Poziom I
Okręt Shalassy | ||||
---|---|---|---|---|
Typ: Czar podróżny | Koszt: 4 | |||
Przywołuje statek. Bohater musi stać przy brzegu, a w pobliżu musi znajdować się nieokupowana łódź. | ||||
Poziom II
Przywołanie istot | ||||
---|---|---|---|---|
Typ: Czar podróżny | Koszt: 2 | |||
Przywołuje stwory z najbliższego miasta. Zabiera 75% startowego ruchu bohatera. Wymaga 10 poziomu bohatera. Każde przywołane stworzenie w obrębie oddziału kosztuje 1 punkt many. |
||||
Poziom III
Natychmiastowa Podróż | ||||
---|---|---|---|---|
Typ: Czar podróżny | Koszt: 15 | |||
Przenosi bohatera na inne miejsce mapy. Bohater traci 50% swego dziennego limitu ruchu, jeśli ma mniej niż 50% tegoż, nie może rzucić czaru. Maksymalna odległość Podróży to 800 punktów ruchu. Nie można rzucić zaklęcia z lądu, aby znaleźć się na wodzie i vice versa. Wymaga 15 poziomu bohatera. |
||||
Poziom IV
Portal Miasta | ||||
---|---|---|---|---|
Typ: Czar podróżny | Koszt: 20 | |||
Teleportuje bohatera i jego armię do najbliższego miasta. Wszystkie punkty ruchu rzucającego zostają zużyte, ale czar można rzucić nawet mając ich 0. Wymaga 20 poziomu bohatera. |
||||