|
Gildia Magów Poziom 1 |
Koszt: 2000 5 5
|
Wymagania: 3. poziom miasta.
|
Bohater odwiedzający Gildię Magów może nauczyć się przechowywanych w niej czarów. Znajdują się tutaj trzy zaklęcia 1. poziomu.
|
|
Gildia Magów Poziom 2 |
Koszt: 1000 5 5 1 1 1 1
|
Wymagania: Gildia Magów Poziom 1, 3. poziom miasta.
|
Bohater odwiedzający Gildię Magów może nauczyć się przechowywanych w niej czarów. Znajdują się tutaj trzy zaklęcia 2. poziomu.
|
|
Gildia Magów Poziom 3 |
Koszt: 1000 5 5 2 2 2 2
|
Wymagania: Gildia Magów Poziom 2, 3. poziom miasta.
|
Bohater odwiedzający Gildię Magów może nauczyć się przechowywanych w niej czarów. Znajdują się tutaj trzy zaklęcia 3. poziomu.
|
|
Gildia Magów Poziom 4 |
Koszt: 1000 5 5 3 3 3 3
|
Wymagania: Gildia Magów Poziom 3, 3. poziom miasta.
|
Bohater odwiedzający Gildię Magów może nauczyć się przechowywanych w niej czarów. Znajdują się tutaj dwa zaklęcia 4. poziomu.
|
|
Gildia Magów Poziom 5 |
Koszt: 1000 5 5 5 5 5 5
|
Wymagania: Gildia Magów Poziom 4, 3. poziom miasta.
|
Bohater odwiedzający Gildię Magów może nauczyć się przechowywanych w niej czarów. Znajdują się tutaj dwa zaklęcia 5. poziomu.
|
Uważając miasto za schronienie Demonów, wielu omija Ashwick z daleka. Powodem ich przypuszczeń jest smród licznych siarczanych mokradeł i błotnych sadzawek znajdujących się w okolicy. Ich zawartość stanowi główne źródło dochodu mieszkańców miasta.Ashwick |
Miasto Gryphon Hill słynie z dużego pokolenia Gryfów zamieszkałych tamte ziemie. Mieszkańcy niezwykle dbają o dobre samopoczucie tych skrzydlatych bestii, dlatego stały się one znakiem rozpoznawalnym miasta.Gryphon Hill |
Dostarcza 2 uncje siarki tygodniowo. |
Zwiększa tygodniowy przyrost wszystkich Gryfów, Gryfów królewskich i Gryfów bojowych o 1. |
Niegdyś zwykłe skupisko namiotów rozbitych w pobliżu szlaków karawan i rzeki, z biegiem czasu Ashwood rozrosło się w doskonale prosperujące centrum handlu. Dziś można tam dostać dosłownie wszystko, w dodatku za rozsądną cenę.Ashwood |
Merlon, założone pośród lasów, pól i krzewów, zawsze było ulubionym miejscem myśliwych, od czasu, gdy było jedynie malutką osadą. Obecnie miasto to uważane jest za stolicę łuczników - to doskonałe miejsce na zakup broni, zapasów, zasięganie porad, zdobycie przewodników i wypchanych zwierząt.Merlon |
Targowisko w tym mieście liczy się podwójnie (oferuje lepsze kursy wymiany). |
Zwiększa tygodniowy przyrost wszystkich Łuczników, Strzelców wyborowych i Kuszników o 1. |
Niegdyś było to jedynie obozowisko kilku namiotów skupionych wokół wozów nad rzeką. Jednak z czasem miasto to rozrosło się do rozmiarów tętniącego życiem centrum handlowego. Obecnie w Bailey można znaleźć wszystko, czego dusza zapragnie, i to po rozsądnej cenie.Bailey |
Millfield i teren wokół tego miasta znany jest w Imperium Gryfów jako "kraina młynów". Od niepamiętnych czasów tereny te dostarczały chleba reszcie kraju. Chłopi chętnie przybywają do Millfield, zdając sobie sprawę z tego, że łatwo będą tu mogli znaleźć pracę.Millfield |
Targowisko w tym mieście liczy się podwójnie (oferuje lepsze kursy wymiany). |
Zwiększa tygodniowy przyrost wszystkich Chłopów, Szeregowych i Osiłków o 2. |
W gęstwinach wokół Balmville rosną zioła o cudownych wprost właściwościach; miejscy znachorzy wytwarzają z nich lecznicze balsamy i eliksiry. Miejscowi posługują się owymi ziołami tak biegle, że ogłosili swe miasto Stolicą Lecznictwa.Balmville |
Założone jako centrum treningowe dla chłopskiej milicji przez królową Izabelę, Newpost przyjmuje obecnie zapisy bohaterów z całego regionu - chcą oni służyć Imperium Gryfów.Newpost |
Namiot medyka jest sprzedawany po normalnej cenie. |
Koszt rekrutacji bohaterów jest o 10% mniejszy. |
Nazwa tego miasta położonego na terenie Imperium Gryfów jest synonimem "podróży morskich". To tutaj znajdziesz najlepsze stocznie Imperium Gryfów, a konkurencja powoduje, że doskonałe wyroby rzemieślnicze mają korzystne ceny.Bayworth |
Przedsiębiorczy mieszkańcy Northcross postanowili zbić kapitał na lokalizacji swojego miasta na skrzyżowaniu szlaków handlowych i nałożyli niewielką opłatę za prawo przejazdu. Dzięki temu do miejskiego skarbca płynie nieprzerwany strumień monet.Northcross |
Koszt produkcji łodzi w Stoczni jest dwa razy mniejszy. |
Dzienny przychód miasta jest zwiększony o 250 sztuk złota. |
Założone przez króla Nikolaja jako ośrodek szkoleniowy, miasto to błyskawicznie przyciągnęło herosów, którzy przybyli tu z nadzieją zdobycia sławy w bitwach toczonych pod wodzą ich charyzmatycznego króla.Brookshire |
Przez lata uważano, że to złe duchy zatruły dolinę znajdującą się na odległym końcu miasta. Prawda okazała się jednak znacznie bardziej prozaiczna - pewien Alchemik przejeżdżający przez miasto wykrył w skałach i strumieniach niezwykle wysokie stężenie rtęci.Palespring |
Koszt rekrutacji bohaterów jest o 10% mniejszy. |
Dostarcza 2 uncje rtęci tygodniowo. |
Celem budowniczych wznoszących mury granicznego miasta Castlegate było skonstruowanie silnych murów obronnych zdolnych do powstrzymania każdego ataku. Burzliwa historia Castlegate udowodniła, że budowniczy znakomicie wywiązali się ze swej roli.Castlegate |
Mieszkańcy tego miasta znaleźli dla siebie szczególne miejsce na rynku usług. Biegłość w odlewaniu metali i znajomość form sprawiła, że znacznie rozwinęli umiejętność tworzenia wszelkiego rodzaju pocisków. Ich odlewnie nie wytwarzają dużych rzeczy i specjalizują się raczej w tworzeniu amunicji najwyższej jakości.Sheller |
Wszystkie elementy fortyfikacji mają o 50 punktów zdrowia więcej. |
Wóz z amunicją jest sprzedawany po normalnej cenie. |
Plotka głosi, że picie wody z jezior i źródeł znajdujących się w okolicy Chillbury przynosi szczęście tym, którzy tam mieszkają. Nikt nie wie, czy tak jest naprawdę, ale hazardziści są raczej ostrożni, kiedy grają w kości z kimś z miasta.Chillbury |
Stormdale znajduje się w wąskim jarze, w którym stale wieją silne wiatry. Na przestrzeni wieków jego umocnienia
zostały tak dopracowane, że stacjonujący tam garnizon chroniony jest przed strzałami przeciwników przez podmuchy wiatru znoszące je z celu. Każdy atakujący musi zmierzyć się z trudnymi wzniesieniami, nierównościami terenu i podmuchami wiatru.Stormdale |
Obrońcy miasta mają szczęście większe o 1. |
Obrońcy miasta mają zwiększone parametry ataku i obrony 1. |
Skryte pośród gęstych lasów Cogston stało się domem dla tych, którzy lubią łatwo zdobywać pieniądze unikając przy tym rozgłosu. Niewielu zna ścieżki prowadzące do tego miasta, lecz ci, którzy już tu dotrą, wynagrodzeni zostają obficie wszelkimi najnowszymi pogłoskami i tajemnicami.Cogston |
Założone pośród lasów, pól i krzewów, Strongbow zawsze było ulubionym miejscem myśliwych, od czasu, gdy było jedynie malutką osadą. Obecnie miasto to uważane jest za stolicę łuczników - to doskonałe miejsce na zakup broni, zapasów, zasięganie porad, zdobycie przewodników i wypchanych zwierząt.Strongbow |
Gildia Złodziei jest lepiej poinformowana. |
Zwiększa tygodniowy przyrost wszystkich Łuczników, Strzelców wyborowych i Kuszników o 1. |
Wielu ludzi zastanawia się, jakim cudem miasto Glenheim zawsze jest w stanie wystawić kilku swoich młodych mężczyzn do treningu na wojownika; i choć większość miejscowych wzrusza ramionami słysząc to pytanie, to stare wiedźmy chytrze mrugają, wskazując głową rzekę, gdzie umiejscowiona jest stara świątynia bogini płodności.Glenheim |
Brak opisu miasta w grze.Thornham |
Zwiększa tygodniowy przyrost wszystkich Zbrojnych, Krzyżowców i Fanatyków o 1. |
Wieże strzelnicze zadają o 25% obrażeń więcej. |
Greystone nazwę swą wzięło od wielkich, szarych skał rozsianych w swej okolicy. Skały owe zawierają niespotykanie wysoką ilość rudy, toteż wydobywanie jej jest głównym zajęciem mieszkańców Greystone.Greystone |
Magazyn na surowce w Timberwood to dar od Mrocznych Elfów dla ludzi. Upamiętnia on traktat "Lasu i Zamku". Obecnie rozległe lasy elfickie produkują dla mieszkańców Timberwood dwa razy więcej drewna, niż to zwykle bywa.Timberwood |
Magazyn Zasobów dostarcza dodatkowo 1 rudę dziennie. |
Magazyn Zasobów dostarcza dodatkowo 1 sąg drewna dziennie. |
W Vigil znajduje się wielkie mauzoleum, gdzie pochowani są wspaniali herosi i wojownicy Imperium Gryfów i Falconów. Wystawy prezentujące ich broń oraz arrasy pokazujące dokonania zdobią ściany budynku; każdy wojownik pochodzący z Vigil, jeśli idzie na wojnę, będzie odważnie walczył, by zasłużyć na podobną chwałę.Vigil |
Obrońcy miasta mają morale większe o 1. |
Do góry |