|
Gildia Magów Poziom 1 |
Koszt: 2000 5 5
|
Wymagania: 3. poziom miasta.
|
Bohater odwiedzający Gildię Magów może nauczyć się przechowywanych w niej czarów. Znajdują się tutaj trzy zaklęcia 1. poziomu.
|
|
Gildia Magów Poziom 2 |
Koszt: 1000 5 5 1 1 1 1
|
Wymagania: Gildia Magów Poziom 1, 3. poziom miasta.
|
Bohater odwiedzający Gildię Magów może nauczyć się przechowywanych w niej czarów. Znajdują się tutaj trzy zaklęcia 2. poziomu.
|
|
Gildia Magów Poziom 3 |
Koszt: 1000 5 5 2 2 2 2
|
Wymagania: Gildia Magów Poziom 2, 3. poziom miasta.
|
Bohater odwiedzający Gildię Magów może nauczyć się przechowywanych w niej czarów. Znajdują się tutaj trzy zaklęcia 3. poziomu.
|
|
Gildia Magów Poziom 4 |
Koszt: 1000 5 5 3 3 3 3
|
Wymagania: Gildia Magów Poziom 3, 3. poziom miasta.
|
Bohater odwiedzający Gildię Magów może nauczyć się przechowywanych w niej czarów. Znajdują się tutaj dwa zaklęcia 4. poziomu.
|
|
Gildia Magów Poziom 5 |
Koszt: 1000 5 5 5 5 5 5
|
Wymagania: Gildia Magów Poziom 4, 3. poziom miasta.
|
Bohater odwiedzający Gildię Magów może nauczyć się przechowywanych w niej czarów. Znajdują się tutaj dwa zaklęcia 5. poziomu.
|
Tutaj znajduje się centrum handlu niewolniczego dla Nekromantów, jest to miasto zadziwiająco otwarte dla innych ras. Nekromanci mają niegasnącą potrzebę zdobywania nowych niewolników - albo przynajmniej ich ciał. Ceny nie są zbyt wygórowane, co przyciąga łajdaków, którzy przybywają tu z daleka, by pozbyć się swojej konkurencji, wrogów, rodziny.Abi-libur |
Nad bramą wejściową do Bel-zeri wisi transparent, zrobiony z ludzkiej skóry i kości. Napisano na nim: "porzućcie nadzieję". Jest to zarówno motto tego miasta, jak i świadectwo istnienia potężnego zaklęcia ochronnego, które atakuje każdego, kto ośmieli się zaatakować Bel-zeri.Bel-zeri |
Targowisko w tym mieście liczy się podwójnie (oferuje lepsze kursy wymiany). |
Atakujące oddziały mają szczęście obniżone o 1. |
Wieże strażnicze Adad-shuma mają swój własny, straszny sposób atakowania wrogich jednostek. Będąc magazynami pełnymi plag i chorób, które nie są już z samej swojej definicji w stanie zagrozić umarłym, wieże te zbierają straszliwe żniwo śmierci wśród wrogów.Adad-shuma |
W czasach desperacji ludzie podejmują desperackie działania: kiedy nastała plaga, wielu zarażonych znalazło się w Enlil-saduga, licząc na dalsze życie pod postacią nieumarłego. Miasto nie jest jednak filantropicznie nastawione do oportunistów, którzy nie są prawdziwymi wyznawcami. Ciała wielu z nieszczęśników nadal służą miastu jako źródło siły wojskowej.Enlil-saduga |
Wieże strzelnicze zadają 25% obrażeń więcej. |
Zwiększa tygodniowy przyrost wszystkich Ożywieńców, Zombie i Gnijących zombie o 1. |
Pewna dawna władczyni Adad-usur, Czarodziejka zamieniona w Nekromantę, zamiast interesować się naukami Pajęczej Bogini stale zajmowała się różnymi urządzeniami i machinami. Kiedy niespodziewanie stanęła w obliczu wojny, zmuszona została do znalezienia rozwiązania innego niż standardowe nieustraszone oddziały nieumarłych. Polegając jedynie na swoich własnych umiejętnościach rozpoczęła budowę balist o jakości rzadko spotykanej w Ashan. Miasto kontynuuje tę tradycję do dnia dzisiejszego.Adad-usur |
Eriba-ishkun to miasto-muzeum, w którym zbiera się zabalsamowane zwłoki wielkich bohaterów. Wizyta w tym miejscu zawsze odciska piętno na gościu, gdyż nawet najmężniejsi bohaterowie tak są zafascynowani dokonaniami swoich przodków, że w rezultacie za swe usługi pobierają niższe opłaty, niżby to czynili w normalnych okolicznościach.Eriba-ishkun |
Balisty są sprzedawane po normalnej cenie. |
Koszt rekrutacji bohaterów jest o 10% mniejszy. |
Legenda mówi, że starożytne artefakty Pajęczej Bogini trzymane są w ukryciu we wnętrzu góry Ishkun. W poszukiwaniu tych przedmiotów mocy setki osób liczących na ich znalezienie wgryzają się do jej wnętrza i przypadkowo wydobywają tony rudy. Są też jednak tacy, którzy ośmielają się szeptać, że pogłoska o artefaktach rozpuszczana jest przez samych handlarzy rudą...Amel-ishkun |
Droga do Metus jest wybrukowana kośćmi wrogich wojowników, dla których trasa ta była ich ostatnią. Każda żywa istota maszerująca tą drogą ma aż nadto czasu, aby się zastanowić, co czeka na nią u celu podróży...Metus |
Magazyn Zasobów dostarcza dodatkowo 1 rudę dziennie. |
Atakujące oddziały mają morale obniżone o 1. |
Historia tego miasta nieumarłych to historia bezustannej walki toczonej pomiędzy nieumarłymi i wielkim lasem rosnącym nieopodal. Każdej nocy setki umarłych udają się pod mury miasta i niszczą świeżo wyrosłe pędy lasu, które pragną znaleźć dla siebie miejsce pod słońcem. W ciągu dnia zaś las ponownie odzyskuje wcześniej utracony teren i tak cykl stale się powtarza.Ammi-eshuh |
Nieznajomym odradza się wybieranie tego miasta na swój nocleg, ponieważ klątwa rzucona na nie powoduje, iż każdy, kto tutaj zaśnie, przemienia się w nieumarłego. Co dziwne jednak, władze miejskie zdecydowały się wznieść mury tego miasta w pobliżu głównej drogi, a gościnni właściciele knajp serwują mocne alkohole po bardzo niskich cenach...Nabu-shuma |
Magazyn Zasobów dostarcza dodatkowo 1 sąg drewna dziennie. |
Zwiększa tygodniowy przyrost wszystkich Duchów, Widm i Poltergeistów o 1. |
Mieszkańcy Ammi-saduqa wybrali sobie bardzo niemiłą profesję - hieny cmentarnej. Miasto jest umiejscowione w pobliżu Srebrnych Miast, w których zamiłowanie do biżuterii objawia się bogato zdobionymi mumiami i trumnami. Patrolujący mauzolea Czarodzieje toczą ciągłą walkę z nieumarłymi, którzy je plądrują. Część łupu złodziei oddawana jest w ramach "ochrony" dla ich miasta.Ammi-saduqa |
Wszyscy wrogowie Nekromantów zgadzają się co do tego, że ich wyobrażenie Ashy jako Pajęczej Bogini nieumarłych jest wykrzywione i przesadnie podkreśla jeden tylko etap (śmierci) cyklu, nad którym Asha panuje. Mieszkańcy Nadineshah twierdzą, że są w posiadaniu artefaktu samej Pajęczej Bogini. Spaczone w swej wizji, czy też nie, miasto Nadineshah jest wyjątkowo trudnym celem dla wojsk oblężniczych.Nadin-eshah |
Dostarcza 2 klejnoty tygodniowo. |
Obrońcy miasta mają zwiększone parametry ataku i obrony 1. |
Apal-shipak to starożytne miasto, nawet jeśli weźmiemy poprawkę na standardy wiekowości wśród Nekromantów. Ponieważ ufortyfikowanie rozpadających się murów miasta jest trudne, obrońcy koncentrują się na oczyszczaniu terenu okalającego miasto oraz umiejscawianiu dobrze wyposażonych obronnych machin anty-oblężniczych. Atakujący muszą się przygotować na niekończący się grad pocisków ciężkiej artylerii.Apal-shipak |
Nieumarli z Nadin-zakir toczą nieustające boje z pierwotnymi siłami natury. Za każdym razem, gdy nieumarły niszczy młode drzewa, które starały się znaleźć swoje miejsce na ziemi, lasy w ciągu dnia odzyskują teren. Cykl ten jest być może irytujący dla Nekromantów, ale przynajmniej dostarcza im mnóstwo dodatkowego drewna.Nadin-zakir |
Wóz z amunicją jest sprzedawany po normalnej cenie. |
Magazyn Zasobów dostarcza dodatkowo 1 sąg drewna dziennie. |
Wampiry wybrały to miejsce na swoją stolicę ze względu na głębokie i ponure jaskinie, które przemieniły w katakumby pod miastem. Pragnąc ochrony dla swoich trumien oraz szukając spokoju i ciszy, skłonne są zagwarantować, że miejscowy garnizon regularnie zasili kilku dodatkowych rekrutów.Apil-Sin |
Dziś nadal można spotkać w okolicy ludzi, którzy pragnąc stać się nieśmiertelnymi gotowi są zapłacić za to wysoką cenę. Tacy głupcy są mile widziani w tym miejscu, gdzie nekromanci oferują życie po śmierci. Sumy wpłacane przez tych "klientów" trafiają prosto do skarbu miasta.Nergal-shum |
Zwiększa tygodniowy przyrost wszystkich Wampirów, Wampirzych lordów i Książąt wampirów o 1. |
Dzienny przychód miasta jest zwiększony o 250 sztuk złota. |
Głównym zajęciem mieszkańców Ashur-gamil jest piractwo, a "żywe towary" to ich główne źródło zarobkowania. Przychody z handlu niewolnikami pozwalają stoczniom pracować pełną parą, dzięki czemu buduje się ogromną ilość okrętów, wspierających później ten cenny handel.Ashur-gamil |
Pieczary Ninurta-usur skrywają najbogatsze zasoby kryształu w całym Ashan - skarb ten łatwo można by było zbierać, gdyby nie obecność ostrych jak brzytwa skał, agresywnych pająków i piekielnego gorąca. Jedynie nieumarli, którym takie przeszkody niestraszne, są w stanie z łatwością wydobywać to bogactwo mineralne.Ninurta-usur |
Koszt produkcji łodzi w Stoczni jest dwa razy mniejszy. |
Dostarcza 2 kryształy tygodniowo. |
Bel-ibni to jedno z wielu miast, które upadły pod ogniem Eldrichta, kiedy to Nekromanci przegrywali swoją wielką wojnę z Magami. Duchy wielu martwych nekromanckich Czarodziejów nawiedzają ruiny, a trzeba wiedzieć, że duchy nieumarłych Magów są prawie tak samo groźne, jak Nekromanci pod swoją zwykłą postacią...Bel-ibni |
W czasach przed Wojną Pękniętej Różdżki stało tutaj majestatyczne miasto - jedno z pierwszych miast założonych przez Magów. Miasto przetrwało wiele wojen, ale w końcu zostało zniszczone, a zwycięscy nekromanci na jego zgliszczach zbudowali swoje własne. Obecnie plądrują starożytne groby w poszukiwaniu ciał mogących zostać rekrutami w armii nieumarłych.Shagarakti |
Atakujące oddziały mają obniżony atak oraz obronę o 2. |
Zwiększa tygodniowy przyrost wszystkich Szkieletów, Kościanych łuczników i Kościanych wojowników o 2. |
Gildia złodziei w Bel-kudurri to książkowy przykład pracy w ciężkich warunkach. Złodzieje z tego miasta muszą weryfikować swoje informacje wielokrotnie, nim odważą się przedstawić je w ofercie Nekromantom. Przecież jeden, jedyny błąd może ich słono kosztować...Bel-kudurri |
Na pierwszy rzut oka mury miasta Sumu-irkin wydają się stare i zniszczone; a przeto niezbyt odporne na machiny oblężnicze. Jest to jednak fałszywe wrażenie, a ci, którzy próbowali zająć Sumu-irkin, zauważyli ku swemu nieszczęściu, że pociski z katapult nie stanowią żadnego zagrożenia dla zaklętych nagrobków, z których mury Sumu-irkin zostały skonstruowane.Sumu-irkin |
Gildia Złodziei jest lepiej poinformowana. |
Wszystkie elementy fortyfikacji mają o 50 punktów zdrowia więcej. |
Do góry |