Umiejętność główna | |||||
---|---|---|---|---|---|
![]() |
Rozbicie Światła Wszystkie czary Magii Światła od pierwszego do trzeciego poziomu rzucane przez przeciwnika są obniżone o jeden poziom mistrzostwa (ekspercki do zaawansowanego, etc.) Siła czarów rzucanych początkowo bez względu na poziom mistrzostwa zostaje obniżona o 25%. |
||||
![]() |
Lepsze Rozbicie Światła Wszystkie czary Magii Światła od pierwszego do trzeciego poziomu rzucane przez przeciwnika są obniżone o dwa poziomy mistrzostwa (ekspercki do podstawowego, zaawansowany do żadnego, a podstawowy staje się żadnym, a Siła Czarów zmniejsza się o 25%, itd.). Siła czarów rzucanych początkowo bez względu na poziom mistrzostwa zostaje obniżona o 50%. Czary czwartego poziomu rzucane przez przeciwnika zostają obniżone o jeden poziom mistrzostwa. |
||||
![]() |
Eksperckie Rozbicie Światła Wszystkie czary Magii Światła od pierwszego do trzeciego poziomu rzucane przez przeciwnika są obniżone o dwa poziomy mistrzostwa (ekspercki do podstawowego, zaawansowany do żadnego, a podstawowy staje się żadnym, a Siła Czarów zmniejsza się o 25%, etc.) Siła czarów rzucanych początkowo bez względu na poziom mistrzostwa zostaje obniżona o 50%. Czary czwartego i piątego poziomu rzucane przez przeciwnika zostają obniżone o jeden poziom mistrzostwa. |
||||
Umiejętności podstawowe | |||||
![]() |
Osłabienie Światła Jeśli ktokolwiek rzuci czar Magii Światła, jego efektywna Siła Czarów jest zmniejszona o 25%. |
||||
![]() |
Zniekształcenie Światła Wszystkie czary Magii Światła rzucane przez przeciwnika kosztują 50% więcej many. |
||||
![]() |
Powstrzymanie Światła Jeśli ktokolwiek rzuci czar Magii Światła, jego następna tura zostaje opóźniona o 25% w stosunku do rzeczywistości. |
||||
Do góry |
Umiejętność główna | |||||
---|---|---|---|---|---|
![]() |
Rozbicie Mroku Wszystkie czary Magii Mroku od pierwszego do trzeciego poziomu rzucane przez przeciwnika są obniżone o jeden poziom mistrzostwa (ekspercki do zaawansowanego, etc.) Siła czarów rzucanych początkowo bez względu na poziom mistrzostwa zostaje obniżona o 25%. |
||||
![]() |
Lepsze Rozbicie Mroku Wszystkie czary Magii Mroku od pierwszego do trzeciego poziomu rzucane przez przeciwnika są obniżone o dwa poziomy mistrzostwa (ekspercki do podstawowego, zaawansowany do żadnego, a podstawowy staje się żadnym, a Siła Czarów zmniejsza się o 25%, itd.). Siła czarów rzucanych początkowo bez względu na poziom mistrzostwa zostaje obniżona o 50%. Czary czwartego poziomu rzucane przez przeciwnika zostają obniżone o jeden poziom mistrzostwa. |
||||
![]() |
Eksperckie Rozbicie Mroku Wszystkie czary Magii Mroku od pierwszego do trzeciego poziomu rzucane przez przeciwnika są obniżone o dwa poziomy mistrzostwa (ekspercki do podstawowego, zaawansowany do żadnego, a podstawowy staje się żadnym, a Siła Czarów zmniejsza się o 25%, etc.) Siła czarów rzucanych początkowo bez względu na poziom mistrzostwa zostaje obniżona o 50%. Czary czwartego i piątego poziomu rzucane przez przeciwnika zostają obniżone o jeden poziom mistrzostwa. |
||||
Umiejętności podstawowe | |||||
![]() |
Osłabienie Mroku Jeśli ktokolwiek rzuci czar Magii Mroku, jego efektywna Siła Czarów jest zmniejszona o 25%. |
||||
![]() |
Zniekształcenie Mroku Wszystkie czary Magii Mroku rzucane przez przeciwnika kosztują 50% więcej many. |
||||
![]() |
Powstrzymanie Mroku Jeśli ktokolwiek rzuci czar Magii Mroku, jego następna tura zostaje opóźniona o 25% w stosunku do rzeczywistości. |
||||
Do góry |
Umiejętność główna | |||||
---|---|---|---|---|---|
![]() |
Rozbicie Zniszczenia Wszystkie czary Magii Zniszczenia od pierwszego do trzeciego poziomu rzucane przez przeciwnika są obniżone o jeden poziom mistrzostwa (ekspercki do zaawansowanego, etc.) Siła czarów rzucanych początkowo bez względu na poziom mistrzostwa zostaje obniżona o 25%. |
||||
![]() |
Lepsze Rozbicie Zniszczenia Wszystkie czary Magii Zniszczenia od pierwszego do trzeciego poziomu rzucane przez przeciwnika są obniżone o dwa poziomy mistrzostwa (ekspercki do podstawowego, zaawansowany do żadnego, a podstawowy staje się żadnym, a Siła Czarów zmniejsza się o 25%, itd.). Siła czarów rzucanych początkowo bez względu na poziom mistrzostwa zostaje obniżona o 50%. Czary czwartego poziomu rzucane przez przeciwnika zostają obniżone o jeden poziom mistrzostwa. |
||||
![]() |
Eksperckie Rozbicie Zniszczenia Wszystkie czary Magii Zniszczenia od pierwszego do trzeciego poziomu rzucane przez przeciwnika są obniżone o dwa poziomy mistrzostwa (ekspercki do podstawowego, zaawansowany do żadnego, a podstawowy staje się żadnym, a Siła Czarów zmniejsza się o 25%, etc.) Siła czarów rzucanych początkowo bez względu na poziom mistrzostwa zostaje obniżona o 50%. Czary czwartego i piątego poziomu rzucane przez przeciwnika zostają obniżone o jeden poziom mistrzostwa. |
||||
Umiejętności podstawowe | |||||
![]() |
Osłabienie Zniszczenia Jeśli ktokolwiek rzuci czar Magii Zniszczenia, jego efektywna Siła Czarów jest zmniejszona o 25%. |
||||
![]() |
Zniekształcenie Zniszczenia Wszystkie czary Magii Zniszczenia rzucane przez przeciwnika kosztują 50% więcej many. |
||||
![]() |
Powstrzymanie Zniszczenia Jeśli ktokolwiek rzuci czar Magii Zniszczenia, jego następna tura zostaje opóźniona o 25% w stosunku do rzeczywistości. |
||||
Do góry |
Umiejętność główna | |||||
---|---|---|---|---|---|
![]() |
Rozbicie Przywołania Wszystkie czary Magii Przywołania od pierwszego do trzeciego poziomu rzucane przez przeciwnika są obniżone o jeden poziom mistrzostwa (ekspercki do zaawansowanego, etc.) Siła czarów rzucanych początkowo bez względu na poziom mistrzostwa zostaje obniżona o 25%. |
||||
![]() |
Lepsze Rozbicie Przywołania Wszystkie czary Magii Przywołania od pierwszego do trzeciego poziomu rzucane przez przeciwnika są obniżone o dwa poziomy mistrzostwa (ekspercki do podstawowego, zaawansowany do żadnego, a podstawowy staje się żadnym, a Siła Czarów zmniejsza się o 25%, itd.). Siła czarów rzucanych początkowo bez względu na poziom mistrzostwa zostaje obniżona o 50%. Czary czwartego poziomu rzucane przez przeciwnika zostają obniżone o jeden poziom mistrzostwa. |
||||
![]() |
Eksperckie Rozbicie Przywołania Wszystkie czary Magii Przywołania od pierwszego do trzeciego poziomu rzucane przez przeciwnika są obniżone o dwa poziomy mistrzostwa (ekspercki do podstawowego, zaawansowany do żadnego, a podstawowy staje się żadnym, a Siła Czarów zmniejsza się o 25%, etc.) Siła czarów rzucanych początkowo bez względu na poziom mistrzostwa zostaje obniżona o 50%. Czary czwartego i piątego poziomu rzucane przez przeciwnika zostają obniżone o jeden poziom mistrzostwa. |
||||
Umiejętności podstawowe | |||||
![]() |
Osłabienie Przywołania Jeśli ktokolwiek rzuci czar Magii Przywołania, jego efektywna siła czarów jest zmniejszona o 25%. |
||||
![]() |
Zniekształcenie Przywołania Wszystkie czary Magii Przywołania rzucane przez przeciwnika kosztują 50% więcej many. |
||||
![]() |
Powstrzymanie Przywołania Jeśli ktokolwiek rzuci czar Magii Przywołania, jego następna tura zostaje opóźniona o 25% w stosunku do rzeczywistości. |
||||
![]() |
Śmierć Nieistniejącym Wszystkie jednostki w armii bohatera zadają potrójne obrażenia przyzywanym przeciwnikom. |
||||
Do góry |
Umiejętność główna | |||||
---|---|---|---|---|---|
![]() |
Krzyk Użycie Okrzyków bojowych przyspiesza następną turę bohatera o 10%. |
||||
![]() |
Lepszy Krzyk Użycie Okrzyków bojowych przyspiesza następną turę bohatera o 20%. |
||||
![]() |
Ekspercki Krzyk Użycie Okrzyków bojowych przyspiesza następną turę bohatera o 30%. |
||||
Umiejętności podstawowe | |||||
![]() |
Głos Szału Jednostki otrzymują dwukrotnie więcej Szału dzięki Okrzykom bojowym użytym przez bohatera (ale 1,5 raza więcej dzięki Okrzykowi bojowemu Zew krwi). |
||||
![]() |
Trening Głosu Okrzyki bojowe kosztują 20% many mniej. |
||||
![]() |
Potężny Głos Przy przeliczaniu efektu Okrzyku bojowego, poziom Barbarzyńcy jest uważany za większy o 5 niż w rzeczywistości. |
||||
Do góry |