|
Gildia Magów Poziom 1 |
Koszt: 2000 5 5
|
Wymagania: 3. poziom miasta.
|
Bohater odwiedzający Gildię Magów może nauczyć się przechowywanych w niej czarów. Znajdują się tutaj trzy zaklęcia 1. poziomu.
|
|
Gildia Magów Poziom 2 |
Koszt: 1000 5 5 1 1 1 1
|
Wymagania: Gildia Magów Poziom 1, 3. poziom miasta.
|
Bohater odwiedzający Gildię Magów może nauczyć się przechowywanych w niej czarów. Znajdują się tutaj trzy zaklęcia 2. poziomu.
|
|
Gildia Magów Poziom 3 |
Koszt: 1000 5 5 2 2 2 2
|
Wymagania: Gildia Magów Poziom 2, 3. poziom miasta.
|
Bohater odwiedzający Gildię Magów może nauczyć się przechowywanych w niej czarów. Znajdują się tutaj trzy zaklęcia 3. poziomu.
|
|
Gildia Magów Poziom 4 |
Koszt: 1000 5 5 3 3 3 3
|
Wymagania: Gildia Magów Poziom 3, 3. poziom miasta.
|
Bohater odwiedzający Gildię Magów może nauczyć się przechowywanych w niej czarów. Znajdują się tutaj dwa zaklęcia 4. poziomu.
|
|
Gildia Magów Poziom 5 |
Koszt: 1000 5 5 5 5 5 5
|
Wymagania: Gildia Magów Poziom 4, 3. poziom miasta.
|
Bohater odwiedzający Gildię Magów może nauczyć się przechowywanych w niej czarów. Znajdują się tutaj dwa zaklęcia 5. poziomu.
|
Gdy Demony nadchodzą, z reguły oznacza to użycie siły, wykorzystanie armii oraz niewolników. To miasto jest akurat bardzo ważnym portem z dużą stocznią i po przybiciu doń armii inwazyjnej, statki zaangażowane do inwazji już nie są potrzebne, więc są szybko wyprzedawane.Ur-Alzevoth |
W centralnym miejscu Ur-Mangor znajduje się pomnik - przedstawia on Demona, który był wyjątkowo biegły w sztuce leczenia i został zabity - powoli zresztą - za udział w grupie spiskowej. Jego dziedzictwo jest jednak silne, bowiem Mangor to jedyne miejsce, gdzie można nabyć Namiot Medyka.Ur-Mangor |
Koszt produkcji łodzi w Stoczni jest dwa razy mniejszy. |
Namiot medyka jest sprzedawany po normalnej cenie. |
Ur-Chardros, Kuźnia Demonów, znajduje się przy kominie wulkanicznym, który pełni rolę miejsca w którym wytwarza się legendarne zbroje. Obrońca Ur-Chardros noszący taką zbroję może przeżyć ciosy, które zabiłyby każdego innego.Ur-Chardros |
Ur-Melphas posiada nazwę od wielkiego architekta demonów, który jest w nim pochowany.Uznany za mistrza rzemiosła nawet przez swoich wrogów, stracił swój warsztat i uczniów w czasie Wojny Szarego Sojuszu. Skutkiem tego żadne miasto nigdy nie dorównało doskonałości tutejszych murów.Ur-Melphas |
Obrońcy miasta mają zwiększone parametry ataku i obrony 1. |
Wszystkie elementy fortyfikacji mają o 50 punktów zdrowia więcej. |
Tak jak w przypadku wszystkich miast Demonów, podstawą przemysłu Ur-Drask jest podstawianie coraz to nowych niewolników. Tutaj tworzą oni cenne klejnoty z żył wodnych podziemnych jezior, a nadmiar szmaragdów w szkatułach tego miasta kumuluje się kosztem setek istnień ludzkich.Ur-Drask |
Ur-Nebyrzias była kiedyś twierdzą Władcy, przed jego porażką i uwięzieniem w Sheogh. Nadal jednak miasto to zachowało swoje umiejętności z dawnych czasów, nieprzerwanie produkując najlepszą amunicję, którą kiedyś Władca używał do swoich zajęć sportowych - czyli polowania, najlepiej na ludzi.Ur-Nebyrzias |
Dostarcza 2 klejnoty tygodniowo. |
Wóz z amunicją jest sprzedawany po normalnej cenie. |
Miasto to nie leży w pobliżu naturalnego źródła ognia, więc mieszkańcy Ur-Estaroth zdobywają drewno do swoich pieców dzięki plądrowaniu innych regionów, z których następnie ciągną do miasta niezliczone ilości wozów z drewnem. Produkty poboczne, takie jak popiół czy węgiel drzewny, dają miastu dodatkowy dochód, ale i tak najsłynniejszy widok z nim związany to stosy drewna.Ur-Estaroth |
Mówi się, że nikt tak nie potrafi nienawidzić Demona, jak drugi Demon. Ur-Raag stanowi dowód na poparcie tej tezy; wściekły Władca Demonów zwołał tutaj grupę Arcydiabłów i rzucił klątwę pecha na swojego rywala, który wtedy rządził miastem. Efekt tego przekleństwa jest widoczny do dziś dnia.Ur-Raag |
Magazyn Zasobów dostarcza dodatkowo 1 sąg drewna dziennie. |
Atakujące oddziały mają szczęście obniżone o 1. |
Legenda Demonów mówi, że w przepaści znajdującej się w okolicy zamieszkuje mściwe wcielenie Urgasha, żywiołak lawy, który żywi się węglem. Demoniczni nadzorcy dbają o to aby ich niewolnicy bez wytchnienia wydobywali tony rudy na potrzeby odlewni Demonów i jednocześnie dostarczali węgiel do przepaści.Ur-Gehenna |
W Ur-Rioch nikt nie chce mieszkać, a powodują to wysokie podatki oraz notoryczne wymuszenia. Dla Demonów jest to miejsce wygnania. Demony-skazańcy odsiadują tu swoje wyroki, przekazując cały swój majątek na rzecz skarbu miasta - a miasto z kolei przekazuje ogromne sumy pieniędzy Władcy.Ur-Rioch |
Magazyn Zasobów dostarcza dodatkowo 1 rudę dziennie. |
Dzienny przychód miasta jest zwiększony o 250 sztuk złota. |
Ur-Gorthol była kiedyś twierdzą Władcy, przed jego porażką i uwięzieniem w Sheogh. Nadal jednak miasto to zachowało swoje umiejętności z dawnych czasów, nieprzerwanie produkując najlepszą amunicję, którą kiedyś Władca używał do swoich zajęć sportowych - czyli polowania, najlepiej na ludzi.Ur-Gorthol |
Jeśli wykorzystuje się siłę niewolniczą aż w takim stopniu w swojej ekonomii a wśród niewolników panuje przecież bardzo wysoka śmiertelność, to pojawia się problem, co robić z ich szczątkami. W tym mieście takiego problemu nie ma, gdyż znajdują się tu rozległe psiarnie dla Piekielnych Ogarów i Cerberów - a one wymagają dużo karmy.Ur-Shangor |
Wóz z amunicją jest sprzedawany po normalnej cenie. |
Zwiększa tygodniowy przyrost wszystkich Piekielnych ogarów, Cerberów i Ognistych ogarów o 1. |
Ur-Henoch, jeden z Demonów o legendarnej brutalności, dał temu miastu nie tylko nazwę, ale również licznie rozsiane wokół niego kurhany pełne ciał poległych wrogów. Ten ponury widok i związana z nim straszna historia źle wpływa na morale każdego oddziału, który ośmiela się zaatakować miasto.Ur-Henoch |
Demony mają swoje własne sposoby zaspokajania żądz i to miasto nie jest pod tym względem żadnym wyjątkiem - wszystko i wszyscy są tutaj na sprzedaż. Jest to miasto pełne pałaców, ale i ruder, domów hazardu i ryneczków. Rządzenie tutaj to zdradliwy biznes: zawsze znajdzie się ktoś, kto zechce przejąć kontrolę nad miastem, gdzie wszystko można kupić i jest to jedynie kwestia ceny.Ur-Sphaal |
Atakujące oddziały mają morale obniżone o 1. |
Targowisko w tym mieście liczy się podwójnie (oferuje lepsze kursy wymiany). |
Ur-Ischin bierze swoją nazwę od ognistego jeziora, w pobliżu którego zostało zbudowane. Przychodzą nad to jezioro zdziczałe Impy, które bawią się ogniem i żywią starymi złożami węgla - paliwa dla ognia; miejscowi dla zabawy zastawiają sidła na te stworzenia, następnie szkolą je - małe demony są chętne do nauki. W mieście zawsze znajdziesz te istoty gotowe do walki.Ur-Ischin |
Nawet jak na demoniczne standardy, poziom hałasu, smrodu i wyżywienia, czyni z tego miasta miejsce niezbyt przyjemne. Nawet bohaterowie zaprawieni w bojach po dniu lub dwóch pobytu w tym mieście szukają drogi ucieczki; przez co są też gotowi pracować za niższe stawki.Ur-Tarsh |
Zwiększa tygodniowy przyrost wszystkich Impów, Chowańców i Szkodników o 2. |
Koszt rekrutacji bohaterów jest o 10% mniejszy. |
W legendach Demonów jest historia, która prawi, że Ur-Kharg to miejsce, w którym Urgash stworzył pierwszego Demona, spalając obsydian. Z tego powodu miasto to stało się świętym miejscem, którego obrona jest wzmacniana przez nieustające fale fanatycznych pielgrzymów.Ur-Kharg |
Tak jak w przypadku wszystkich miast Demonów, podstawą przemysłu Ur-Toth jest podstawianie coraz to nowych niewolników. Tutaj tworzą oni cenne klejnoty z żył wodnych podziemnych jezior, a nadmiar szmaragdów w szkatułach tego miasta kumuluje się kosztem setek istnień ludzkich.Ur-Toth |
Zwiększa tygodniowy przyrost wszystkich Rogatych demonów, Rogatych nadzorców i Rogatych bestii o 1. |
Dostarcza 2 klejnoty tygodniowo. |
Kiedy w grę wchodzi ich słowo i honor, Elfy, niekiedy ku własnemu rozgoryczeniu, potrafią być wymagające względem samych siebie. Dlatego też, nie zważając na nieprzejednaną wrogość między nimi a Demonami z Ur-Korsh, co tydzień w ramach prastarego okupu przynoszą dla nich kryształy.Ur-Korsh |
Ur-Vesphaal to poprzednia stolica Demonów, najpierw rezydencja, a następnie mauzoleum poprzednika obecnego Władcy. Kiedy Władca zabił go i przeniósł stolicę w inne miejsce, miasto zostało z czasem przejęte przez pozostałości rywalizującej armii - Sukkubusy. Teraz to ich teren.Ur-Vesphaal |
Dostarcza 2 kryształy tygodniowo. |
Zwiększa tygodniowy przyrost wszystkich Sukkubusów, Władczyń sukkubusów i Uwodzicielskich sukkubusów o 1. |
Jedyne co zachowało się w pamięci po założycielach tego miasto to fakt, że demony zmiotły ich z powierzchni ziemi podczas długiego i krwawego oblężenia. Po odbudowaniu miasta cały gniew i desperacja jego obrońców zostały wtopione w wieże, które teraz mocniej rażą każdego, kto ośmieli się je zaatakować.Ur-Kurgan |
Każdy, kto przyjeżdża do Ur-Vramin po raz pierwszy, zauważa wielkie ucho, które przyozdabia bramy miasta. Jest to symbol obecnych tu: szpiegów, plotkarek, donosicieli. Ur-Vramin rozsławione zostało przez jej gildię złodziei, która posiada wszelkie informacje na temat wydarzeń rozgrywających się w Ashan.Ur-Vramin |
Wieże strzelnicze zadają 25% obrażeń więcej. |
Gildia Złodziei jest lepiej poinformowana. |
Do góry |