Poziom I
Boska siła | ||||
---|---|---|---|---|
Typ: Błogosławieństwo | Koszt: 4 | |||
Przeciwieństwo: Osłabienie | ||||
Zwiększa zadawane obrażenia podwyżając obrażenia minimalne istoty do określonego procentu obrażeń maksymalnych. Istnieje masowa wersja tego zaklęcia. |
||||
50% | 65% | 80% | 100% | |
Przyspieszenie | ||||
Typ: Błogosławieństwo | Koszt: 4 | |||
Przeciwieństwo: Spowolnienie | Specjalista: Maeve, Freyda, Alaryk | |||
Zwiększa inicjatywę wskazanego sojuszniczego oddziału. Istnieje masowa wersja tego czaru. |
||||
+10% | +20% | +30% | +40% |
Poziom II
Wytrzymałość | ||||
---|---|---|---|---|
Typ: Błogosławieństwo | Koszt: 6 | |||
Zwiększa parametr obrony wskazanej sojuszniczej jednostki. Istnieje masowa wersja tego zaklęcia. |
||||
+3 | +6 | +9 | +12 | |
Regeneracja Zaklęcie z dodatku "Dzikie Hordy" | ||||
Typ: Błogosławieństwo | Koszt: 8 | |||
Wskazana żywa jednostka będzie odzyskiwać zdrowie i życie na początku swojej tury. Regenerowane punkty życia są obliczane wg wzoru: 75% maks. zdrowia + 5% * siła zaklęć bohatera. | ||||
1 tura | 2 tury | 3 tury | 4 tury | |
Oczyszczenie | ||||
Typ: Błogosławieństwo / Klątwa | Koszt: 10 | |||
Usuwa czary mające pozytywne działanie z oddziałów wroga oraz czary mające negatywne działanie z oddziałów sojuszniczych. Wzór na skuteczność czaru to B + (Poziom rzucającego Oczyszczenie - Poziom rzucającego rozpraszane zaklęcie ) * 3%. B w tym wzorze oznacza bazowy poziom szansy na skuteczność, zależny od znajomości magii światła. W wypadku jednostek decyduje ich poziom, a istoty ulepszone tę wartość mają zwiększoną o 1. Istnieje grupowa tego czaru, obejmująca 4x4 pola. |
||||
+10% | +20% | +30% | +40% |
Poziom III
Prawa moc | ||||
---|---|---|---|---|
Typ: Błogosławieństwo | Koszt: 6 | |||
Przeciwieństwo: Cierpienie | ||||
Zwiększa parametr ataku wskazanej przyjaznej jednostki. Istnieje masowa wersja tego zaklęcia. |
||||
+3 | +6 | +9 | +12 | |
Odbicie pocisku | ||||
Typ: Błogosławieństwo | Koszt: 6 | |||
Wskazany sojuszniczy oddział otrzymuje zmniejszone obrażenia od pocisków. Istnieje masowa wersja tego czaru. |
||||
-25% | -40% | -55% | -70% |
Poziom IV
Odporność na magię | ||||
---|---|---|---|---|
Typ: Błogosławieństwo | Koszt: 7 | |||
Zapewnia ochronę przed zaklęciami sojuszniczej jednostce. Dodatkowo rozprasza wszelkie rzucone na nią zaklęcia. | ||||
Poziomy 1-2 | Poziomy 1-3 | Poziomy 1-4 | Poziomy 1-5 | |
Teleportacja | ||||
Typ: Błogosławieństwo | Koszt: 8 | |||
Pozwala przenieść wybrany sojuszniczy oddział we wskazane miejsce. Ekspercka Teleportacja pozwala przenosić oddziały za mury zamkowe. | ||||
-- | -- | -- | Za mury | |
Boska zemsta Alternatywne ulepszenie z dodatku "Dzikie Hordy" | ||||
Typ: Czar ofensywny | Koszt: 14 | |||
Wroga istota otrzyma obrażenia proporcjonalne do strat, jakie zadała naszym wojskom. Efekt działania zależy od ilości, a także poziomu istot - jest iloczynem tych wartości. Wynik jest następnie podnoszony do kwadratu i wtedy możemy go zastosować jako N w poniższych wzorach. | ||||
N*(Moc+10) | 3*N*(Moc+10) | 4*N*(Moc+10) | 6*N*(Moc+10) |
Poziom V
Słowo światła | ||||
---|---|---|---|---|
Typ: Czar ofensywny | Koszt: 15 | |||
Zadaje obrażenia wszystkim stworzeniom Inferno, Nekropolis i Twierdzy. | ||||
8+2*Moc | 12+3*Moc | 30+6*Moc | 144+12*Moc | |
Wskrzeszenie | ||||
Typ: Błogosławieństwo | Koszt: 15 | |||
Przywraca pewną liczbę punktów życia celu, ale zmniejsza maksymalny poziom życia o 10%. Wskrzeszone jednostki pozostają przy bohaterze po zakończeniu bitwy. | ||||
20+5*Moc | 40+10*Moc | 60+15*Moc | 80+20*Moc |