Poziom I
Starożytna strzała | ||||
---|---|---|---|---|
Typ: Czar ofensywny | Koszt: 4 | |||
Zadaje magiczne obrażenia od ognia wskazanej wrogiej jednostce. | ||||
48+8*Moc | 56+8*Moc | 64+8*Moc | 72+8*Moc | |
Kamienne kolce | ||||
Typ: Czar ofensywny | Koszt: 4 | |||
Zadaje magiczne obrażenia od ziemii wszystkim wrogim odziałom w polu rażenia (5 pól w kształcie krzyżyka). | ||||
24+8*Moc | 32+8*Moc | 40+8*Moc | 48+8*Moc |
Poziom II
Błyskawica | ||||
---|---|---|---|---|
Typ: Czar ofensywny | Koszt: 5 | Specjalista: Svea | ||
Zadaje magiczne obrażenia od powietrza wskazanej wrogiej jednostce. | ||||
11+11*Moc | 14+14*Moc | 17+17*Moc | 20+20*Moc | |
Lodowy promień | ||||
Typ: Czar ofensywny | Koszt: 6 | |||
Zadaje magiczne obrażenia od lodu wskazanej wrogiej jednostce. | ||||
60+12*Moc | 72+12*Moc | 84+12*Moc | 96+12*Moc |
Poziom III
Kula ognia | ||||
---|---|---|---|---|
Typ: Czar ofensywny | Koszt: 10 | Specjalista: Nathir | ||
Zadaje magiczne obrażenia od ognia wszystkim wrogim odziałom w polu rażenia (3x3 pola). | ||||
11+11*Moc | 14+14*Moc | 17+17*Moc | 20+20*Moc | |
Ściana ognia Zaklęcie przeniesione z Magii Przywołania w dodatku "Dzikie Hordy" | ||||
Typ: Czar ofensywny | Koszt: 16 | |||
Tworzy na polu bitwy ognisty mur (3 pola), który zadaje obrażenia znajdującym się w jego obszarze jednostkom. Ściana ognia pali się przez 3 tury. | ||||
9+9*Moc | 11+11*Moc | 13+13*Moc | 15+15*Moc | |
Krąg zimy | ||||
Typ: Czar ofensywny | Koszt: 9 | |||
Zadaje magiczne obrażenia od lodu wszystkim wrogim odziałom w polu rażenia (8 pól w kształcie litery O). | ||||
60+12*Moc | 72+12*Moc | 84+12*Moc | 96+12*Moc |
Poziom IV
Łańcuch błyskawic | ||||
---|---|---|---|---|
Typ: Czar ofensywny | Koszt: 16 | |||
Zadaje magiczne obrażenia od piorunów kilku jednostkom (do 4 oddziałów) zaczynając od tej, na którą rzucono czar, wraz z kolejnym celem obrażenia maleją o połowę. | ||||
10+10*Moc | 15+15*Moc | 20+20*Moc | 25+25*Moc | |
Grad meteorytów | ||||
Typ: Czar ofensywny | Koszt: 19 | |||
Zadaje magiczne obrażenia od ziemii wszystkim wrogim odziałom w polu rażenia (5x5 pól). | ||||
9+9*Moc | 12+12*Moc | 15+15*Moc | 20+20*Moc |
Poziom V
Implozja | ||||
---|---|---|---|---|
Typ: Czar ofensywny | Koszt: 18 | |||
Zadaje magiczne obrażenia od ziemii wskazanej wrogiej jednostce. | ||||
12+12*Moc | 17+17*Moc | 20+20*Moc | 40+40*Moc | |
Głębokie zamrożenie Zaklęcie z dodatku "Dzikie Hordy" | ||||
Typ: Czar ofensywny | Koszt: 11 | |||
Zadaje magiczne obrażenia od lodu wskazanej wrogiej jednostce. Przez pewien czas zwiększa otrzymywane przez nią fizyczne obrażenia o 3% za każdy punkt mocy rzucającego czar. | ||||
10+10*Moc | 14+14*Moc | 15+15*Moc | 30+30*Moc | |
Armagedon | ||||
Typ: Czar ofensywny | Koszt: 20 | |||
Zadaje magiczne obrażenia od ognia wszystkim jednostkom na polu bitwy. Jednostki zajmujące 4x4 pola na środku bitwy otrzymują dodatkowe fizyczne obrażenia. | ||||
9+9*Moc | 12+12*Moc | 15+15*Moc | 30+30*Moc | |
Obrażenia fizyczne: | 5+5*Moc | 10+10*Moc | 15+15*Moc | 20+20*Moc |