Najstarsza orkijska Szamanka żyje w Alagh-tolui. Jej umysł jest już dużo mniej sprawny, a pamięć jeszcze gorsza, więc niewielu bierze jej przewidywania na poważnie. Ale zgadywanki, które wysypują się z ust Szamanki jak ziarno z dziurawego worka są bardzo popularne pośród lokalnej populacji i następują po sobie. Te przewidywania są na tyle liczne, że Alagh-Tolui jest najlepszym źródłem plotek w całej krainie.Alagh-Tolui |
Qutugh znajduje się w mniej ważnym regionie ziem Orków. Tutaj, na bezkresnych, wietrznych stepach rodzą się najsilniejsze Centaury. Wodzowie wszystkich klanów tego koczowniczego ludu chętnie wcielają je do swych armii.Qutugh |
Gildia Złodziei jest lepiej poinformowana. |
Zwiększa tygodniowy przyrost wszystkich Centaurów, Centaurów koczowników i Centaurów grasantów o 1. |
Złoto nie ma wartości dla wojowników z Altan, bo nie można kupić za nie odwagi ani chwały w krwawej bitwie. Orkowie wierzą, że chęć posiadania ohydnych ozdób może tylko zachwiać ich wolę odważnej walki. Dlatego, zanim jeszcze ruszą na wojnę, wojownicy zanoszą swe złoto do namiotu Szamanki - oddając je, mają nadzieję stać się jeszcze odważniejszymi i zadowolić duchy. Z tego właśnie powodu kobiety w tym mieście cieszą się bogactwem.Altan |
Saruul to najstarsze miasto Orków. Założył je sam Kunyak, który wybawił swych ludzi z ucisku i zniszczył wrogą flotę używając Pucharu Deszczu. Bohaterowie wciąż wierzą, że duch Kunyaka wisi nad murami Saruul, a ten kto rozpoczyna służbę w tym właśnie mieście stanie się wielki.Saruul |
Dzienny przychód miasta jest zwiększony o 250 sztuk złota. |
Rekrutacja bohaterów jest tańsza o 10%. |
Wieże strzelnicze Baishin-gal zostały wzniesione przez potężnych Cyklopów. Najlepsi spośród nich pomagali wznosić linie obronne miasta: te przerażające istoty wykorzystały swą miażdżącą potęgę, by uczynić budowle Baishin-gal wyższymi niż budowle innych miast. Dzięki wygodnym platformom i dobrej widoczności, gobliny ciskające kamienie w czasie oblężenia zadają wrogowi ciężkie straty.Baishin-gal |
Orkowie reagują alergicznie na zapach siarki, ponieważ przypomina im on, że zbyt dużą wyrazistością Demony, których nienawidzą. Dlatego właśnie większość siarki Orkowie wydobywają ze wzgórz w pobliżu Shagnakh - mieszkańcy tego miasta są bowiem znani z tego, że nie odczuwają żadnych woni, co pozwala im znieść smród siarki przez czas dłuższy niż innym Orkom.Shagnakh |
Wieże strzelnicze zadają 25% obrażeń więcej. |
Dostarcza 1 uncję siarki dziennie. |
Handlarze z całego kraju przybywają do Bayar, by wziąć udział w słynnym, comiesięcznym Targu Orkijskim. Tam można znaleźć najlepsze towary sprzedawane w najniższych w okolicy cenach.Bayar |
Pustynie i stepy nie są najlepszym miejscem do zdobywania dobrego drewna. Ale Shugui ma to szczęście, że otacza go wielka, nieprzebyta gęstwina, dzięki której mieszkańcy tych ziem nie cierpią z powodu braku drewna. Mówi się, że drzewa rosną w okolicy Shugui tak licznie, ponieważ wiele Elfów Światła zostało pochwyconych i uwięzionych przez Orków, a potem pochowanych pod korzeniami lasu.Shugui |
Targowisko w tym mieście liczy się podwójnie (oferuje lepsze kursy wymiany). |
Magazyn Zasobów dostarcza dodatkowo 1 sąg drewna dziennie. |
Medycy z Darlakh uważają życie i bezpieczeństwo swoich wojowników za rzeczy święte. Właśnie dlatego wyrabia się tu najlepsze Namioty Medyków, które wymienia się za Balisty, których miasto nie może produkować z powodu braku zasobów.Darlakh |
Niewielu próbowało zająć Suren-Oroi siłą. Miasto przypomina nagą skałę, a jedyny szlak, który wiedzie wzdłuż samej krawędzi głębokiej przepaści, jest wąski i pokręcony. Nawet najszybsi zwiadowcy nie są w stanie biec tam prędko, więc wrogowie, którzy próbują tej samej drogi, wystawiają się na celne strzały łuczników z miejskich baszt.Suren-Oroi |
Namiot medyka jest sprzedawany po normalnej cenie. |
Atakujące oddziały mają obronę obniżoną o 2. |
Garnizonowi strażnicy Harakh słyną z tego, że nie ufają obcym. Przez całą historię miasta nie udało się doń przeniknąć nawet jednemu szpiegowi. Jest tak dzięki potężnemu Cyklopowi, który stoi przy bramie wejściowej i wyławia każdą obcą obecność swoim jedynym okiem. Obrońcy Harakh nie wierzą by ktokolwiek zdradził swych braci i otworzył bramę w czasie oblężenia, a ta wiara wzmacnia ich odwagę i determinację w czasie najniebezpieczniejszych bitew.Harakh |
Starożytne miasto Surghaal stanowi legendę pośród Orków, albowiem za jego murami mieszkają najlepsi mistrzowie wojny, potrafiący doskonale władać bronią obuchową. Wszyscy są bohaterami krwawych bitew, a najmłodsi wojownicy mogą się od nich wiele nauczyć. Dziś każdy Ork marzy o tym, by dowieść swej wartości w boju i pragnie trafić do garnizonu w Surghaal.Surghaal |
Obrońcy miasta mają obronę większą o 1. |
Zwiększa tygodniowy przyrost wszystkich Wojowników, Rębaczy i Podżegaczy o 1. |
Armie, które atakują Osol-Aih widzą jego budowle już z daleka. Z każdym krokiem, który przybliża ich do twierdzy rosną ich wątpliwości. Linie obronne miasta wywołują strach nawet u weteranów najbardziej zaciekłych walk. Lud Osol-Aih udekorowali mury miasta ciałami zabitych wrogów i ustawili na wieżach trąby z kości, w których huczy wiatr, wywołując grozę w sercach wrogów.Osol-Aih |
Dawno, dawno temu złoża rudy miasta Temur były głównym źródłem żelaza dla orkijskich mieczników. Ale stało się tak, że złoża rudy się wyczerpały. Najlepsze Szamanki zebrały się w podziemnych kopalniach i spędziły miesiąc na rysowaniu sekretnych, krwawych runów na ścianach i paląc w ofierze tysiące Goblinów, aby dokończyć magiczny rytuał. Gdy skończyły, ziemia znów dała im złoże - i to w ilościach większych niż kiedykolwiek wcześniej.Temur |
Atakujące oddziały mają morale obniżone o 1. |
Magazyn Zasobów dostarcza dodatkowo 1 rudę dziennie. |
Legendarny Kamień Klątw znajduje się w Oyugun. Starożytne runy, poznaczone po bokach wiatrami Stepów niosą w sobie najstraszliwsze z czarów znane orkowemu ludowi. Wiele młodych Szamanek pragnie odwiedzić Oyugun, by dotknąć artefaktu, przeczytać starożytne pismo i spojrzeć na ukrytą mądrość.Oyugun |
Orkowie z Ull-Dash nie wierzą w szczęście i nie mają nadziei, że fortuna wyciągnie do nich pomocną dłoń, gdy zaczną przygotowania do obrony miasta przed siłami wroga. Rozumiejąc, że w ogniu walki każdy musi polegać na sobie, są kowalami swojego własnego szczęścia.Ull-Dash |
Zwiększa tygodniowy przyrost wszystkich Szamanek, Cór nieba i Cór ziemi o 1. |
Obrońcy miasta mają szczęście większe o 1. |
Z Qulan wypływają źródła wrzących Srebrzystych Jezior. Alchemicy z całego świata uważają to miejsce za święte i przybywają tu, by zdobyć magiczną rtęć.Qulan |
Łucznicy z Vachir są dużo bardziej energiczni i wprawni niż łucznicy z innych miast, dlatego potrzebują większej ilości strzał niż zwykli przedstawiciele tej żołnierskiej profesji. Aby zapewnić więcej strzał dla łuczników, miejscy rzemieślnicy musieli zrezygnować z produkowania Balist i przerzucić się na produkcję Wozów Amunicyjnych.Vachir |
Dostarcza 1 klejnot dziennie. |
Wóz z amunicją jest sprzedawany po normalnej cenie. |
Nie każda katapulta jest w stanie rozbijać mury Zogsokh. Zostały one bowiem wzniesione przez najlepszych murarzy pracujących dla unii wraz z najmędrszymi spośród starszyzny klanów. Wielkie głazy, które stanowią ich podstawę skropiono krwią wrogów, a nasiona sekretnych ziół ze Stepów zmieszano z zaprawą, by mocniej związać kamienie. Ten rytuał uczynił z Zogsokh prawdziwą fortecę.Zogsokh |
Wszystkie elementy fortyfikacji mają o 50 punktów zdrowia więcej. |
Do góry |