Ostatnio na naszym forum

  • Specjaliści od skryptów
    Autor: Specters, napisano 2 listopada 2018 Przejdź
  • Problem z edytorem NCF w H5
    Autor: Specters, napisano 27 września 2018 Przejdź
  • Mody do Heroes V
    Autor: Hayven, napisano 18 września 2018 Przejdź

Ostatnio dodane mapy

  • Wielopole
    Autor: Tabris, dodano 17 września 2016 Zobacz
  • Gateway
    Autor: Hayven, dodano 22 marca 2016 Zobacz
  • Master of Disguise
    Autor: fiur, dodano 11 grudnia 2014 Zobacz

Sylwan

Drzewko rozbudowy i opis budynków

Ratusz

Rada Osady
Koszt: ---
Wymagania: ---
Rada Osady dostarcza królestwu 500 sztuk złota dziennie i pozwala kupować nowe budynki.
Rada Miasta
Koszt: 2000
Wymagania: Rada Osady, 6. poziom miasta.
Rada Miasta dostarcza królestwu 1000 sztuk złota dziennie.
Ratusz
Koszt: 5000
Wymagania: Rada Miasta, 9. poziom miasta.
Ratusz dostarcza królestwu 2000 sztuk złota dziennie.
Kapitol
Koszt: 10000
Wymagania: Ratusz, 15. poziom miasta.
Kapitol dostarcza królestwu 4000 sztuk złota dziennie.

Fortyfikacje

Fort
Koszt: 5000 5 5
Wymagania: 6. poziom miasta.
Fort dodaje mury obronne dookoła miasta.
Cytadela
Koszt: 5000 5 5
Wymagania: Fort, 9. poziom miasta.
Cytadela zwiększa tygodniowy przyrost istot o 50%, dodaje główną wieżę strzelniczą i przeszkody terenowe przypominające fosę, broniące miasta podczas oblężenia.
Zamek
Koszt: 5000 10 10
Wymagania: Cytadela, 12. poziom miasta.
Budowa Zamku zapewnia dwie dodatkowe wieże strzelnicze, umacnia mury i podwaja tygodniowy przyrost istot.

Infrastruktura

Karczma
Koszt: 500 5
Wymagania: ---
Karczma umożliwia rekrutację bohaterów. Zwiększa także morale oddziałów broniących miasta o 1. Za niewielką opłatą można również wyciągnąć od barmana losowe informacje, a także porównać się z innymi, obecnymi na mapie graczami.
Kuźnia
Koszt: 1000 5
Wymagania: ---
Kuźnia dostarcza twojej armii Namiot medyka. Inne machiny wojenne można kupić za potrójną cenę.
Targowisko
Koszt: 500 5
Wymagania: ---
Targowisko pozwala na wymianę zasobów i sprzedaż artefaktów (stawki wymiany zmieniają się w zależności od tego, ile Targowisk posiadasz).
Magazyn Zasobów
Koszt: 5000 5
Wymagania: Targowisko.
Magazyn Zasobów dostarcza dziennie 1 klejnot.
Stocznia
Koszt: 2000 20
Wymagania: 12. poziom miasta, dostęp do morza.
Stocznia pozwala budować statki.

Budynki specjalne

Gildia Mścicieli
Koszt: 1000 5
Wymagania: Domek na Drzewie, 9. poziom miasta.
Wspomaga zdolność specjalną Mściciel. Pozwala na wybranie ulubionego wroga.
Braterstwo Mścicieli
Koszt: 2000
Wymagania: Gildia Mścicieli, 6. poziom miasta.
Wspomaga zdolność specjalną Myśliwy, zwiększa szanse na zadanie wybranemu wrogowi krytycznego ciosu o 10%.
Tajemniczy Staw
Koszt: 500 5
Wymagania: Targowisko, 3. poziom miasta.
Dostarcza kilka losowych surowców na początku każdego tygodnia.
Roziskrzona Fontanna
Koszt: 1000 10
Wymagania: Tajemniczy Staw, 12. poziom miasta.
Zwiększa o 2 szczęście broniącej się armii.
Córa Sylanny
Koszt: ---
Wymagania: Łza Ashy.
Córa Sylanny zwiększa przychód miasta o 5000 sztuk złota, tygodniowy przyrost istot o 50% i szczęście wszystkich bohaterów gracza o 2.

Gildia magów

Gildia Magów Poziom 1
Koszt: 2000 5 5
Wymagania: 3. poziom miasta.
Bohater odwiedzający Gildię Magów może nauczyć się przechowywanych w niej czarów. Znajdują się tutaj trzy zaklęcia 1. poziomu.
Gildia Magów Poziom 2
Koszt: 1000 5 5 1 1 1 1
Wymagania: Gildia Magów Poziom 1, 3. poziom miasta.
Bohater odwiedzający Gildię Magów może nauczyć się przechowywanych w niej czarów. Znajdują się tutaj trzy zaklęcia 2. poziomu.
Gildia Magów Poziom 3
Koszt: 1000 5 5 2 2 2 2
Wymagania: Gildia Magów Poziom 2, 3. poziom miasta.
Bohater odwiedzający Gildię Magów może nauczyć się przechowywanych w niej czarów. Znajdują się tutaj trzy zaklęcia 3. poziomu.
Gildia Magów Poziom 4
Koszt: 1000 5 5 3 3 3 3
Wymagania: Gildia Magów Poziom 3, 3. poziom miasta.
Bohater odwiedzający Gildię Magów może nauczyć się przechowywanych w niej czarów. Znajdują się tutaj dwa zaklęcia 4. poziomu.
Gildia Magów Poziom 5
Koszt: 1000 5 5 5 5 5 5
Wymagania: Gildia Magów Poziom 4, 3. poziom miasta.
Bohater odwiedzający Gildię Magów może nauczyć się przechowywanych w niej czarów. Znajdują się tutaj dwa zaklęcia 5. poziomu.

siedliska

Baśniowe Drzewo
Koszt: 300 5
Wymagania: ---
Baśniowe Drzewo pozwala rekrutować Nimfy.
Baśniowy Las
Koszt: 900 5
Wymagania: Baśniowe Drzewo.
Baśniowy Las pozwala rekrutować Rusałki i Driady.
Taras Wojennego Tańca
Koszt: 1100 5 5
Wymagania: 3. poziom miasta.
Taras Wojennego Tańca pozwala rekrutować Tancerzy ostrzy.
Arena Wojennego Tańca
Koszt: 2000 10 5 2
Wymagania: Taras Wojennego Tańca, 3. poziom miasta.
Arena Wojennego Tańca pozwala rekrutować Tancerzy wojny i Tancerzy wiatru.
Domek na Drzewie
Koszt: 1500 12 5
Wymagania: 6. poziom miasta.
Domek na Drzewie pozwala rekrutować Myśliwych.
Domostwo na Drzewie
Koszt: 2000 15 5
Wymagania: Domek na Drzewie, 6. poziom miasta.
Domostwo na Drzewie pozwala rekrutować Wielkich łowczych i Mistycznych łuczników.
Kamienny Krąg
Koszt: 1500 10 3 3
Wymagania: Gildia Magów Poziom 1, 9. poziom miasta.
Kamienny Krąg pozwala rekrutować Druidów.
Kromlech
Koszt: 4000 10 10 5 5
Wymagania: Kamienny Krąg, 9. poziom miasta.
Kromlech pozwala rekrutować Wielkich druidów i Arcydruidów.
Polana Jednorożców
Koszt: 2000 5 5 5
Wymagania: 9. poziom miasta.
Polana Jednorożców pozwala rekrutować Jednorożce.
Ogród Jednorożców
Koszt: 6000 5 5 5 10
Wymagania: Polana Jednorożców, 9. poziom miasta.
Ogród Jednorożców pozwala rekrutować Srebrne jednorożce i Białe jednorożce.
Brama Drzewców
Koszt: 4000 15 5 3 5
Wymagania: 12. poziom miasta.
Brama Drzewców pozwala rekrutować Drzewce.
Altana Drzewców
Koszt: 8000 10 7 5 5
Wymagania: Brama Drzewców, 12. poziom miasta.
Altana Drzewców pozwala rekrutować Enty i Dzikie enty.
Ołtarz Smoków
Koszt: 8000 5 5 15 15
Wymagania: 15. poziom miasta.
Ołtarz Smoków pozwala rekrutować Zielone smoki.
Smocza Świątynia
Koszt: 10000 5 5 10 10
Wymagania: Ołtarz Smoków, 15. poziom miasta.
Smocza Świątynia pozwala rekrutować Szmaragdowe smoki i Kryształowe smoki.

Budynki zwiększające przyrost

Kwitnący Gaj
Koszt: 500 5
Wymagania: Baśniowe Drzewo, 3. poziom miasta.
Zwiększa tygodniowy przyrost Nimf, Rusałek i Driad o 4.
Zagajnik
Koszt: 3000 10
Wymagania: Brama Drzewców, 15. poziom miasta.
Zwiększa tygodniowy przyrost Drzewców, Entów i Dzikich entów o 1.

Specjalizacje

Droga do Aglan wiedzie poprzez długą i wąską kotlinę; gdy wróg się nią przemieszcza, jego umysł jest nękany gniewem lasu, przez co ruchy są o wiele mniej pewne. Jedynie najodważniejsi potrafią się oprzeć tym czarom, cała reszta po dotarciu do celu podróży staje się łatwą zdobyczą dla obrońców miasta.Aglan Drzewa tworzące mury Mensyl i będące miejscem pierwszego kręgu Druidów w całym Irollanie są jedyne w swoim rodzaju. Sięgają daleko w głąb ziemi, a ich pradawna druidyczna magia nierozerwalnie łączy je z samym światem Ashan. Jeśli wróg zdoła rozbić mur, drzewa reagują i odbudowują jego zniszczoną część.Mensyl
Atakujące oddziały mają obniżony atak oraz obronę o 1. Wszystkie elementy fortyfikacji mają o 50 punktów zdrowia więcej.
W sercu elfickich lasów znajduje się Altyr - odwieczna góra. U jej stóp leży miasto, którego głównym zadaniem jest dostarczanie rudy do produkcji broni. Pomimo tego, iż miasto odgrywa ogromną rolę, to jednak elfy po cichu przyznają, że taki sposób zarabiania na życie jest niczym wygnanie.Altyr Dziesięć lat po Wojnie Krwawego Księżyca elfy powróciły na gruzy zniszczonego przez demony miasta, które straciło swą potęgę. Po odbudowaniu miasto zyskało nową nazwę i funkcję: wydobywanie siarki, która była potrzebna elfom do odbudowy ich zrujnowanego królestwa.Nargorad
Magazyn Zasobów dostarcza dodatkowo 1 rudę dziennie. Dostarcza 2 uncje siarki tygodniowo.
Na placu miasta Anfail stoi głaz. W istocie miasto zostało odbudowane wokół niego po Wojnie Krwawego Księżyca. Głaz spadł z niebios podczas oblężenia miażdżąc generała demonów wraz z jego ochroniarzem i wywołując zamęt w szeregach najeźdźców. Ponieważ powszechnie wiadomo, że głaz przynosi szczęście, każdy obrońca Anfail dotyka go przed bitwą.Anfail Przez lata Elfy strzegły tajemnicy tego miasta i kryształów, z których wytwarzały wspaniałą biżuterię oraz artefakty. Sekret został odkryty podczas Wojny Krwawego Księżyca, ale okazało się, że tylko mieszkańcy Irollan byli w stanie opanować związaną z nim sztukę. Od tego czasu miejscowi górnicy jawnie wydobywają kryształy potrzebne wyznacom Sylanny do ich magicznych obrzędów i przedmiotów.Rael
Obrońcy miasta mają szczęście większe o 1. Dostarcza 2 kryształy tygodniowo.
Podczas Wojny Krwawego Księżyca, w której starły się siły demonów i wszystkich ludów Ashan, Damlad stało się miejscem heroicznej obrony przed licznymi i lepiej uzbrojonymi armiami piekieł. Obrońcy rzucili zaklęcie obronne na mury miasta, przenosząc na nie ich własną wściekłość bitewną. Właśnie dzięki temu, elfom udało się obronić mury miasta, co w końcu zmusiło demoniczne oddziały do ucieczki.Damlad Mimo iż pewna część Elfów kocha wodę i ocean, to jednak zdecydowana większość ich studiów i wiedzy koncentruje się na lasach i górach. Królowie, zauważając wagę handlu morskiego pod kątem obrony oraz wymiany surowców, dopilnowują, aby koszty nabycia statków nie były w Shalaya zbyt wysokie, co w założeniu ma zachęcać więcej Elfów do podróży morskich.Shalaya
Wieże strzelnicze zadają 25% obrażeń więcej. Koszt produkcji łodzi w Stoczni jest dwa razy mniejszy.
Diraen jest miastem, w którym znajdują się liczne obozy i wojskowe składy. Różne oddziały z armii Ygg-Chall bezustannie przewijają się przez to miejsce lub są tu szkolone. W takich warunkach znalezienie dodatkowego szermierza nie stanowi wielkiego problemu.Diraen Sylina to miasto druidów, ukryte w gąszczach Irollan. Tutaj mieszkańcy rozmawiają z naturą, czerpiąc zeń siłę i wiedzę. Część z nich, ukryta w leśnych ostępach, wiedzie żywot pustelnika, będąc w zgodzie z Lasem. Wyznawcy Sylanny są hojni i uprzejmi, zawsze chętnie pomagają w potrzebie.Sylina
Zwiększa tygodniowy przyrost wszystkich Tancerzy ostrzy, Tancerzy wojny i Tancerzy wiatru o 1. Zwiększa tygodniowy przyrost wszystkich Druidów, Wielkich druidów i Arcydruidów o 1.
Koneserzy i kolekcjonerzy skłonni są zapłacić duże pieniądze za unikalne i piękne rękodzieła elfów wykonywane w drewnie, skórze i kryształach przez uzdolnionych rzemieślników z miasta Erewel. Samo miasto również czerpie korzyści z tego handlu nakładając pokaźny podatek na wszystkich kupujących.Erewel Miasto Imarium zostało założone po Dniu Łez i Ognia oraz zniszczeniu starej elfickiej stolicy. Elfy ciężko pracowały, by choć część z piękna dawnej stolicy przenieść do nowej Syris Thalla.Syris Thalla
Dzienny przychód miasta jest zwiększony o 250 sztuk złota. Dzienny przychód miasta jest zwiększony o 500 sztuk złota i zwiększa morale oraz szczęście broniących go żołnierzy o 2.
Prostota życia Elfów często stoi w sprzeczności z bogactwem piękna przedmiotów przez nie wykonywanych. Rzeczy uważane za zbyt pretensjonalne znajdują łatwy rynek zbytu w Falltyl, co sprawiło, że powstało tam duże miasto handlowe oferujące towary po rozsądnych cenach.Falltyl Tharlin otoczone jest prastarymi drzewami; zgodnie z prawem i tradycją, nie wolno ich ścinać. Zamiast tego mieszkańcy miasta sadzą młode drzewka, które następnie hodują i przycinają stosownie do swych potrzeb.Tharlin
Targowisko w tym mieście liczy się podwójnie (oferuje lepsze kursy wymiany). Magazyn Zasobów dostarcza dodatkowo 1 sąg drewna dziennie.
Nawet bystre oko może nie zauważyć nieruchomych postaci elfickich łuczników, którzy strzegą Firios. Miasto to strzeże świętej elfickiej relikwii - Drzewka Brythigga, inaczej zwanego Drzewkiem Świata. Dla elfów jest to miejsce święte, dlatego też ulokowali w nim dodatkowe siły obronne.Firios W Vinlad rozgrywane są doroczne zawody łucznicze "Oko Myśliwego", które przyciągają rzeszę najznamienitszych łuczników z całego Irollan. Z tego też powodu, miasto to jest źródłem najlepszych strzał; miejscowy kowal pracuje tylko nad tym typem uzbrojenia, co jest dość nietypowym rozwiązaniem.Vinlad
Zwiększa tygodniowy przyrost wszystkich Myśiwych, Wielkich łowczych i Mistycznych łuczników o 1. Wóz z amunicją jest sprzedawany po normalnej cenie.
Przez wiele lat Irollan był sprzymierzony z Imperium Gryfów i miasto to było miejscem podpisania traktatu, na podstawie którego zawarto Szary Sojusz. W dowód przyjaźni inżynierowie z Imperium Gryfów nauczyli kowali z Giladan sekretu balisty. Miasto nadal pozostaje jednym z niewielu miejsc w całym Irollanie, w którym wytwarza się ten rodzaj broni.Giladan Podczas Wojny Krwawego Księżyca, Vintyl zdołało przetrzymać ciężkie oblężenie. Earol, który potrafił przeżyć na połowie racji żywności przez dwa miesiące ciężkich walk, dowodził obroną twierdzy. Aby uczcić swojego wielkiego poprzednika, wszyscy bohaterowie, którzy trafiają do miasta, za swoje usługi żądają połowę zasadniczej, stosowanej wszędzie indziej, stawkiVintyl
Balisty są sprzedawane po normalnej cenie. Koszt rekrutacji bohaterów jest o 10% mniejszy.
W umysłach Elfów nazwa miasta kojarzy się ze słowem "bohater". Kiedyś nieliczna i słabo wyposażona grupa wojowników przez trzy śnieżne zimowe dni odpierała ataki znacznie większej armii Mrocznych Elfów. Dziś wystarczy tylko, aby rogi zabrzmiały melodią Pieśni Niezłomnych opowiadającą historię bitwy, a serca obrońców wypełnia wiara i pewność siebie.Hallin Na kwiecistych polanach otaczających Wenlan odbywa się festiwal Trzech Księżyców. Z tego powodu Nimfy i Rusałki - stworzenia, które nie wyobrażają sobie życia bez uroczystości - ustanowiły miasto swoją stolicą. Elfy nie miały nic przeciwko temu, zdając sobie sprawę z tego, że wielka liczba tych istot zagwarantuje większe bezpieczeństwo.Wenlan
Obrońcy miasta mają morale większe o 1. Zwiększa tygodniowy przyrost wszystkich Nimf, Rusałek i Driad o 2.
Ynthil to elfickie miasto, które sympatyzuje z Mrocznymi Elfami. Powód tego uczucia staje się jasny, gdy przybysz wgłębi się w temat: podobnie jak w przypadku Mrocznych Elfów, Ynthil posiada bardzo silną Gildię Złodziei i bardzo dobrze sobie radzi w kwestii handlu dobrami, tajemnicami i sekretami.Ynthil
Gildia Złodziei jest lepiej poinformowana.
Do góry