Ostatnio na naszym forum

  • Heroes5 hd
    Autor: Hellburn, napisano 5 czerwca 2016 Przejdź
  • Żywiołaki
    Autor: Barteusz, napisano 20 kwietnia 2016 Przejdź
  • Problem z rozdzielaniem jednostek
    Autor: Tetkris, napisano 23 marca 2016 Przejdź

Ostatnio dodane mapy

  • Wielopole
    Autor: Tabris, dodano 17 września 2016 Zobacz
  • Gateway
    Autor: Hayven, dodano 22 marca 2016 Zobacz
  • Master of Disguise
    Autor: fiur, dodano 11 grudnia 2014 Zobacz

Przystań

Drzewko rozbudowy i opis budynków

Ratusz

Rada Osady
Koszt: ---
Wymagania: ---
Rada Osady dostarcza królestwu 500 sztuk złota dziennie i pozwala kupować nowe budynki.
Rada Miasta
Koszt: 2000
Wymagania: Rada Osady, 6. poziom miasta.
Rada Miasta dostarcza królestwu 1000 sztuk złota dziennie.
Ratusz
Koszt: 5000
Wymagania: Rada Miasta, 9. poziom miasta.
Ratusz dostarcza królestwu 2000 sztuk złota dziennie.
Kapitol
Koszt: 10000
Wymagania: Ratusz, 15. poziom miasta.
Kapitol dostarcza królestwu 4000 sztuk złota dziennie.

Fortyfikacje

Fort
Koszt: 5000 5 5
Wymagania: 6. poziom miasta.
Fort dodaje mury obronne dookoła miasta.
Cytadela
Koszt: 5000 5 5
Wymagania: Fort, 9. poziom miasta.
Cytadela zwiększa tygodniowy przyrost istot o 50%, dodaje główną wieżę strzelniczą i przeszkody terenowe przypominające fosę, broniące miasta podczas oblężenia.
Zamek
Koszt: 5000 10 10
Wymagania: Cytadela, 12. poziom miasta.
Budowa Zamku zapewnia dwie dodatkowe wieże strzelnicze, umacnia mury i podwaja tygodniowy przyrost istot.

Infrastruktura

Karczma
Koszt: 500 5
Wymagania: ---
Karczma umożliwia rekrutację bohaterów. Zwiększa także morale oddziałów broniących miasta o 1. Za niewielką opłatą można również wyciągnąć od barmana losowe informacje, a także porównać się z innymi, obecnymi na mapie graczami.
Kuźnia
Koszt: 1000 5
Wymagania: ---
Kuźnia dostarcza twojej armii Balisty. Inne machiny wojenne można kupić za potrójną cenę.
Targowisko
Koszt: 500 5
Wymagania: ---
Targowisko pozwala na wymianę zasobów i sprzedaż artefaktów (stawki wymiany zmieniają się w zależności od tego, ile Targowisk posiadasz).
Magazyn Zasobów
Koszt: 5000 5
Wymagania: Targowisko.
Magazyn Zasobów dostarcza dziennie 1 kryształ.
Stocznia
Koszt: 2000 20
Wymagania: 12. poziom miasta, dostęp do morza.
Stocznia pozwala budować statki.

Budynki specjalne

Plac Ćwiczeń
Koszt: 3500 10 5 5
Wymagania: 6. poziom miasta.
Plac Ćwiczeń wspomaga zdolność specjalną Szkolenie i pozwala awansować jednostki na wyższy poziom (co tydzień może ćwiczyć tylko 7 stworzeń).
Aula Bohaterów
Koszt: 5000 10 5 5
Wymagania: Plac Ćwiczeń, 9. poziom miasta.
Aula Bohaterów wykorzystuje specjalną zdolność Szkolenie i pozwala szkolić dodatkowo 13 istot tygodniowo.
Stajnie
Koszt: 2000 10 5
Wymagania: 9. poziom miasta.
Stajnie zwiększają do końca tygodnia zasięg ruchu bohatera, który je odwiedzi.
Strażnik Elratha
Koszt: ---
Wymagania: Łza Ashy.
Strażnik Elratha zwiększa przychód miasta o 5000 sztuk złota, tygodniowy przyrost istot o 50% i szczęście wszystkich bohaterów gracza o 2.

Gildia Magów

Gildia Magów Poziom 1
Koszt: 2000 5 5
Wymagania: 3. poziom miasta.
Bohater odwiedzający Gildię Magów może nauczyć się przechowywanych w niej czarów. Znajdują się tutaj trzy zaklęcia 1. poziomu.
Gildia Magów Poziom 2
Koszt: 1000 5 5 1 1 1 1
Wymagania: Gildia Magów Poziom 1, 3. poziom miasta.
Bohater odwiedzający Gildię Magów może nauczyć się przechowywanych w niej czarów. Znajdują się tutaj trzy zaklęcia 2. poziomu.
Gildia Magów Poziom 3
Koszt: 1000 5 5 2 2 2 2
Wymagania: Gildia Magów Poziom 2, 3. poziom miasta.
Bohater odwiedzający Gildię Magów może nauczyć się przechowywanych w niej czarów. Znajdują się tutaj trzy zaklęcia 3. poziomu.
Gildia Magów Poziom 4
Koszt: 1000 5 5 3 3 3 3
Wymagania: Gildia Magów Poziom 3, 3. poziom miasta.
Bohater odwiedzający Gildię Magów może nauczyć się przechowywanych w niej czarów. Znajdują się tutaj dwa zaklęcia 4. poziomu.
Gildia Magów Poziom 5
Koszt: 1000 5 5 5 5 5 5
Wymagania: Gildia Magów Poziom 4, 3. poziom miasta.
Bohater odwiedzający Gildię Magów może nauczyć się przechowywanych w niej czarów. Znajdują się tutaj dwa zaklęcia 5. poziomu.

Siedliska

Chata Wieśniaka
Koszt: 500
Wymagania: ---
Chata Wieśniaka pozwala rekrutować Chłopów.
Domostwo Wieśniaka
Koszt: 1500
Wymagania: Chata Wieśniaka.
Domostwo Wieśniaka umożliwia rekrutowanie Szeregowych i Osiłków.
Wieża Łuczników
Koszt: 1200 10
Wymagania: 3. poziom miasta.
Wieża Łuczników pozwala rekrutować Łuczników.
Wieża Strzelców Wyborowych
Koszt: 2700 10
Wymagania: Wieża Łuczników, 3. poziom miasta.
Wieża Strzelców Wyborowych umożliwia rekrutowanie Strzelców wyborowych i Kuszników.
Koszary
Koszt: 1500 10 10
Wymagania: Kuźnia, 3. poziom miasta.
Koszary pozwalają rekrutować Zbrojnych.
Garnizon
Koszt: 3000 10
Wymagania: Koszary, 3. poziom miasta.
Garnizon umożliwia rekrutowanie Krzyżowców i Fanatyków.
Wieża Gryfów
Koszt: 2000 10 10 5
Wymagania: 6. poziom miasta.
Wieża Gryfów pozwala rekrutować Gryfy.
Bastion Gryfów
Koszt: 4000 10 10 5
Wymagania: Wieża Gryfów, 6. poziom miasta.
Bastion Gryfów umożliwia rekrutowanie Gryfów królewskich i Gryfów bojowych.
Klasztor
Koszt: 3000 5 5 2 2 2 2
Wymagania: Gildia Magów Poziom 1, 9. poziom miasta.
Klasztor pozwala rekrutować Kapłanów.
Katedra
Koszt: 8000 5 5 3 3 3 3
Wymagania: Klasztor, 9. poziom miasta.
Katedra umożliwia rekrutowanie Inkwizytorów i Mrocznych kapłanów.
Arena Walk
Koszt: 6000 15 10
Wymagania: Stajnie, 12. poziom miasta.
Arena Walk pozwala rekrutować Kawalerzystów.
Zakon Paladynów
Koszt: 9000 20 15
Wymagania: Arena Walk, 12. poziom miasta.
Zakon Paladynów umożliwia rekrutowanie Paladynów i Czempionów.
Ołtarz Światła
Koszt: 10000 15 10
Wymagania: Klasztor, 15. poziom miasta.
Ołtarz Światła pozwala rekrutować Anioły.
Ołtarz Niebios
Koszt: 12000 20 10
Wymagania: Ołtarz Światła, 15. poziom miasta.
Ołtarz Niebios pozwala rekrutować Archaniołów i Serafinów.

Budynki zwiększające przyrost

Farmy
Koszt: 1000
Wymagania: Chata Wieśniaka, 3. poziom miasta.
Farmy zwiększają tygodniowy przyrost Chłopów, Szeregowych i Osiłków o 5.

Specjalizacje

Uważając miasto za schronienie Demonów, wielu omija Ashwick z daleka. Powodem ich przypuszczeń jest smród licznych siarczanych mokradeł i błotnych sadzawek znajdujących się w okolicy. Ich zawartość stanowi główne źródło dochodu mieszkańców miasta.Ashwick Miasto Gryphon Hill słynie z dużego pokolenia Gryfów zamieszkałych tamte ziemie. Mieszkańcy niezwykle dbają o dobre samopoczucie tych skrzydlatych bestii, dlatego stały się one znakiem rozpoznawalnym miasta.Gryphon Hill
Dostarcza 2 uncje siarki tygodniowo. Zwiększa tygodniowy przyrost wszystkich Gryfów, Gryfów królewskich i Gryfów bojowych o 1.
Niegdyś zwykłe skupisko namiotów rozbitych w pobliżu szlaków karawan i rzeki, z biegiem czasu Ashwood rozrosło się w doskonale prosperujące centrum handlu. Dziś można tam dostać dosłownie wszystko, w dodatku za rozsądną cenę.Ashwood Merlon, założone pośród lasów, pól i krzewów, zawsze było ulubionym miejscem myśliwych, od czasu, gdy było jedynie malutką osadą. Obecnie miasto to uważane jest za stolicę łuczników - to doskonałe miejsce na zakup broni, zapasów, zasięganie porad, zdobycie przewodników i wypchanych zwierząt.Merlon
Targowisko w tym mieście liczy się podwójnie (oferuje lepsze kursy wymiany). Zwiększa tygodniowy przyrost wszystkich Łuczników, Strzelców wyborowych i Kuszników o 1.
Niegdyś było to jedynie obozowisko kilku namiotów skupionych wokół wozów nad rzeką. Jednak z czasem miasto to rozrosło się do rozmiarów tętniącego życiem centrum handlowego. Obecnie w Bailey można znaleźć wszystko, czego dusza zapragnie, i to po rozsądnej cenie.Bailey Millfield i teren wokół tego miasta znany jest w Imperium Gryfów jako "kraina młynów". Od niepamiętnych czasów tereny te dostarczały chleba reszcie kraju. Chłopi chętnie przybywają do Millfield, zdając sobie sprawę z tego, że łatwo będą tu mogli znaleźć pracę.Millfield
Targowisko w tym mieście liczy się podwójnie (oferuje lepsze kursy wymiany). Zwiększa tygodniowy przyrost wszystkich Chłopów, Szeregowych i Osiłków o 2.
W gęstwinach wokół Balmville rosną zioła o cudownych wprost właściwościach; miejscy znachorzy wytwarzają z nich lecznicze balsamy i eliksiry. Miejscowi posługują się owymi ziołami tak biegle, że ogłosili swe miasto Stolicą Lecznictwa.Balmville Założone jako centrum treningowe dla chłopskiej milicji przez królową Izabelę, Newpost przyjmuje obecnie zapisy bohaterów z całego regionu - chcą oni służyć Imperium Gryfów.Newpost
Namiot medyka jest sprzedawany po normalnej cenie. Koszt rekrutacji bohaterów jest o 10% mniejszy.
Nazwa tego miasta położonego na terenie Imperium Gryfów jest synonimem "podróży morskich". To tutaj znajdziesz najlepsze stocznie Imperium Gryfów, a konkurencja powoduje, że doskonałe wyroby rzemieślnicze mają korzystne ceny.Bayworth Przedsiębiorczy mieszkańcy Northcross postanowili zbić kapitał na lokalizacji swojego miasta na skrzyżowaniu szlaków handlowych i nałożyli niewielką opłatę za prawo przejazdu. Dzięki temu do miejskiego skarbca płynie nieprzerwany strumień monet.Northcross
Koszt produkcji łodzi w Stoczni jest dwa razy mniejszy. Dzienny przychód miasta jest zwiększony o 250 sztuk złota.
Założone przez króla Nikolaja jako ośrodek szkoleniowy, miasto to błyskawicznie przyciągnęło herosów, którzy przybyli tu z nadzieją zdobycia sławy w bitwach toczonych pod wodzą ich charyzmatycznego króla.Brookshire Przez lata uważano, że to złe duchy zatruły dolinę znajdującą się na odległym końcu miasta. Prawda okazała się jednak znacznie bardziej prozaiczna - pewien Alchemik przejeżdżający przez miasto wykrył w skałach i strumieniach niezwykle wysokie stężenie rtęci.Palespring
Koszt rekrutacji bohaterów jest o 10% mniejszy. Dostarcza 2 uncje rtęci tygodniowo.
Celem budowniczych wznoszących mury granicznego miasta Castlegate było skonstruowanie silnych murów obronnych zdolnych do powstrzymania każdego ataku. Burzliwa historia Castlegate udowodniła, że budowniczy znakomicie wywiązali się ze swej roli.Castlegate Mieszkańcy tego miasta znaleźli dla siebie szczególne miejsce na rynku usług. Biegłość w odlewaniu metali i znajomość form sprawiła, że znacznie rozwinęli umiejętność tworzenia wszelkiego rodzaju pocisków. Ich odlewnie nie wytwarzają dużych rzeczy i specjalizują się raczej w tworzeniu amunicji najwyższej jakości.Sheller
Wszystkie elementy fortyfikacji mają o 50 punktów zdrowia więcej. Wóz z amunicją jest sprzedawany po normalnej cenie.
Plotka głosi, że picie wody z jezior i źródeł znajdujących się w okolicy Chillbury przynosi szczęście tym, którzy tam mieszkają. Nikt nie wie, czy tak jest naprawdę, ale hazardziści są raczej ostrożni, kiedy grają w kości z kimś z miasta.Chillbury Stormdale znajduje się w wąskim jarze, w którym stale wieją silne wiatry. Na przestrzeni wieków jego umocnienia zostały tak dopracowane, że stacjonujący tam garnizon chroniony jest przed strzałami przeciwników przez podmuchy wiatru znoszące je z celu. Każdy atakujący musi zmierzyć się z trudnymi wzniesieniami, nierównościami terenu i podmuchami wiatru.Stormdale
Obrońcy miasta mają szczęście większe o 1. Obrońcy miasta mają zwiększone parametry ataku i obrony 1.
Skryte pośród gęstych lasów Cogston stało się domem dla tych, którzy lubią łatwo zdobywać pieniądze unikając przy tym rozgłosu. Niewielu zna ścieżki prowadzące do tego miasta, lecz ci, którzy już tu dotrą, wynagrodzeni zostają obficie wszelkimi najnowszymi pogłoskami i tajemnicami.Cogston Założone pośród lasów, pól i krzewów, Strongbow zawsze było ulubionym miejscem myśliwych, od czasu, gdy było jedynie malutką osadą. Obecnie miasto to uważane jest za stolicę łuczników - to doskonałe miejsce na zakup broni, zapasów, zasięganie porad, zdobycie przewodników i wypchanych zwierząt.Strongbow
Gildia Złodziei jest lepiej poinformowana. Zwiększa tygodniowy przyrost wszystkich Łuczników, Strzelców wyborowych i Kuszników o 1.
Wielu ludzi zastanawia się, jakim cudem miasto Glenheim zawsze jest w stanie wystawić kilku swoich młodych mężczyzn do treningu na wojownika; i choć większość miejscowych wzrusza ramionami słysząc to pytanie, to stare wiedźmy chytrze mrugają, wskazując głową rzekę, gdzie umiejscowiona jest stara świątynia bogini płodności.Glenheim Brak opisu miasta w grze.Thornham
Zwiększa tygodniowy przyrost wszystkich Zbrojnych, Krzyżowców i Fanatyków o 1. Wieże strzelnicze zadają o 25% obrażeń więcej.
Greystone nazwę swą wzięło od wielkich, szarych skał rozsianych w swej okolicy. Skały owe zawierają niespotykanie wysoką ilość rudy, toteż wydobywanie jej jest głównym zajęciem mieszkańców Greystone.Greystone Magazyn na surowce w Timberwood to dar od Mrocznych Elfów dla ludzi. Upamiętnia on traktat "Lasu i Zamku". Obecnie rozległe lasy elfickie produkują dla mieszkańców Timberwood dwa razy więcej drewna, niż to zwykle bywa.Timberwood
Magazyn Zasobów dostarcza dodatkowo 1 rudę dziennie. Magazyn Zasobów dostarcza dodatkowo 1 sąg drewna dziennie.
W Vigil znajduje się wielkie mauzoleum, gdzie pochowani są wspaniali herosi i wojownicy Imperium Gryfów i Falconów. Wystawy prezentujące ich broń oraz arrasy pokazujące dokonania zdobią ściany budynku; każdy wojownik pochodzący z Vigil, jeśli idzie na wojnę, będzie odważnie walczył, by zasłużyć na podobną chwałę.Vigil
Obrońcy miasta mają morale większe o 1.
Do góry