Poziom I
|
Okręt Shalassy | |||
|---|---|---|---|---|
| Typ: Czar podróżny | Koszt: 4 |
|||
| Przywołuje statek. Bohater musi stać przy brzegu, a w pobliżu musi znajdować się nieokupowana łódź. | ||||
Poziom II
![]() |
Przywołanie istot | |||
|---|---|---|---|---|
| Typ: Czar podróżny | Koszt: 2 |
|||
| Przywołuje stwory z najbliższego miasta. Zabiera 75% startowego ruchu bohatera. Wymaga 10 poziomu bohatera. Każde przywołane stworzenie w obrębie oddziału kosztuje 1 punkt many. |
||||
Poziom III
![]() |
Natychmiastowa Podróż | |||
|---|---|---|---|---|
| Typ: Czar podróżny | Koszt: 15 |
|||
| Przenosi bohatera na inne miejsce mapy. Bohater traci 50% swego dziennego limitu ruchu, jeśli ma mniej niż 50% tegoż, nie może rzucić czaru. Maksymalna odległość Podróży to 800 punktów ruchu. Nie można rzucić zaklęcia z lądu, aby znaleźć się na wodzie i vice versa. Wymaga 15 poziomu bohatera. |
||||
Poziom IV
![]() |
Portal Miasta | |||
|---|---|---|---|---|
| Typ: Czar podróżny | Koszt: 20 |
|||
| Teleportuje bohatera i jego armię do najbliższego miasta. Wszystkie punkty ruchu rzucającego zostają zużyte, ale czar można rzucić nawet mając ich 0. Wymaga 20 poziomu bohatera. |
||||




