Poziom I
![]() |
Pokrzepiające zawołanie | |||
---|---|---|---|---|
Typ: Błogosławieństwo | Koszt: 8 ![]() |
|||
Zwiększa na 3 tury morale każdej istoty w armii rzucającego. Zależy od poziomu bohatera, bazowo wynosi +1 i rośnie o kolejne 1 za każdych 8 poziomów herosa. Dodaje 20 punktów wściekłości istotom z Twierdzy (dodatkowe morale nie działa w przypadku jednostek umarłych, mechanicznych i żywiołów). Wymagany poziom bohatera: 2. |
||||
![]() |
Zew krwi | |||
Typ: Błogosławieństwo | Koszt: 5 ![]() |
|||
Wskazana przyjazna jednostka Twierdzy otrzymuje 10*Poziom bohatera dodatkowych punktów wściekłości. Wymagany poziom bohatera: 2. |
||||
Poziom II
![]() |
Słowo wodza | |||
---|---|---|---|---|
Typ: Błogosławieństwo | Koszt: 2 ![]() |
|||
Bohater atakuje wybrana przyjazną jednostkę (zadając jej standardowe obrażenia). Ten atak przyspiesza turę stwora, Gotowość bojowa wskazanej istoty wzrasta o 0.1+0.02*poziom bohatera. Co więcej, wskazana jednostka otrzymuje dodatkową (30 pkt.) ilość punktów wściekłości, podobnie jak inne istoty Orków. Ten okrzyk nie działa na jednostki umarłych, istoty mechaniczne i żywiołaki. Wymagany poziom bohatera: 6. |
||||
![]() |
Drżyj przed mym rykiem | |||
Typ: Klątwa | Koszt: 7 ![]() |
|||
Bohater ma szanse wystraszyć wybrana wroga jednostkę. Efekt jest podobny do Ataku Strachu. Szanse na wystraszenie celu wynoszą 50%+(poziom bohatera / poziom celu)*5%. Niezależnie od powodzenia, wszystkie jednostki z Twierdzy w armii bohatera otrzymują dodatkowe (30 pkt.) punkty wściekłości. Ten okrzyk nie działa na jednostki odporne na wpływ kontroli umysłu. Wymagany poziom bohatera: 6. |
||||
Poziom III
![]() |
Gniew Hordy | |||
---|---|---|---|---|
Typ: Czar ofensywny | Koszt: 10 ![]() |
|||
Wskazany wróg otrzymuje magiczne uszkodzenia równe ilości istot w armii bohatera. Co więcej, wszystkie istoty z Twierdzy w armii bohatera zyskują dodatkowe (40 pkt.) punkty wściekłości. Wymagany poziom bohatera: 11. |
||||
![]() |
Bitewne zawołanie | |||
Typ: Błogosławieństwo | Koszt: 10 ![]() |
|||
Na jedna turę wzrasta atak wszystkich jednostek w armii bohatera. Dodatkowy atak równy jest poziom bohatera/2 i ich szybkość (o 1). Wszystkie istoty z Twierdzy w armii otrzymują dodatkowe (40 pkt.) punkty wściekłości. Wymagany poziom bohatera: 11. |
||||