Poziom I
Pięść gniewu | ||||
---|---|---|---|---|
Typ: Czar ofensywny | Koszt: 5 | |||
Zadaje fizyczne obrażenia wskazanej wrogiej jednostce. | ||||
20+4*Moc | 30+6*Moc | 40+8*Moc | 50+10*Moc | |
Ognista pułapka | ||||
Typ: Czar ofensywny | Koszt: 8 | |||
Tworzy na obszarze 5x5 pól kilka min, które zadają 50 + 10 * siła zaklęć obrażeń przy wybuchu. Miny są niewidzialne dla przeciwnika. | ||||
2 miny | 4 miny | 6 min | 8 min |
Poziom II
Rój os | ||||
---|---|---|---|---|
Typ: Czar ofensywny | Koszt: 5 | Specjalista: Dirael | ||
Zadaje magiczne obrażenia wskazanej wrogiej jednostce oraz obniża jej inicjatywę. Nieumarli, istoty mechaniczne, oraz żywiołaki są odporni na działanie Roju. Na poziomie podstawowym obniża gotowość bojową celu o 0,2, na lepszym o 0,4, natomiast na eksperckim o 0,6. | ||||
10+2*Moc | 20+4*Moc | 30+6*Moc | 40+8*Moc | |
Magiczny kryształ Zaklęcie z dodatku "Dzikie Hordy" | ||||
Typ: Przywołanie | Koszt: 8 | |||
Przyzywa na polu bitwy we wskazanym miejscu kryształ, który ma 1 pkt życia i zachowuje się jak przeszkoda. Zniszczony, zadaje fizyczne obrażenia otaczającym go istotom. | ||||
40+8*Moc | 60+12*Moc | 80+16*Moc | 100+20*Moc | |
Wskrześ umarłych | ||||
Typ: Błogosławieństwo | Koszt: 9 | |||
Specjalista: Vladimir, Nicolai | ||||
Ożywia wskazaną przyjazną jednostkę. Jednocześniej jej poziom życia zostaje zmniejszony o 20% za każde użycie na niej zaklęcia. Oddziały nieumarłe zostają przywrócone na stałe. | ||||
120+15*Moc | 160+20*Moc | 200+25*Moc | 240+30*Moc |
Poziom III
Bariera mieczy Zaklęcie z dodatku "Dzikie Hordy" | ||||
---|---|---|---|---|
Typ: Przywołanie | Koszt: 12 | |||
Tworzy czasowo długą na trzy pola barierę we wskazanym miejscu. Bariera ta ma dodatkowe 75% do obrony przeciw atakom magicznym i dystansowym, a przy ataku wręcz odbija całość zadanych jej obrażeń. Bohaterowie nie mogą jej atakować, choć mogą niszczyć Trzęsieniem ziemi. Każdy segment Bariery zachowuje się oddzielnie. | ||||
20+5*Moc | 40+8*Moc | 60+10*Moc | 96+12*Moc | |
Trzęsienie ziemi | ||||
Typ: Czar ofensywny | Koszt: 7 | |||
Niszczy mury podczas oblężenia. | ||||
0 - 100 | 0 - 200 | 50 - 300 | 100 - 400 | |
Widmowe zastępy | ||||
Typ: Przywołanie | Koszt: 18 | |||
Kopiuje dowolną jednostkę, lecz jeśli otrzyma ona jakiekolwiek obrażenia zniknie. Sklonowany oddział ma też 50% szansy na uniknięcie ataku przeciwnika (posiada Niematerialność jak Duchy). Jednorazowo może istnieć jedna kopia danego stworzenia. | ||||
Poziomy 1-4 | Poziomy 1-5 | Poziomy 1-6 | Poziomy 1-7 |
Poziom IV
Gniazdo os Zaklęcie z dodatku "Dzikie Hordy" | ||||
---|---|---|---|---|
Typ: Przywołanie | Koszt: 15 | |||
Tworzy Gniazdo Os na wskazanym polu. Rój Os o poziomie eksperckim będzie atakować wrogie stworzenia aż do końca bitwy, lub aż zostanie zniszczony (Rój nie zaatakuje nieumarłych, żywiołaków i jednostek mechanicznych). Obrona Gniazda wynosi poziom doświadczenia rzucającego. Na poziomie bazowym punkty życia Gniazda wynoszą 10, podstawowym 25, lepszym 50, a na eksperckim 100. |
||||
2+0.25*Moc | 5+0.25*Moc | 5+0.25*Moc | 10+0.25*Moc | |
Przywołanie żywiołów | ||||
Typ: Przywołanie | Koszt: 17 | |||
Specjalista: Zehir | ||||
Przywołuje żywiołaki (rodzaj zależny od pola bitwy). | ||||
0.5*Moc | 0.75*Moc | 1*Moc | 2*Moc |
Poziom V
Tajemna zbroja | ||||
---|---|---|---|---|
Typ: Błogosławieństwo | Koszt: 20 | |||
Pochłania częściowo wszystkie obrażenia zadane jednostce. Na poziomie eksperckim jest to 50% obrażeń, na niższych 25%. | ||||
250+25*Moc | 500+50*Moc | 600+60*Moc | 600+60*Moc | |
Stwórz feniksa | ||||
Typ: Przywołanie | Koszt: 35 | |||
Przywołuje Feniksa. Jego parametry zależą od stopnia zaawansowania znajomości magii przywołania bohatera i jego mocy. Atak i obrona wynoszą 10 + 2 za poziom mocy, obrażenia to 10 - 15*moc rzucającego, a liczba punktów życia 300 + 30 za punkt siły czarów. Inicjatywa oraz szybkość wynoszą 15 i 7. | ||||
25%*Moc | 33%*Moc | 50%*Moc | 100%*Moc |