Ostatnio na naszym forum

  • Mam problem z Kampaniani w Heroes V.
    Autor: Mafirox, napisano 1 września 2024 Przejdź
  • Pytania ogólne
    Autor: Tabris, napisano 13 czerwca 2024 Przejdź
  • Porady: Loch
    Autor: ToWeRH3, napisano 13 czerwca 2024 Przejdź

Ostatnio dodane mapy

  • Na ratunek Bulgariusowi
    Autor: FRogalskyy, dodano Zobacz
  • All for One
    Autor: Tabris, dodano Zobacz
  • HotSeat 4 Graczy
    Autor: Bobek-20, dodano Zobacz

Magia Światła

Poziom I

Boska siła
Typ: Błogosławieństwo Koszt: 4
Przeciwieństwo: Osłabienie
Zwiększa zadawane obrażenia podwyżając obrażenia minimalne istoty do określonego procentu obrażeń maksymalnych.
Istnieje masowa wersja tego zaklęcia.
50% 65% 80% 100%
Przyspieszenie
Typ: Błogosławieństwo Koszt: 4
Przeciwieństwo: Spowolnienie Specjalista: Maeve, Freyda, Alaryk
Zwiększa inicjatywę wskazanego sojuszniczego oddziału.
Istnieje masowa wersja tego czaru.
+10% +20% +30% +40%

Poziom II

Wytrzymałość
Typ: Błogosławieństwo Koszt: 6
Zwiększa parametr obrony wskazanej sojuszniczej jednostki.
Istnieje masowa wersja tego zaklęcia.
+3 +6 +9 +12
Regeneracja Zaklęcie z dodatku "Dzikie Hordy"
Typ: Błogosławieństwo Koszt: 8
Wskazana żywa jednostka będzie odzyskiwać zdrowie i życie na początku swojej tury. Regenerowane punkty życia są obliczane wg wzoru: 75% maks. zdrowia + 5% * siła zaklęć bohatera.
1 tura 2 tury 3 tury 4 tury
Oczyszczenie
Typ: Błogosławieństwo / Klątwa Koszt: 10
Usuwa czary mające pozytywne działanie z oddziałów wroga oraz czary mające negatywne działanie z oddziałów sojuszniczych. Wzór na skuteczność czaru to B + (Poziom rzucającego Oczyszczenie - Poziom rzucającego rozpraszane zaklęcie ) * 3%. B w tym wzorze oznacza bazowy poziom szansy na skuteczność, zależny od znajomości magii światła. W wypadku jednostek decyduje ich poziom, a istoty ulepszone tę wartość mają zwiększoną o 1.
Istnieje grupowa tego czaru, obejmująca 4x4 pola.
+10% +20% +30% +40%

Poziom III

Prawa moc
Typ: Błogosławieństwo Koszt: 6
Przeciwieństwo: Cierpienie
Zwiększa parametr ataku wskazanej przyjaznej jednostki.
Istnieje masowa wersja tego zaklęcia.
+3 +6 +9 +12
Odbicie pocisku
Typ: Błogosławieństwo Koszt: 6
Wskazany sojuszniczy oddział otrzymuje zmniejszone obrażenia od pocisków.
Istnieje masowa wersja tego czaru.
-25% -40% -55% -70%

Poziom IV

Odporność na magię
Typ: Błogosławieństwo Koszt: 7
Zapewnia ochronę przed zaklęciami sojuszniczej jednostce. Dodatkowo rozprasza wszelkie rzucone na nią zaklęcia.
Poziomy 1-2 Poziomy 1-3 Poziomy 1-4 Poziomy 1-5
Teleportacja
Typ: Błogosławieństwo Koszt: 8
Pozwala przenieść wybrany sojuszniczy oddział we wskazane miejsce. Ekspercka Teleportacja pozwala przenosić oddziały za mury zamkowe.
-- -- -- Za mury
Boska zemsta Alternatywne ulepszenie z dodatku "Dzikie Hordy"
Typ: Czar ofensywny Koszt: 14
Wroga istota otrzyma obrażenia proporcjonalne do strat, jakie zadała naszym wojskom. Efekt działania zależy od ilości, a także poziomu istot - jest iloczynem tych wartości. Wynik jest następnie podnoszony do kwadratu i wtedy możemy go zastosować jako N w poniższych wzorach.
N*(Moc+10) 3*N*(Moc+10) 4*N*(Moc+10) 6*N*(Moc+10)

Poziom V

Słowo światła
Typ: Czar ofensywny Koszt: 15
Zadaje obrażenia wszystkim stworzeniom Inferno, Nekropolis i Twierdzy.
8+2*Moc 12+3*Moc 30+6*Moc 144+12*Moc
Wskrzeszenie
Typ: Błogosławieństwo Koszt: 15
Przywraca pewną liczbę punktów życia celu, ale zmniejsza maksymalny poziom życia o 10%. Wskrzeszone jednostki pozostają przy bohaterze po zakończeniu bitwy.
20+5*Moc 40+10*Moc 60+15*Moc 80+20*Moc