![]() |
|||
Specjalista: Zehir | ||||
Przywołuje żywiołaki (rodzaj zależny od pola bitwy). | ||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Poziom V
![]() |
Tajemna zbroja | |||
---|---|---|---|---|
Typ: Błogosławieństwo | Koszt: 20 ![]() |
|||
Pochłania częściowo wszystkie obrażenia zadane jednostce. Na poziomie eksperckim jest to 50% obrażeń, na niższych 25%. | ||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
Stwórz feniksa | |||
Typ: Przywołanie | Koszt: 35 ![]() |
|||
Przywołuje Feniksa. Jego parametry zależą od stopnia zaawansowania znajomości magii przywołania bohatera i jego mocy. Atak i obrona wynoszą 10 + 2 za poziom mocy, obrażenia to 10 - 15*moc rzucającego, a liczba punktów życia 300 + 30 za punkt siły czarów. Inicjatywa oraz szybkość wynoszą 15 i 7. | ||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |