Poziom I
|
Pięść gniewu | |||
|---|---|---|---|---|
| Typ: Czar ofensywny | Koszt: 5 |
|||
| Zadaje fizyczne obrażenia wskazanej wrogiej jednostce. | ||||
![]() |
Ognista pułapka | |||
| Typ: Czar ofensywny |
Koszt: 8 |
|||
| Tworzy na obszarze 5x5 pól kilka min, które zadają 50 + 10 * siła zaklęć obrażeń przy wybuchu. Miny są niewidzialne dla przeciwnika. | ||||
Poziom II
![]() |
Rój os | |||
|---|---|---|---|---|
| Typ: Czar ofensywny | Koszt: 5 |
Specjalista: Dirael | ||
| Zadaje magiczne obrażenia wskazanej wrogiej jednostce oraz obniża jej inicjatywę. Nieumarli, istoty mechaniczne, oraz żywiołaki są odporni na działanie Roju. Na poziomie podstawowym obniża gotowość bojową celu o 0,2, na lepszym o 0,4, natomiast na eksperckim o 0,6. | ||||
![]() |
Magiczny kryształ
Zaklęcie z dodatku "Dzikie Hordy" |
|||
| Typ: Przywołanie | Koszt: 8 |
|||
| Przyzywa na polu bitwy we wskazanym miejscu kryształ, który ma 1 pkt życia i zachowuje się jak przeszkoda. Zniszczony, zadaje fizyczne obrażenia otaczającym go istotom. | ||||
![]() |
Wskrześ umarłych | |||
| Typ: Błogosławieństwo | Koszt: 9 |
|||
| Specjalista: Vladimir, Nicolai | ||||
| Ożywia wskazaną przyjazną jednostkę. Jednocześniej jej poziom życia zostaje zmniejszony o 20% za każde użycie na niej zaklęcia. Oddziały nieumarłe zostają przywrócone na stałe. | ||||
Poziom III
![]() |
Bariera mieczy
Zaklęcie z dodatku "Dzikie Hordy" |
|||
|---|---|---|---|---|
| Typ: Przywołanie | Koszt: 12 |
|||
| Tworzy czasowo długą na trzy pola barierę we wskazanym miejscu. Bariera ta ma dodatkowe 75% do obrony przeciw atakom magicznym i dystansowym, a przy ataku wręcz odbija całość zadanych jej obrażeń. Bohaterowie nie mogą jej atakować, choć mogą niszczyć Trzęsieniem ziemi. Każdy segment Bariery zachowuje się oddzielnie. | ||||
![]() |
Trzęsienie ziemi | |||
| Typ: Czar ofensywny | Koszt: 7 |
|||
| Niszczy mury podczas oblężenia. | ||||
![]() |
Widmowe zastępy | |||
| Typ: Przywołanie | Koszt: 18 |
|||
| Kopiuje dowolną jednostkę, lecz jeśli otrzyma ona jakiekolwiek obrażenia zniknie. Sklonowany oddział ma też 50% szansy na uniknięcie ataku przeciwnika (posiada Niematerialność jak Duchy). Jednorazowo może istnieć jedna kopia danego stworzenia. | ||||
Poziom IV
![]() |
Gniazdo os
Zaklęcie z dodatku "Dzikie Hordy" |
|||
|---|---|---|---|---|
| Typ: Przywołanie | Koszt: 15 |
|||
| Tworzy Gniazdo Os na wskazanym polu. Rój Os o poziomie eksperckim będzie atakować wrogie stworzenia aż do końca bitwy, lub aż zostanie zniszczony (Rój nie zaatakuje nieumarłych, żywiołaków i jednostek mechanicznych). Obrona Gniazda wynosi poziom doświadczenia rzucającego. Na poziomie bazowym punkty życia Gniazda wynoszą 10, podstawowym 25, lepszym 50, a na eksperckim 100. |
||||
![]() |
Przywołanie żywiołów | |||
| Typ: Przywołanie | Koszt: 17 |
|||
| Specjalista: Zehir | ||||
| Przywołuje żywiołaki (rodzaj zależny od pola bitwy). | ||||
Poziom V
![]() |
Tajemna zbroja | |||
|---|---|---|---|---|
| Typ: Błogosławieństwo | Koszt: 20 |
|||
| Pochłania częściowo wszystkie obrażenia zadane jednostce. Na poziomie eksperckim jest to 50% obrażeń, na niższych 25%. | ||||
![]() |
Stwórz feniksa | |||
| Typ: Przywołanie | Koszt: 35 |
|||
| Przywołuje Feniksa. Jego parametry zależą od stopnia zaawansowania znajomości magii przywołania bohatera i jego mocy. Atak i obrona wynoszą 10 + 2 za poziom mocy, obrażenia to 10 - 15*moc rzucającego, a liczba punktów życia 300 + 30 za punkt siły czarów. Inicjatywa oraz szybkość wynoszą 15 i 7. | ||||












