 |
Gildia Magów Poziom 1 |
Koszt: 2000 5 5
|
Wymagania: 3. poziom miasta.
|
Bohater odwiedzający Gildię Magów może nauczyć się przechowywanych w niej czarów. Znajdują się tutaj trzy zaklęcia 1. poziomu.
|
 |
Gildia Magów Poziom 2 |
Koszt: 1000 5 5 1 1 1 1
|
Wymagania: Gildia Magów Poziom 1, 3. poziom miasta.
|
Bohater odwiedzający Gildię Magów może nauczyć się przechowywanych w niej czarów. Znajdują się tutaj trzy zaklęcia 2. poziomu.
|
 |
Gildia Magów Poziom 3 |
Koszt: 1000 5 5 2 2 2 2
|
Wymagania: Gildia Magów Poziom 2, 3. poziom miasta.
|
Bohater odwiedzający Gildię Magów może nauczyć się przechowywanych w niej czarów. Znajdują się tutaj trzy zaklęcia 3. poziomu.
|
 |
Gildia Magów Poziom 4 |
Koszt: 1000 5 5 3 3 3 3
|
Wymagania: Gildia Magów Poziom 3, 3. poziom miasta.
|
Bohater odwiedzający Gildię Magów może nauczyć się przechowywanych w niej czarów. Znajdują się tutaj dwa zaklęcia 4. poziomu.
|
 |
Gildia Magów Poziom 5 |
Koszt: 1000 5 5 5 5 5 5
|
Wymagania: Gildia Magów Poziom 4, 3. poziom miasta.
|
Bohater odwiedzający Gildię Magów może nauczyć się przechowywanych w niej czarów. Znajdują się tutaj dwa zaklęcia 5. poziomu.
|
Wieże obronne są tu przyozdobione kolczastymi gwiazdkami, które zadają dodatkowe obrażenia atakującym miasto. Nieznane jest pochodzenie tych gwiazdek, ale wyryta na nich postać Smoka zdaje się sugerować, że są one podarunkiem od rodu Malassy dla Mrocznych Elfów, którzy oddają mu cześć.Colris |
Mieszkańcy Talgath na co dzień muszą sobie radzić z otulającym ich płaszczem podziemnego zimna i wilgoci, gdyż miasto to jest naznaczone przez śmierć. Stało się ono grobem najeźdźców z czasów Wojny u Stóp Góry, a każdy, kto zbliża się do murów czuje, że serce ściska mu zimne piętno śmierci.Talgath |
Wieże strzelnicze zadają 25% obrażeń więcej. |
Atakujące oddziały mają morale obniżone o 1. |
Gdzieś w głębi katakumb czarownice oddają się czarodziejskiemu rzemiosłu, próbując chronić mieszkańców Lochu przed wrogami. Jest to jedna z niewielu czynności, co do których panuje zgoda wśród swarliwych klanów Mrocznych Elfów - wszyscy wysyłają tu swoje przedstawicielki na przeszkolenie.Halad |
Sieć podziemnych labiryntów, które mają swój początek wokół Talmon, a jedno z wyjść na powierzhni w pobliżu Ur-Toth - miasta Demonów słynącego ze swych złóż diamentów. Tajne misje penetracyjne, których celem jest skarb Demonów, to częste ćwiczenie dla niewidzialnych wojowników Ygg-Chall.Talmon |
Zwiększa tygodniowy przyrost wszystkich Krwawych dziewic, Krwawych furii i Krwawych sióstr o 1. |
Dostarcza 2 klejnoty tygodniowo. |
Mrocznym Elfom bezustannie brakowało rtęci. Było tak do czasu, aż pewien sprytny Alchemik znalazł sposób na jej wydobywanie z porostów rosnących pod ziemią. Ponieważ najlepiej do tego celu nadają się porosty znajdujące się w okolicy Myrthin, miasto to stało się centrum Ygg-Chall w handlu rtęcią.Myrthin |
Wypalona równina otaczająca mury Talosthry usiana jest wybuchającymi głazami, będącymi śladem dawnej bitwy pomiędzy Mrocznymi Elfami a wyjątkowo sprytnymi Kapłanami Runów. Głazy owe nie utraciły swej magicznej mocy i wyrządzą poważne obrażenia każdemu, kto spróbuje oblegać Talosthrę.Talosthra |
Dostarcza 2 uncje rtęci tygodniowo. |
Atakujące oddziały mają obniżony atak oraz obronę o 2. |
Ristyrris jest byłym miastem klanu Blizny Duszy. Brzmienie tej nazwy sprawia, że każdy Czarnoksiężnik klnie jak szewc. W czasie pierwszych wojen klanowych zawarli oni sojusz z Demonami, co doprowadziło ich do ruiny. Jedyną pozostałością z tamtych czasów są balisty, których produkcji kowale z Ristyrris nauczyli się właśnie od Demonów.Ristyrris |
Mury Thilgathal spowija gęsta mgła, a całe miasto zdaje się skrywać za brudnym i szarym oparem. Będąca skutkiem czarów czy też nie, mgła z pewnością jest efektywna. Strzały oddane w kierunku miasta mają trudności z trafieniem do celu.Thilgathal |
Balisty są sprzedawane po normalnej cenie. |
Wszystkie elementy fortyfikacji mają o 50 punktów zdrowia więcej. |
Miasto to bogaci się przede wszystkim dzięki setkom niewolników. Pojmani w czasie wojny lub sprzedani w niewolę są bardzo liczni i zapewniają dopływ posłusznej, uporządkowanej i taniej siły roboczej.Salgunsal |
Kiedy Mroczne Elfy zostały odcięte od Druidów i sztuki leczenia Irollanu, wydawało się, że sekret wytwarzania Namiotów Medyka został bezpowrotnie utracony. Jednakże skrupulatne badania prowadzone przez alchemików i rzemieślników z miasta pozwoliły odkryć na nowo większość z tego co zostało stracone. Zazdrośnie strzegąc swojej tajemnicy, miasto to pozostaje jedynym miejscem, gdzie można kupić te namioty.Thralsin |
Dzienny przychód miasta jest zwiększony o 250 sztuk złota. |
Namiot medyka jest sprzedawany po normalnej cenie. |
Potężne jaszczury, wykorzystywane przez Mroczne Elfy w jednostkach kawalerii, pochodzą właśnie stąd. Ponieważ miasto ma tak silną pozycję wojskową, ciągle przepływają przez nią fale wojowników, szkoleniowców i kupców. Na wypadek wojny Seishnec na pewno nie będzie narzekać na brak dodatkowych jednostek zbrojnych.Seishnec |
Stara elficka tradycja nakazuje Mrocznym Elfom przejść przez wybraną formę rytuału znamionującego przejście w dorosłość. I tak na przykład Zabójcy zjeżdżają się tu, by spróbować swych sił we wspinaczce na schody wieży Cullling. Nie wszystkim się to jednak udaje, ponieważ kręte schody szykują dla śmiałków przebiegłe pułapki, a na straży stoją duchy zmarłych.Torost |
Zwiększa tygodniowy przyrost wszystkich Mrocznych jeźdźców, Posępnych jeźdźców i Czarnych jeźdźców o 1. |
Zwiększa tygodniowy przyrost wszystkich Zwiadowców, Zabójców i Prześladowców o 2. |
Niewiele miast znajdujących się w jaskiniach-labiryntach należących do Mrocznych Elfów ma dostęp aż do morza. Waga tychże nielicznych portów - pod kątem szpiegostwa oraz handlu - jest tak ogromna, że znajdują się one pod ostrożnym kierownictwem. Równie dużą wagę przykłada się do budowania okrętów i ceny są trzymane na sztucznie niskim poziomie.Shamal |
Na rynku w tym mieście handluje wielu najemników i żołnierzy na przepustce, którzy próbują sprzedawać swoje ciężko wywalczone łupy, by móc cieszyć się odrobinką odpoczynku i relaksu. W rezultacie można tu znaleźć przedmioty z całego Ashan po niespodziewanie niskich cenach.Vantalost |
Koszt produkcji łodzi w Stoczni jest dwa razy mniejszy. |
Targowisko w tym mieście liczy się podwójnie (oferuje lepsze kursy wymiany). |
Wśrod klanu Mrocznych Elfów ciężko spotkać Druidów. Mimo to w Shansyl można natrafić na rośliny z ich rodzinnych stron, przeniesione tu w czasach banicji. Miasto to wyjątkowo obdarzone szczelinami przepuszczającymi światło i powietrze, robi doskonały interes na handlu drewnem.Shansyl |
Jest to jedno z niewielu miast, które pozostało nietknięte, po tym jak Mroczne Elfy opanowały jaskinie i labirynty Ygg-Chall. Nie stało się tak przypadkiem. Jest to miasto Minotaurów i Mroczne Elfy oszczędziły je, żeby uzupełniać szeregi swojej armii zniewolonymi Minotaurami.Virbeth |
Magazyn Zasobów dostarcza dodatkowo 1 sąg drewna dziennie. |
Zwiększa tygodniowy przyrost wszystkich Minotaurów, Minotaurów strażników i Minotaurów nadzorców o 1. |
Pokonani wyznawcy nekromancji rzucili na miasto silną klątwę, która ma przynosić pecha przejeżdżającym tędy osobom. Ofiarami tej klątwy padają zarówno wrogowie, jak i nieznajomi przybywający do miasta. Zwykły podróżnik może po prostu stracić portfel lub skręcić kostkę, ale armie najeźdźców z pewnością spotka szereg poważnych niepowodzeń.Sorfail |
Mroczne Elfy często wstępują do różnych gildii złodziejskich i lubują się w sekretach i tajemnicach. Miasto Yeshad jest punktem, w którym gromadzone są wszystkie pogłoski i plotki Lochu i jeśli Czarnoksiężnik potrzebuje wiarygodnych informacji, to przychodzi właśnie tutaj.Yeshad |
Atakujące oddziały mają szczęście obniżone o 1. |
Gildia Złodziei jest lepiej poinformowana. |
Okolica roztaczająca się wokół tego miasta przypomina jałową pustynię. W trakcie Wojny Zgorzkniałych Prochów, czarownicy Mrocznych Elfów wyzwolili potężną magiczną siłę, która zerwała warstwę ziemi i przypadkowo odsłoniła niezliczone złoża rudy. Głównym zajęciem lokalnych mieszkańców jest zbieranie tego surowca.Sweristal |
Choć to senne miasteczko szczyci się doskonałą akademią wojskową i placami ćwiczeń, to jednak znajduje się daleko od miejsc, gdzie zwykle wybucha wojna - od granic Krasnoludów i Elfów z Irollan. W rezultacie każdy bohater Mrocznych Elfów, który tu został wyszkolony, chce wyrwać się stąd za wszelką cenę, przez co gotów jest mniej policzyć za swoje usługi.Yonchall |
Magazyn Zasobów dostarcza dodatkowo 1 rudę dziennie. |
Koszt rekrutacji bohaterów jest o 10% mniejszy. |
Do góry |