Umiejętność główna | |||||
---|---|---|---|---|---|
Logistyka Zasięg ruchu bohatera na lądzie jest większy o 10%. |
|||||
Lepsza Logistyka Zasięg ruchu bohatera na lądzie jest większy o 20%. |
|||||
Ekspercka Logistyka Zasięg ruchu bohatera na lądzie jest większy o 30%. |
|||||
Umiejętności podstawowe | |||||
Odkrywanie Zasięg wzroku bohatera zwiększa się o 4 pola i jest w stanie zauważyć dokładną liczbę istot wśród neutralnych oddziałów i armii wroga w swoim pobliżu. |
|||||
Znajdowanie Drogi Ograniczenie zasięgu ruchu wynikające z podróżowania po bezdrożach jest mniejsze o 50%. |
|||||
Nawigacja Zasięg ruchu bohatera na morzu jest większy o 50%. |
|||||
Umiejętności zaawansowane | |||||
Ścieżka Wojny Za każde zwycięstwo na mapie bohater otrzymuje dodatkowe 250 punktów ruchu. |
|||||
Pochód Śmierci Szybkość wszystkich jednostek bohatera zwiększa się o 4 w trakcie oblężenia zamku wroga. |
|||||
Chwytność Bohater nie korzysta z punktów ruchu, by zbierać zasoby, wkraczać do budynków i łodzi oraz na inne podobne akcje. |
|||||
Lotny Umysł Bohater otrzymuje +25% do inicjatywy na początku walki. |
|||||
Cichy Prześladowca Przeciwnik będzie widział tylko najsilniejszą jednostkę z armii bohatera, bez żadnych danych liczbowych (efekt ten nie działa na bohaterów z wyuczonym Odkrywaniem). Ta zdolność pozwala także zobaczyć poziom odwagi neutralnych potworów i zwiększa zasięg wzroku bohatera o 12 pól. |
|||||
Szturm Teleportu Bohater otrzymuje czar Teleportacja i możliwość użycia go jako narzędzia ataku zwiększającego inicjatywę teleportowanego stworzenia. Gotowość bojowa przenoszonej jednostki wzrasta o 0.5. |
|||||
Szybka Brama (tylko Lordowie Demonów) Następna tura jednostki, która dokonuje przenoszenia istot przyjdzie dwukrotnie szybciej niż normalnie. Gotowość bojowa jednostek spada o tylko 0.25. |
|||||
Znajomy Teren (tylko Rycerze i Łowcy) Wszystkie jednostki w armii bohatera otrzymują +2 do szybkości, jeśli bitwa rozgrywa się na terenie trawiastym. |
|||||
Pochód Golemów (tylko Czarodzieje) Szybkość i inicjatywa wszystkich Golemów znajdujących się pod dowództwem bohatera zwiększa się o 2. |
|||||
Do góry |
Umiejętność główna | |||||
---|---|---|---|---|---|
Oświecenie Bohater otrzymuje 1 punkt do jednej ze swych podstawowych statystyk co cztery osiągnięte poziomy doświadczenia (włącznie z posiadanymi) oraz otrzymuje 5% więcej punktów doświadczenia. |
|||||
Lepsze Oświecenie Bohater otrzymuje 1 punkt do jednej ze swych podstawowych statystyk co trzy osiągnięte poziomy doświadczenia (włącznie z posiadanymi) oraz otrzymuje 10% więcej punktów doświadczenia. |
|||||
Eksperckie Oświecenie Bohater otrzymuje 1 punkt do jednej ze swych podstawowych statystyk co dwa osiągnięte poziomy doświadczenia (włącznie z posiadanymi) oraz otrzymuje 15% więcej punktów doświadczenia. |
|||||
Umiejętności podstawowe | |||||
Uczony Pozwala bohaterowi uczyć innych bohaterów zaklęć, umożliwiając efektywną wymianę zapisanych w księgach czarów. |
|||||
Inteligencja Zwiększa maksymalny poziom many o 50%. |
|||||
Wyjątkowa Intuicja Pozwala bohaterowi uczyć się zaklęć rzucanych przez bohaterów przeciwnika lub wrogie jednostki w czasie bitwy (bohater musi spełniać wymagania do nauki tego czaru, takie jak szkoła, poziom, etc.) i oglądać zawartość plecaka przeciwnika. |
|||||
Umiejętności zaawansowane | |||||
Nagroda Czarodzieja Siła czarów bohatera zwiększa się na stałe o 2, a ponadto otrzymuje on jednorazowo 1000 sztuk złota. |
|||||
Absolwent Dzięki wytrwałej nauce wiedza bohatera zwiększa się o 2, a ponadto otrzymuje on dodatkową premię w postaci 1000 punktów doświadczenia. |
|||||
Tajemne Podniesienie Dzięki wytrwałym studiom nad tajnikami rzucania zaklęć siła czarów bohatera zwiększa się na stałe o 2. |
|||||
Mentor Gdy bohater ów spotyka innego przyjaznego bohatera, ten drugi otrzymuje tyle punktów doświadczenia, by wzrosło ono do poziomu 25% doświadczenia Mentora (jeśli oczywiście na początku posiada mniej punktów doświadczenia). |
|||||
Mroczne Objawienie Bohater awansuje za darmo na wyższy poziom. |
|||||
Nauka Okrzyków Bojowych (tylko Barbarzyńcy) Barbarzyńca może uczyć się Okrzyków bojowych od innych bohaterów, nawet jeśli nie spełnia odpowiednich wymagań. Może również uczyć innych bohaterów Okrzyków bojowych, które zna, jeśli spełniają oni odpowiednie wymagania. Może również uczyć się Okrzyków bojowych używanych przez bohaterów wroga w czasie bitwy. |
|||||
Kulturystyka (tylko Barbarzyńcy) Obrona bohatera zwiększa się o 2 i otrzymuje on jednorazowo dodatkowe 10% do punktów życia wszystkich jednostek w jego armii na czas następnej bitwy. |
|||||
Moc Krwi (tylko Barbarzyńcy) Za każdym razem, gdy jednostka w armii bohatera otrzymuje lub traci Punkty Szału, ich ilość jest mnożona przez 1,5. |
|||||
Władca Nieumarłych (tylko Nekromanci) Wiedza Nekromanty zwiększa się o 1 z uwagi na jego lub jej gruntowną znajomość Śmierci. Talent Nekromancji także wzrasta o 5%. |
|||||
Poznaj Wroga Swego (tylko Łowcy) Szanse na zadanie krytycznego uderzenia przy użyciu talentu Mściciel zwiększają się o 10%. |
|||||
Oszczędne Runy (tylko Kapłani Runów) Przywraca manę w wysokości 0.5 * wiedza bohatera przy każdej okazji korzystania z runów. |
|||||
Do góry |