Poziom I
![]() |
Okręt Shalassy | |||
---|---|---|---|---|
Typ: Czar podróżny | Koszt: 4 ![]() |
|||
Przywołuje statek. Bohater musi stać przy brzegu, a w pobliżu musi znajdować się nieokupowana łódź. | ||||
Poziom II
![]() |
Przywołanie istot | |||
---|---|---|---|---|
Typ: Czar podróżny | Koszt: 2 ![]() |
|||
Przywołuje stwory z najbliższego miasta. Zabiera 75% startowego ruchu bohatera. Wymaga 10 poziomu bohatera. Każde przywołane stworzenie w obrębie oddziału kosztuje 1 punkt many. |
||||
Poziom III
![]() |
Natychmiastowa Podróż | |||
---|---|---|---|---|
Typ: Czar podróżny | Koszt: 15 ![]() |
|||
Przenosi bohatera na inne miejsce mapy. Bohater traci 50% swego dziennego limitu ruchu, jeśli ma mniej niż 50% tegoż, nie może rzucić czaru. Maksymalna odległość Podróży to 800 punktów ruchu. Nie można rzucić zaklęcia z lądu, aby znaleźć się na wodzie i vice versa. Wymaga 15 poziomu bohatera. |
||||
Poziom IV
![]() |
Portal Miasta | |||
---|---|---|---|---|
Typ: Czar podróżny | Koszt: 20 ![]() |
|||
Teleportuje bohatera i jego armię do najbliższego miasta. Wszystkie punkty ruchu rzucającego zostają zużyte, ale czar można rzucić nawet mając ich 0. Wymaga 20 poziomu bohatera. |
||||