Łowca | |||
---|---|---|---|
Atak 0 |
Obrona 2 |
Siła czarów 1 |
Wiedza 2 |
Talent rasowy: Mściciel |
Dirael | |
---|---|
Osy latające nad głową, krążące szerszenie, pracowite pszczoły - od dziecka Dirael uznawała te drobne istoty za piękne i fascynujące, niczym cenne, bzyczące klejnoty. Była w nich tak zakochana, że została Druidką, by lepiej poznać ich naturę i tajemnice. W końcu odpowiedziała na zew Harmonii i poszła na wojnę, teraz służy Sylannie przywołując hordy swych ulubionych istot, by gnębiły przeciwnika. | |
Specjalizacja | |
Królowa Roju Os Czar Rój os zadaje o 5% większe obrażenia za każdy poziom bohatera. Ponadto, redukcja Gotowości Bojowej zostaje pomnożona przez (1 + 0.02 * poziom bohatera / 3). |
Umiejętności | Armia startowa | Zaklęcia i machiny | |||
---|---|---|---|---|---|
Mściciel | 10-14 | Rój os | |||
Magia Przywołania | 5-7 | ||||
Mistrz Przywołania | 0-2 | ||||
Do góry |
Vinrael | |
---|---|
Ma dwie cechy, które czynią go cennym dla elfów - jest bardzo uważnym obserwatorem oraz widział więcej bitew, niż jakikolwiek inny sylvański wojownik. Bystre oczy jego oraz jego sokołów, latających zawsze w pobliżu, śledzą z zainteresowaniem każdy element terenu, jednostki oraz taktyki. Analizując strategię własną oraz wroga, Vinrael potrafi wiele się nauczyć na podstawie sukcesów i porażek obu stron. | |
Specjalizacja | |
Weteran Pula punktów doświadczenia, które bohater otrzymuje po walce, powiększona jest o 2% na poziom bohatera. |
Umiejętności | Armia startowa | Zaklęcia i machiny | |||
---|---|---|---|---|---|
Mściciel | 10-14 | - Brak - | |||
Oświecenie | 5-7 | ||||
Inteligencja | 0-2 | ||||
Do góry |
Gilraen | |
---|---|
Ponury i niezwykle wrażliwy w kwestiach dotyczących honoru, Gilraen trenował przez długi czas elficką sztukę szermierki. Stał się znanym mistrzem ostrza i obecnie jest wybitnym nauczycielem sztuki Tańca Wojennego. Jego precyzja, dyscyplina i determinacja udziela się często oddziałom, którymi dowodzi. Nie bez znaczenia jest również trening, który jednostki przechodzą pod czujnym okiem Gilraena. | |
Specjalizacja | |
Mistrz Ostrza Wszyscy Tancerze ostrzy, Tancerze wojny i Tancerze wiatru w armii bohatera otrzymują +1 do ataku i obrony co dwa poziomy bohatera, poczynając od poziomu pierwszego. |
Umiejętności | Armia startowa | Zaklęcia i machiny | |||
---|---|---|---|---|---|
Mściciel | 5-7 | - Brak - | |||
Obrona | 5-7 | ||||
Ochrona | 5-7 | ||||
Do góry |
Ylthin | |
---|---|
Pojmana za młodu przez łowców niewolników wywodzących się z mrocznych elfów, Ylthin uniknęła ponurego losu dzięki pomocy Jednorożca. Od tego czasu wielbi te tajemnicze stworzenia zamieszkujące lasy i poświęciła życie na współpracę z nimi. Nikt nie rozumie Jednorożców lepiej niż Ylthin, zaś wiedza ta pozwala jej maksymalnie wykorzystać w walce szybkość i siłę tych istot. | |
Specjalizacja | |
Dziewica Jednorożca Wszystkie Jednorożce, Srebrne jednorożce i Białe jednorożce w armii bohatera otrzymują +1 do ataku i obrony co dwa poziomy bohatera, poczynając od poziomu pierwszego. |
Umiejętności | Armia startowa | Zaklęcia i machiny | |||
---|---|---|---|---|---|
Mściciel | 10-14 | Namiot medyka | |||
Magia Światła | 5-7 | ||||
Mistrz Łask | 1 | ||||
Do góry |
Wyngaal | |
---|---|
Był zwiadowcą i myśliwym, lecz wściekłość na nieprzyjaciół zakłócających sylwańską Harmonię uczyniła z niego wojownika. Polega on na wiedzy zdobytej w młodości, zawsze pełen jest pomysłów na nowe zapadnie, pułapki i inne niespodzianki dla wroga. Przeciwnik, który napotka na swej drodze Wyngaala i jego oddziały, raczej nie będzie miał przewagi startowej, ponieważ Wyngaal wykazuje się niezwykłą czujnością pozwalającą mu zawsze mieć coś w zanadrzu. | |
Specjalizacja | |
Szybko Uderzający Na początku walki jednostki w armii bohatera mają bonus +1% do inicjatywy za każdy poziom bohatera. |
Umiejętności | Armia startowa | Zaklęcia i machiny | |||
---|---|---|---|---|---|
Mściciel | 10-14 | - Brak - | |||
Atak | 5-7 | ||||
Taktyka | 0-2 | ||||
Do góry |
Anwen | |
---|---|
Broni lasów, flory i fauny z zaangażowaniem godnym podziwu, nawet jak na elfickie standardy. Skazała sama siebie na dobrowolne wygnanie do lasów Irollan - dba o nie jak tylko umie najlepiej i stała się sławna jako ich obrońca. Biada temu, kto zdecyduje się niszczyć las, jego mieszkańców lub strażników - gdy Anwen idzie na wojnę, bogini Sylanna walczy u jej boku, a jej wściekłość spada na wrogów niczym burza. | |
Specjalizacja | |
Miecz Sylanny Wszystkie istoty Sylwan pod dowództwem bohatera zadają ulubionemu przeciwnikowi o 2% większe obrażenia za każdy poziom bohatera. |
Umiejętności | Armia startowa | Zaklęcia i machiny | |||
---|---|---|---|---|---|
Mściciel | 10-14 | - Brak - | |||
Obrona | 5-7 | ||||
Ochrona | 0-2 | ||||
Do góry |
Talanar | |
---|---|
Był jedynym, który przeżył brutalny atak w Dniu Łez Ognia. Widok setek martwych towarzyszy napełnił młodego wojownika niepohamowaną wściekłością, która do dziś odzywa się za każdym razem, gdy widzi jak giną sojusznicy. Jego chęć zemsty jest tak wielka, że udziela się tym, którzy są w pobliżu; im więcej jego oddział straci ludzi, tym bardziej zajadle walczy. | |
Specjalizacja | |
Furia Elfów Tancerze ostrzy, Myśliwi oraz Druidzi (oraz ulepszenia tych jednostek) zyskują zdolność Szał (zwiększenie ataku przy stracie sojuszniczego oddziału). |
Umiejętności | Armia startowa | Zaklęcia i machiny | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Mściciel | 10-14 | Balista | ||||
Dowodzenie | 5-7 | |||||
Werbunek | 0-2 | |||||
Do góry |
Ossir | |
---|---|
To doświadczony i skuteczny myśliwy oraz geniusz łuku; prawdopodobnie jest najlepszym łucznikiem w królestwie. Jego talenty wydały się niezbędne królowi Alaronowi, gdy poszukiwał oficerów do swojej armii, choć Ossir wolałby zapewne pozostać w swoim ukochanym lesie. Wszelkie wątpliwości minęły jednak już po pierwszej bitwie, gdy okazało się, że łucznicy pod dowództwem Ossira sprawiają się o wiele lepiej niż zazwyczaj. | |
Specjalizacja | |
Mistrz Polowania Wszyscy Myśliwi, Łowczy i Mistyczni łucznicy w armii bohatera otrzymują +1 do ataku i obrony co dwa poziomy bohatera, poczynając od poziomu pierwszego. |
Umiejętności | Armia startowa | Zaklęcia i machiny | |||
---|---|---|---|---|---|
Mściciel | 3-4 | - Brak - | |||
Szczęście | 3-4 | ||||
Odporność na Magię |
3-4 | ||||
Do góry |