Poziom I
![]() |
Osłabienie | |||
---|---|---|---|---|
Typ: Klątwa | Koszt: 4 ![]() |
|||
Przeciwieństwo: Boska siła | Specjalista: Raven | |||
Zmniejsza zadawane obrażenia przez wskazany wrogi oddział, sprowadzając ich maksymalną wartość do pewnego procentu wobec minimalnej. Istnieje masowa wersja tego czaru. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
Spowolnienie | |||
Typ: Klątwa | Koszt: 4 ![]() |
|||
Przeciwieństwo: Przyspieszenie | ||||
Zmniejsza inicjatywę wskazanego wrogiego oddziału. Istnieje masowa wersja tego zaklęcia. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
Smutek
Zaklęcie z dodatku "Dzikie Hordy"![]() |
|||
Typ: Klątwa | Koszt: 5 ![]() |
|||
Zmniejsza morale oraz szczęście wskazanego wrogiego oddziału. | ||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Poziom II
![]() |
Rozkład | |||
---|---|---|---|---|
Typ: Klątwa, czar ofensywny ![]() |
Koszt: 6 ![]() |
|||
Zatruwa wybraną wrogą jednostkę. Na początku swej tury otrzymuje ona obrażenia w wysokości 32 + 8 * siła zaklęć. Istnieje grupowa wersja tego czaru, obejmująca 4x4 pola. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
Wrażliwość | |||
Typ: Klątwa ![]() |
Koszt: 5 ![]() |
|||
Specjalista: Faiz | ||||
Zmniejsza parametr obrony wybranej wrogiej jednostki aż do końca bitwy. Istnieje grupowa wersja tego zaklęcia, obejmująca 4x4 pola. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Poziom III
![]() |
Cierpienie | |||
---|---|---|---|---|
Typ: Klątwa | Koszt: 5 ![]() |
|||
Przeciwieństwo: Prawa moc | ||||
Zmniejsza parametr ataku wskazanej wrogiej jednostki. Istnieje masowa wersja tego czaru. | ||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
Dezorientacja | |||
Typ: Klątwa | Koszt: 9 ![]() |
|||
Specjalista: Alastor, Guarg | ||||
Sprawia, że wrogi oddział ma obniżoną skuteczność kontrataku na polu bitwy. Jeśli wrogi cel atakuje na dystans, skuteczność tych ataków również maleje. Istnieje masowa wersja tego zaklęcia. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Poziom IV
![]() |
Szał | |||
---|---|---|---|---|
Typ: Błogosławieństwo / Klątwa | Koszt: 15 ![]() |
|||
Sprawia, że wskazana jednostka atakuje najbliższy oddział (przyjazny bądź wrogi) ze zwiększoną skutecznością. Tego zaklęcia nie da się rozproszyć. Na poziomie eksperckim efekt zaklęcia trwa 2 tury. | ||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
Oślepienie | |||
Typ: Klątwa | Koszt: 10 ![]() |
|||
Tymczasowo uniemożliwia wskazanemu wrogiemu żywemu oddziałowi ruch, atak lub korzystanie z umiejętności, czy czarów. Na poziomie eksperckim zaatakowany cel nie wykona kontrataku. | ||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Poziom V
![]() |
Klątwa piekieł | |||
---|---|---|---|---|
Typ: Czar ofensywny ![]() |
Koszt: 15 ![]() |
|||
Zadaje obrażenia wszystkim stworzeniom niebędącym z frakcji Inferno i Nekropolis. | ||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
Wampiryzm
Zaklęcie z dodatku "Dzikie Hordy"![]() |
|||
Typ: Błogosławieństwo | Koszt: 10 ![]() |
|||
Wskazany przyjazny oddział żywych, lub nieumarłych otrzymuje umiejętność wysysania życia. Procentowa konwersja obrażeń na przywrócone punkty życia zależy od znajomości Magii Mroku. | ||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
Hipnoza | |||
Typ: Klątwa | Koszt: 18 ![]() |
|||
Czar pozwala przejąć kontrolę nad wybraną wrogą żywą jednostką, jednocześnie zmniejsza jej inicjatywę. Jednostka odzyskuje 3% swej bazowej inicjatywy za punkt siły zaklęć bohatera. Czas trwania czaru jest zależny od znajomości Magii Mroku. | ||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |