|
Gildia Magów Poziom 1 |
Koszt: 2000 5 5
|
Wymagania: 3. poziom miasta.
|
Bohater odwiedzający Gildię Magów może nauczyć się przechowywanych w niej czarów. Znajdują się tutaj trzy zaklęcia 1. poziomu.
|
|
Gildia Magów Poziom 2 |
Koszt: 1000 5 5 1 1 1 1
|
Wymagania: Gildia Magów Poziom 1, 3. poziom miasta.
|
Bohater odwiedzający Gildię Magów może nauczyć się przechowywanych w niej czarów. Znajdują się tutaj trzy zaklęcia 2. poziomu.
|
|
Gildia Magów Poziom 3 |
Koszt: 1000 5 5 2 2 2 2
|
Wymagania: Gildia Magów Poziom 2, 3. poziom miasta.
|
Bohater odwiedzający Gildię Magów może nauczyć się przechowywanych w niej czarów. Znajdują się tutaj trzy zaklęcia 3. poziomu.
|
|
Gildia Magów Poziom 4 |
Koszt: 1000 5 5 3 3 3 3
|
Wymagania: Gildia Magów Poziom 3, 3. poziom miasta.
|
Bohater odwiedzający Gildię Magów może nauczyć się przechowywanych w niej czarów. Znajdują się tutaj dwa zaklęcia 4. poziomu.
|
|
Gildia Magów Poziom 5 |
Koszt: 1000 5 5 5 5 5 5
|
Wymagania: Gildia Magów Poziom 4, 3. poziom miasta.
|
Bohater odwiedzający Gildię Magów może nauczyć się przechowywanych w niej czarów. Znajdują się tutaj dwa zaklęcia 5. poziomu.
|
Droga do Aglan wiedzie poprzez długą i wąską kotlinę; gdy wróg się nią przemieszcza, jego umysł jest nękany gniewem lasu, przez co ruchy są o wiele mniej pewne. Jedynie najodważniejsi potrafią się oprzeć tym czarom, cała reszta po dotarciu do celu podróży staje się łatwą zdobyczą dla obrońców miasta.Aglan |
Drzewa tworzące mury Mensyl i będące miejscem pierwszego kręgu Druidów w całym Irollanie są jedyne w swoim rodzaju. Sięgają daleko w głąb ziemi, a ich pradawna druidyczna magia nierozerwalnie łączy je z samym światem Ashan. Jeśli wróg zdoła rozbić mur, drzewa reagują i odbudowują jego zniszczoną część.Mensyl |
Atakujące oddziały mają obniżony atak oraz obronę o 1. |
Wszystkie elementy fortyfikacji mają o 50 punktów zdrowia więcej. |
W sercu elfickich lasów znajduje się Altyr - odwieczna góra. U jej stóp leży miasto, którego głównym zadaniem jest dostarczanie rudy do produkcji broni. Pomimo tego, iż miasto odgrywa ogromną rolę, to jednak elfy po cichu przyznają, że taki sposób zarabiania na życie jest niczym wygnanie.Altyr |
Dziesięć lat po Wojnie Krwawego Księżyca elfy powróciły na gruzy zniszczonego przez demony miasta, które straciło swą potęgę. Po odbudowaniu miasto zyskało nową nazwę i funkcję: wydobywanie siarki, która była potrzebna elfom do odbudowy ich zrujnowanego królestwa.Nargorad |
Magazyn Zasobów dostarcza dodatkowo 1 rudę dziennie. |
Dostarcza 2 uncje siarki tygodniowo. |
Na placu miasta Anfail stoi głaz. W istocie miasto zostało odbudowane wokół niego po Wojnie Krwawego Księżyca. Głaz spadł z niebios podczas oblężenia miażdżąc generała demonów wraz z jego ochroniarzem i wywołując zamęt w szeregach najeźdźców. Ponieważ powszechnie wiadomo, że głaz przynosi szczęście, każdy obrońca Anfail dotyka go przed bitwą.Anfail |
Przez lata Elfy strzegły tajemnicy tego miasta i kryształów, z których wytwarzały wspaniałą biżuterię oraz artefakty. Sekret został odkryty podczas Wojny Krwawego Księżyca, ale okazało się, że tylko mieszkańcy Irollan byli w stanie opanować związaną z nim sztukę. Od tego czasu miejscowi górnicy jawnie wydobywają kryształy potrzebne wyznacom Sylanny do ich magicznych obrzędów i przedmiotów.Rael |
Obrońcy miasta mają szczęście większe o 1. |
Dostarcza 2 kryształy tygodniowo. |
Podczas Wojny Krwawego Księżyca, w której starły się siły demonów i wszystkich ludów Ashan, Damlad stało się miejscem heroicznej obrony przed licznymi i lepiej uzbrojonymi armiami piekieł. Obrońcy rzucili zaklęcie obronne na mury miasta, przenosząc na nie ich własną wściekłość bitewną. Właśnie dzięki temu, elfom udało się obronić mury miasta, co w końcu zmusiło demoniczne oddziały do ucieczki.Damlad |
Mimo iż pewna część Elfów kocha wodę i ocean, to jednak zdecydowana większość ich studiów i wiedzy koncentruje się na lasach i górach. Królowie, zauważając wagę handlu morskiego pod kątem obrony oraz wymiany surowców, dopilnowują, aby koszty nabycia statków nie były w Shalaya zbyt wysokie, co w założeniu ma zachęcać więcej Elfów do podróży morskich.Shalaya |
Wieże strzelnicze zadają 25% obrażeń więcej. |
Koszt produkcji łodzi w Stoczni jest dwa razy mniejszy. |
Diraen jest miastem, w którym znajdują się liczne obozy i wojskowe składy. Różne oddziały z armii Ygg-Chall bezustannie przewijają się przez to miejsce lub są tu szkolone. W takich warunkach znalezienie dodatkowego szermierza nie stanowi wielkiego problemu.Diraen |
Sylina to miasto druidów, ukryte w gąszczach Irollan. Tutaj mieszkańcy rozmawiają z naturą, czerpiąc zeń siłę i wiedzę. Część z nich, ukryta w leśnych ostępach, wiedzie żywot pustelnika, będąc w zgodzie z Lasem. Wyznawcy Sylanny są hojni i uprzejmi, zawsze chętnie pomagają w potrzebie.Sylina |
Zwiększa tygodniowy przyrost wszystkich Tancerzy ostrzy, Tancerzy wojny i Tancerzy wiatru o 1. |
Zwiększa tygodniowy przyrost wszystkich Druidów, Wielkich druidów i Arcydruidów o 1. |
Koneserzy i kolekcjonerzy skłonni są zapłacić duże pieniądze za unikalne i piękne rękodzieła elfów wykonywane w drewnie, skórze i kryształach przez uzdolnionych rzemieślników z miasta Erewel. Samo miasto również czerpie korzyści z tego handlu nakładając pokaźny podatek na wszystkich kupujących.Erewel |
Miasto Imarium zostało założone po Dniu Łez i Ognia oraz zniszczeniu starej elfickiej stolicy. Elfy ciężko pracowały, by choć część z piękna dawnej stolicy przenieść do nowej Syris Thalla.Syris Thalla |
Dzienny przychód miasta jest zwiększony o 250 sztuk złota. |
Dzienny przychód miasta jest zwiększony o 500 sztuk złota i zwiększa morale oraz szczęście broniących go żołnierzy o 2. |
Prostota życia Elfów często stoi w sprzeczności z bogactwem piękna przedmiotów przez nie wykonywanych. Rzeczy uważane za zbyt pretensjonalne znajdują łatwy rynek zbytu w Falltyl, co sprawiło, że powstało tam duże miasto handlowe oferujące towary po rozsądnych cenach.Falltyl |
Tharlin otoczone jest prastarymi drzewami; zgodnie z prawem i tradycją, nie wolno ich ścinać. Zamiast tego mieszkańcy miasta sadzą młode drzewka, które następnie hodują i przycinają stosownie do swych potrzeb.Tharlin |
Targowisko w tym mieście liczy się podwójnie (oferuje lepsze kursy wymiany). |
Magazyn Zasobów dostarcza dodatkowo 1 sąg drewna dziennie. |
Nawet bystre oko może nie zauważyć nieruchomych postaci elfickich łuczników, którzy strzegą Firios. Miasto to strzeże świętej elfickiej relikwii - Drzewka Brythigga, inaczej zwanego Drzewkiem Świata. Dla elfów jest to miejsce święte, dlatego też ulokowali w nim dodatkowe siły obronne.Firios |
W Vinlad rozgrywane są doroczne zawody łucznicze "Oko Myśliwego", które przyciągają rzeszę najznamienitszych łuczników z całego Irollan. Z tego też powodu, miasto to jest źródłem najlepszych strzał; miejscowy kowal pracuje tylko nad tym typem uzbrojenia, co jest dość nietypowym rozwiązaniem.Vinlad |
Zwiększa tygodniowy przyrost wszystkich Myśiwych, Wielkich łowczych i Mistycznych łuczników o 1. |
Wóz z amunicją jest sprzedawany po normalnej cenie. |
Przez wiele lat Irollan był sprzymierzony z Imperium Gryfów i miasto to było miejscem podpisania traktatu, na podstawie którego zawarto Szary Sojusz. W dowód przyjaźni inżynierowie z Imperium Gryfów nauczyli kowali z Giladan sekretu balisty. Miasto nadal pozostaje jednym z niewielu miejsc w całym Irollanie, w którym wytwarza się ten rodzaj broni.Giladan |
Podczas Wojny Krwawego Księżyca, Vintyl zdołało przetrzymać ciężkie oblężenie. Earol, który potrafił przeżyć na połowie racji żywności przez dwa miesiące ciężkich walk, dowodził obroną twierdzy. Aby uczcić swojego wielkiego poprzednika, wszyscy bohaterowie, którzy trafiają do miasta, za swoje usługi żądają połowę zasadniczej, stosowanej wszędzie indziej, stawkiVintyl |
Balisty są sprzedawane po normalnej cenie. |
Koszt rekrutacji bohaterów jest o 10% mniejszy. |
W umysłach Elfów nazwa miasta kojarzy się ze słowem "bohater". Kiedyś nieliczna i słabo wyposażona grupa wojowników przez trzy śnieżne zimowe dni odpierała ataki znacznie większej armii Mrocznych Elfów. Dziś wystarczy tylko, aby rogi zabrzmiały melodią Pieśni Niezłomnych opowiadającą historię bitwy, a serca obrońców wypełnia wiara i pewność siebie.Hallin |
Na kwiecistych polanach otaczających Wenlan odbywa się festiwal Trzech Księżyców. Z tego powodu Nimfy i Rusałki - stworzenia, które nie wyobrażają sobie życia bez uroczystości - ustanowiły miasto swoją stolicą. Elfy nie miały nic przeciwko temu, zdając sobie sprawę z tego, że wielka liczba tych istot zagwarantuje większe bezpieczeństwo.Wenlan |
Obrońcy miasta mają morale większe o 1. |
Zwiększa tygodniowy przyrost wszystkich Nimf, Rusałek i Driad o 2. |
Ynthil to elfickie miasto, które sympatyzuje z Mrocznymi Elfami. Powód tego uczucia staje się jasny, gdy przybysz wgłębi się w temat: podobnie jak w przypadku Mrocznych Elfów, Ynthil posiada bardzo silną Gildię Złodziei i bardzo dobrze sobie radzi w kwestii handlu dobrami, tajemnicami i sekretami.Ynthil |
Gildia Złodziei jest lepiej poinformowana. |
Do góry |