Poziom I
![]() |
Starożytna strzała | |||
---|---|---|---|---|
Typ: Czar ofensywny ![]() |
Koszt: 4 ![]() |
|||
Zadaje magiczne obrażenia od ognia wskazanej wrogiej jednostce. | ||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
Kamienne kolce | |||
Typ: Czar ofensywny ![]() |
Koszt: 4 ![]() |
|||
Zadaje magiczne obrażenia od ziemii wszystkim wrogim odziałom w polu rażenia (5 pól w kształcie krzyżyka). | ||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Poziom II
![]() |
Błyskawica | |||
---|---|---|---|---|
Typ: Czar ofensywny ![]() |
Koszt: 5 ![]() |
Specjalista: Svea | ||
Zadaje magiczne obrażenia od powietrza wskazanej wrogiej jednostce. | ||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
Lodowy promień | |||
Typ: Czar ofensywny ![]() |
Koszt: 6 ![]() |
|||
Zadaje magiczne obrażenia od lodu wskazanej wrogiej jednostce. | ||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Poziom III
![]() |
Kula ognia | |||
---|---|---|---|---|
Typ: Czar ofensywny ![]() |
Koszt: 10 ![]() |
Specjalista: Nathir | ||
Zadaje magiczne obrażenia od ognia wszystkim wrogim odziałom w polu rażenia (3x3 pola). | ||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ściana ognia
Zaklęcie przeniesione z Magii Przywołania w dodatku "Dzikie Hordy"![]() |
|||
Typ: Czar ofensywny ![]() |
Koszt: 16 ![]() |
|||
Tworzy na polu bitwy ognisty mur (3 pola), który zadaje obrażenia znajdującym się w jego obszarze jednostkom. Ściana ognia pali się przez 3 tury. | ||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
Krąg zimy | |||
Typ: Czar ofensywny ![]() |
Koszt: 9 ![]() |
|||
Zadaje magiczne obrażenia od lodu wszystkim wrogim odziałom w polu rażenia (8 pól w kształcie litery O). | ||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Poziom IV
![]() |
Łańcuch błyskawic | |||
---|---|---|---|---|
Typ: Czar ofensywny ![]() |
Koszt: 16 ![]() |
|||
Zadaje magiczne obrażenia od piorunów kilku jednostkom (do 4 oddziałów) zaczynając od tej, na którą rzucono czar, wraz z kolejnym celem obrażenia maleją o połowę. | ||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
Grad meteorytów | |||
Typ: Czar ofensywny ![]() |
Koszt: 19 ![]() |
|||
Zadaje magiczne obrażenia od ziemii wszystkim wrogim odziałom w polu rażenia (5x5 pól). | ||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Poziom V
![]() |
Implozja | |||
---|---|---|---|---|
Typ: Czar ofensywny ![]() |
Koszt: 18 ![]() |
|||
Zadaje magiczne obrażenia od ziemii wskazanej wrogiej jednostce. | ||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
Głębokie zamrożenie
Zaklęcie z dodatku "Dzikie Hordy"![]() |
|||
Typ: Czar ofensywny ![]() |
Koszt: 11 ![]() |
|||
Zadaje magiczne obrażenia od lodu wskazanej wrogiej jednostce. Przez pewien czas zwiększa otrzymywane przez nią fizyczne obrażenia o 3% za każdy punkt mocy rzucającego czar. | ||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
Armagedon | |||
Typ: Czar ofensywny ![]() |
Koszt: 20 ![]() |
|||
Zadaje magiczne obrażenia od ognia wszystkim jednostkom na polu bitwy. Jednostki zajmujące 4x4 pola na środku bitwy otrzymują dodatkowe fizyczne obrażenia. | ||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Obrażenia fizyczne: | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |