Poziom I
![]() |
Boska siła | |||
|---|---|---|---|---|
| Typ: Błogosławieństwo | Koszt: 4 |
|||
| Przeciwieństwo: Osłabienie | ||||
| Zwiększa zadawane obrażenia podwyżając obrażenia minimalne istoty do określonego procentu obrażeń maksymalnych. Istnieje masowa wersja tego zaklęcia. |
||||
![]() |
Przyspieszenie | |||
| Typ: Błogosławieństwo | Koszt: 4 |
|||
| Przeciwieństwo: Spowolnienie | Specjalista: Maeve, Freyda, Alaryk | |||
| Zwiększa inicjatywę wskazanego sojuszniczego oddziału. Istnieje masowa wersja tego czaru. |
||||
Poziom II
![]() |
Wytrzymałość | |||
|---|---|---|---|---|
| Typ: Błogosławieństwo | Koszt: 6 |
|||
| Zwiększa parametr obrony wskazanej sojuszniczej jednostki. Istnieje masowa wersja tego zaklęcia. |
||||
![]() |
Regeneracja
Zaklęcie z dodatku "Dzikie Hordy" |
|||
| Typ: Błogosławieństwo | Koszt: 8 |
|||
| Wskazana żywa jednostka będzie odzyskiwać zdrowie i życie na początku swojej tury. Regenerowane punkty życia są obliczane wg wzoru: 75% maks. zdrowia + 5% * siła zaklęć bohatera. | ||||
![]() |
Oczyszczenie | |||
| Typ: Błogosławieństwo / Klątwa | Koszt: 10 |
|||
| Usuwa czary mające pozytywne działanie z oddziałów wroga oraz czary mające negatywne działanie z oddziałów sojuszniczych. Wzór na skuteczność czaru to B + (Poziom rzucającego Oczyszczenie - Poziom rzucającego rozpraszane zaklęcie ) * 3%. B w tym wzorze oznacza bazowy poziom szansy na skuteczność, zależny od znajomości magii światła. W wypadku jednostek decyduje ich poziom, a istoty ulepszone tę wartość mają zwiększoną o 1. Istnieje grupowa tego czaru, obejmująca 4x4 pola. |
||||
Poziom III
![]() |
Prawa moc | |||
|---|---|---|---|---|
| Typ: Błogosławieństwo | Koszt: 6 |
|||
| Przeciwieństwo: Cierpienie | ||||
| Zwiększa parametr ataku wskazanej przyjaznej jednostki. Istnieje masowa wersja tego zaklęcia. |
||||
![]() |
Odbicie pocisku | |||
| Typ: Błogosławieństwo | Koszt: 6 |
|||
| Wskazany sojuszniczy oddział otrzymuje zmniejszone obrażenia od pocisków. Istnieje masowa wersja tego czaru. |
||||
Poziom IV
![]() |
Odporność na magię | |||
|---|---|---|---|---|
| Typ: Błogosławieństwo | Koszt: 7 |
|||
| Zapewnia ochronę przed zaklęciami sojuszniczej jednostce. Dodatkowo rozprasza wszelkie rzucone na nią zaklęcia. | ||||
![]() |
Teleportacja | |||
| Typ: Błogosławieństwo | Koszt: 8 |
|||
| Pozwala przenieść wybrany sojuszniczy oddział we wskazane miejsce. Ekspercka Teleportacja pozwala przenosić oddziały za mury zamkowe. | ||||
![]() |
Boska zemsta
Alternatywne ulepszenie z dodatku "Dzikie Hordy" |
|||
| Typ: Czar ofensywny | Koszt: 14 |
|||
| Wroga istota otrzyma obrażenia proporcjonalne do strat, jakie zadała naszym wojskom. Efekt działania zależy od ilości, a także poziomu istot - jest iloczynem tych wartości. Wynik jest następnie podnoszony do kwadratu i wtedy możemy go zastosować jako N w poniższych wzorach. | ||||
Poziom V
![]() |
Słowo światła | |||
|---|---|---|---|---|
| Typ: Czar ofensywny |
Koszt: 15 |
|||
| Zadaje obrażenia wszystkim stworzeniom Inferno, Nekropolis i Twierdzy. | ||||
![]() |
Wskrzeszenie | |||
| Typ: Błogosławieństwo | Koszt: 15 |
|||
| Przywraca pewną liczbę punktów życia celu, ale zmniejsza maksymalny poziom życia o 10%. Wskrzeszone jednostki pozostają przy bohaterze po zakończeniu bitwy. | ||||













