Ostatnio na naszym forum

  • Specjaliści od skryptów
    Autor: Specters, napisano 2 listopada 2018 Przejdź
  • Problem z edytorem NCF w H5
    Autor: Specters, napisano 27 września 2018 Przejdź
  • Mody do Heroes V
    Autor: Hayven, napisano 18 września 2018 Przejdź

Ostatnio dodane mapy

  • Wielopole
    Autor: Tabris, dodano 17 września 2016 Zobacz
  • Gateway
    Autor: Hayven, dodano 22 marca 2016 Zobacz
  • Master of Disguise
    Autor: fiur, dodano 11 grudnia 2014 Zobacz

Loch

Drzewko rozbudowy i opis budynków

Ratusz

Rada Osady
Koszt: ---
Wymagania: ---
Rada Osady dostarcza królestwu 500 sztuk złota dziennie i pozwala kupować nowe budynki.
Rada Miasta
Koszt: 2000
Wymagania: Rada Osady, 6. poziom miasta.
Rada Miasta dostarcza królestwu 1000 sztuk złota dziennie.
Ratusz
Koszt: 5000
Wymagania: Rada Miasta, 9. poziom miasta.
Ratusz dostarcza królestwu 2000 sztuk złota dziennie.
Kapitol
Koszt: 10000
Wymagania: Ratusz, 15. poziom miasta.
Kapitol dostarcza królestwu 4000 sztuk złota dziennie.

Fortyfikacje

Fort
Koszt: 5000 5 5
Wymagania: 6. poziom miasta.
Fort dodaje mury obronne dookoła miasta.
Cytadela
Koszt: 5000 5 5
Wymagania: Fort, 9. poziom miasta.
Cytadela zwiększa tygodniowy przyrost istot o 50%, dodaje główną wieżę strzelniczą i przeszkody terenowe przypominające fosę, broniące miasta podczas oblężenia.
Zamek
Koszt: 5000 10 10
Wymagania: Cytadela, 12. poziom miasta.
Budowa Zamku zapewnia dwie dodatkowe wieże strzelnicze, umacnia mury i podwaja tygodniowy przyrost istot.

Infrastruktura

Karczma
Koszt: 500 5
Wymagania: ---
Karczma umożliwia rekrutację bohaterów. Zwiększa także morale oddziałów broniących miasta o 1. Za niewielką opłatą można również wyciągnąć od barmana losowe informacje, a także porównać się z innymi, obecnymi na mapie graczami.
Kuźnia
Koszt: 1000 5
Wymagania: ---
Kuźnia dostarcza twojej armii Wóz z amunicją. Inne machiny wojenne można kupić za potrójną cenę.
Targowisko
Koszt: 500 5
Wymagania: ---
Targowisko pozwala na wymianę zasobów i sprzedaż artefaktów (stawki wymiany zmieniają się w zależności od tego, ile Targowisk posiadasz).
Magazyn Zasobów
Koszt: 5000 5
Wymagania: Targowisko.
Magazyn Zasobów dostarcza dziennie 1 uncję siarki.
Stocznia
Koszt: 2000 20
Wymagania: 12. poziom miasta, dostęp do morza.
Stocznia pozwala budować statki.

Budynki specjalne

Ołtarz Żywiołów
Koszt: 2000 3 3 3 3
Wymagania: Gildia Magów Poziom 1, 3. poziom miasta.
Stanowi wsparcie dla rasowej zdolności Łańcuchy Żywiołu. Wyświetla żywioły na sojuszniczych jednostkach, pozwalając zaplanować skuteczniejszy atak.
Ołtarz Żywiołów Głównych
Koszt: 3000 5
Wymagania: Ołtarz Żywiołów, 6. poziom miasta.
Stanowi wsparcie dla rasowej zdolności Łańcuchy Żywiołu. Łańcuchy Żywiołu zadają o 10% więcej obrażeń. Większa liczba ołtarzy zwiększy ten bonus.
Rytualny Loch
Koszt: 1000 10 5
Wymagania: Krwawy Głaz, 9. poziom miasta.
Ofiara złożona w tym miejscu zwiększa tygodniowy przyrost Krwawych Furii i Minotaurów.
Gildia Kupców
Koszt: 1000 5 5
Wymagania: Targowisko, 6. poziom miasta.
Sprzedaje artefakty. Na początku każdego tygodnia produkuje przypadkowy surowiec.
Dwór Intryg
Koszt: 1500
Wymagania: 9. poziom miasta.
Wiedza wszystkich Czarnoksiężników zwiększa się o 1 (kumuluje się z tą zdobytą w innych zamkach).
Mroczny Strażnik
Koszt: ---
Wymagania: Łza Ashy.
Mroczny Strażnik zwiększa przychód miasta o 5000 sztuk złota, tygodniowy przyrost istot o 50% i siłę czarów broniącego się w mieście bohatera o 10.

Gildia magów

Gildia Magów Poziom 1
Koszt: 2000 5 5
Wymagania: 3. poziom miasta.
Bohater odwiedzający Gildię Magów może nauczyć się przechowywanych w niej czarów. Znajdują się tutaj trzy zaklęcia 1. poziomu.
Gildia Magów Poziom 2
Koszt: 1000 5 5 1 1 1 1
Wymagania: Gildia Magów Poziom 1, 3. poziom miasta.
Bohater odwiedzający Gildię Magów może nauczyć się przechowywanych w niej czarów. Znajdują się tutaj trzy zaklęcia 2. poziomu.
Gildia Magów Poziom 3
Koszt: 1000 5 5 2 2 2 2
Wymagania: Gildia Magów Poziom 2, 3. poziom miasta.
Bohater odwiedzający Gildię Magów może nauczyć się przechowywanych w niej czarów. Znajdują się tutaj trzy zaklęcia 3. poziomu.
Gildia Magów Poziom 4
Koszt: 1000 5 5 3 3 3 3
Wymagania: Gildia Magów Poziom 3, 3. poziom miasta.
Bohater odwiedzający Gildię Magów może nauczyć się przechowywanych w niej czarów. Znajdują się tutaj dwa zaklęcia 4. poziomu.
Gildia Magów Poziom 5
Koszt: 1000 5 5 5 5 5 5
Wymagania: Gildia Magów Poziom 4, 3. poziom miasta.
Bohater odwiedzający Gildię Magów może nauczyć się przechowywanych w niej czarów. Znajdują się tutaj dwa zaklęcia 5. poziomu.

Siedliska

Szkoła Zwiadowców
Koszt: 400 5
Wymagania: ---
Szkoła Zwiadowców pozwala rekrutować Zwiadowców.
Szkoła Skrytobójców
Koszt: 1200 5
Wymagania: Szkoła Zwiadowców.
Szkoła Skrytobójców pozwala rekrutować Zabójców i Prześladowców.
Krwawy Głaz
Koszt: 1000 5
Wymagania: 3. poziom miasta.
Krwawy Głaz pozwala rekrutować Krwawe dziewice.
Krwawy Pomnik
Koszt: 2500 5 3
Wymagania: Krwawy Głaz, 3. poziom miasta.
Krwawy Pomnik pozwala rekrutować Krwawe furie i Krwawe siostry.
Labirynt
Koszt: 1200 5 10
Wymagania: Kuźnia, 6. poziom miasta.
Labirynt pozwala rekrutować Minotaury.
Gigantyczny Labirynt
Koszt: 2500 10 5
Wymagania: Labirynt, 6. poziom miasta.
Gigantyczny Labirynt pozwala rekrutować Minotaurów strażników i Minotaurów nadzorców.
Mroczne Pastwisko
Koszt: 2000 10 5
Wymagania: 9. poziom miasta.
Mroczne Pastwisko pozwala rekrutować Mrocznych jeźdźców.
Ponure Pastwisko
Koszt: 4000 5 5
Wymagania: Mroczne Pastwisko, 9. poziom miasta.
Ponure Pastwisko pozwala rekrutować Posępnych jeźdźców i Czarnych jeźdźców.
Szepcząca Grota
Koszt: 2500 5 5 5
Wymagania: 9. poziom miasta.
Szepcząca Grota pozwala rekrutować Hydry.
Grzechocząca Grota
Koszt: 2500 5 5 5 5
Wymagania: Szepcząca Grota, 9. poziom miasta.
Grzechocząca Grota pozwala rekrutować Hydry z głębin i Kwasowe hydry.
Aula Cienia
Koszt: 4000 5 5 4 4 4
Wymagania: Dwór Intryg, 12. poziom miasta.
Aula Cienia pozwala rekrutować Wiedźmy cienia.
Pałac Cienia
Koszt: 6000 5 5 5 5 5
Wymagania: Aula Cienia, 12. poziom miasta.
Pałac Cienia pozwala rekrutować Matrony cienia i Damy cienia.
Smocza Baszta
Koszt: 12000 10 15 15
Wymagania: Mroczne Pastwisko, 15. poziom miasta.
Smocza Baszta pozwala rekrutować Smoki cienia.
Smocza Wieża
Koszt: 15000 15 20
Wymagania: Smocza Baszta, 15. poziom miasta.
Smocza Wieża pozwala rekrutować Czarne smoki i Czerwone smoki.

Specjalizacje

Wieże obronne są tu przyozdobione kolczastymi gwiazdkami, które zadają dodatkowe obrażenia atakującym miasto. Nieznane jest pochodzenie tych gwiazdek, ale wyryta na nich postać Smoka zdaje się sugerować, że są one podarunkiem od rodu Malassy dla Mrocznych Elfów, którzy oddają mu cześć.Colris Mieszkańcy Talgath na co dzień muszą sobie radzić z otulającym ich płaszczem podziemnego zimna i wilgoci, gdyż miasto to jest naznaczone przez śmierć. Stało się ono grobem najeźdźców z czasów Wojny u Stóp Góry, a każdy, kto zbliża się do murów czuje, że serce ściska mu zimne piętno śmierci.Talgath
Wieże strzelnicze zadają 25% obrażeń więcej. Atakujące oddziały mają morale obniżone o 1.
Gdzieś w głębi katakumb czarownice oddają się czarodziejskiemu rzemiosłu, próbując chronić mieszkańców Lochu przed wrogami. Jest to jedna z niewielu czynności, co do których panuje zgoda wśród swarliwych klanów Mrocznych Elfów - wszyscy wysyłają tu swoje przedstawicielki na przeszkolenie.Halad Sieć podziemnych labiryntów, które mają swój początek wokół Talmon, a jedno z wyjść na powierzhni w pobliżu Ur-Toth - miasta Demonów słynącego ze swych złóż diamentów. Tajne misje penetracyjne, których celem jest skarb Demonów, to częste ćwiczenie dla niewidzialnych wojowników Ygg-Chall.Talmon
Zwiększa tygodniowy przyrost wszystkich Krwawych dziewic, Krwawych furii i Krwawych sióstr o 1. Dostarcza 2 klejnoty tygodniowo.
Mrocznym Elfom bezustannie brakowało rtęci. Było tak do czasu, aż pewien sprytny Alchemik znalazł sposób na jej wydobywanie z porostów rosnących pod ziemią. Ponieważ najlepiej do tego celu nadają się porosty znajdujące się w okolicy Myrthin, miasto to stało się centrum Ygg-Chall w handlu rtęcią.Myrthin Wypalona równina otaczająca mury Talosthry usiana jest wybuchającymi głazami, będącymi śladem dawnej bitwy pomiędzy Mrocznymi Elfami a wyjątkowo sprytnymi Kapłanami Runów. Głazy owe nie utraciły swej magicznej mocy i wyrządzą poważne obrażenia każdemu, kto spróbuje oblegać Talosthrę.Talosthra
Dostarcza 2 uncje rtęci tygodniowo. Atakujące oddziały mają obniżony atak oraz obronę o 2.
Ristyrris jest byłym miastem klanu Blizny Duszy. Brzmienie tej nazwy sprawia, że każdy Czarnoksiężnik klnie jak szewc. W czasie pierwszych wojen klanowych zawarli oni sojusz z Demonami, co doprowadziło ich do ruiny. Jedyną pozostałością z tamtych czasów są balisty, których produkcji kowale z Ristyrris nauczyli się właśnie od Demonów.Ristyrris Mury Thilgathal spowija gęsta mgła, a całe miasto zdaje się skrywać za brudnym i szarym oparem. Będąca skutkiem czarów czy też nie, mgła z pewnością jest efektywna. Strzały oddane w kierunku miasta mają trudności z trafieniem do celu.Thilgathal
Balisty są sprzedawane po normalnej cenie. Wszystkie elementy fortyfikacji mają o 50 punktów zdrowia więcej.
Miasto to bogaci się przede wszystkim dzięki setkom niewolników. Pojmani w czasie wojny lub sprzedani w niewolę są bardzo liczni i zapewniają dopływ posłusznej, uporządkowanej i taniej siły roboczej.Salgunsal Kiedy Mroczne Elfy zostały odcięte od Druidów i sztuki leczenia Irollanu, wydawało się, że sekret wytwarzania Namiotów Medyka został bezpowrotnie utracony. Jednakże skrupulatne badania prowadzone przez alchemików i rzemieślników z miasta pozwoliły odkryć na nowo większość z tego co zostało stracone. Zazdrośnie strzegąc swojej tajemnicy, miasto to pozostaje jedynym miejscem, gdzie można kupić te namioty.Thralsin
Dzienny przychód miasta jest zwiększony o 250 sztuk złota. Namiot medyka jest sprzedawany po normalnej cenie.
Potężne jaszczury, wykorzystywane przez Mroczne Elfy w jednostkach kawalerii, pochodzą właśnie stąd. Ponieważ miasto ma tak silną pozycję wojskową, ciągle przepływają przez nią fale wojowników, szkoleniowców i kupców. Na wypadek wojny Seishnec na pewno nie będzie narzekać na brak dodatkowych jednostek zbrojnych.Seishnec Stara elficka tradycja nakazuje Mrocznym Elfom przejść przez wybraną formę rytuału znamionującego przejście w dorosłość. I tak na przykład Zabójcy zjeżdżają się tu, by spróbować swych sił we wspinaczce na schody wieży Cullling. Nie wszystkim się to jednak udaje, ponieważ kręte schody szykują dla śmiałków przebiegłe pułapki, a na straży stoją duchy zmarłych.Torost
Zwiększa tygodniowy przyrost wszystkich Mrocznych jeźdźców, Posępnych jeźdźców i Czarnych jeźdźców o 1. Zwiększa tygodniowy przyrost wszystkich Zwiadowców, Zabójców i Prześladowców o 2.
Niewiele miast znajdujących się w jaskiniach-labiryntach należących do Mrocznych Elfów ma dostęp aż do morza. Waga tychże nielicznych portów - pod kątem szpiegostwa oraz handlu - jest tak ogromna, że znajdują się one pod ostrożnym kierownictwem. Równie dużą wagę przykłada się do budowania okrętów i ceny są trzymane na sztucznie niskim poziomie.Shamal Na rynku w tym mieście handluje wielu najemników i żołnierzy na przepustce, którzy próbują sprzedawać swoje ciężko wywalczone łupy, by móc cieszyć się odrobinką odpoczynku i relaksu. W rezultacie można tu znaleźć przedmioty z całego Ashan po niespodziewanie niskich cenach.Vantalost
Koszt produkcji łodzi w Stoczni jest dwa razy mniejszy. Targowisko w tym mieście liczy się podwójnie (oferuje lepsze kursy wymiany).
Wśrod klanu Mrocznych Elfów ciężko spotkać Druidów. Mimo to w Shansyl można natrafić na rośliny z ich rodzinnych stron, przeniesione tu w czasach banicji. Miasto to wyjątkowo obdarzone szczelinami przepuszczającymi światło i powietrze, robi doskonały interes na handlu drewnem.Shansyl Jest to jedno z niewielu miast, które pozostało nietknięte, po tym jak Mroczne Elfy opanowały jaskinie i labirynty Ygg-Chall. Nie stało się tak przypadkiem. Jest to miasto Minotaurów i Mroczne Elfy oszczędziły je, żeby uzupełniać szeregi swojej armii zniewolonymi Minotaurami.Virbeth
Magazyn Zasobów dostarcza dodatkowo 1 sąg drewna dziennie. Zwiększa tygodniowy przyrost wszystkich Minotaurów, Minotaurów strażników i Minotaurów nadzorców o 1.
Pokonani wyznawcy nekromancji rzucili na miasto silną klątwę, która ma przynosić pecha przejeżdżającym tędy osobom. Ofiarami tej klątwy padają zarówno wrogowie, jak i nieznajomi przybywający do miasta. Zwykły podróżnik może po prostu stracić portfel lub skręcić kostkę, ale armie najeźdźców z pewnością spotka szereg poważnych niepowodzeń.Sorfail Mroczne Elfy często wstępują do różnych gildii złodziejskich i lubują się w sekretach i tajemnicach. Miasto Yeshad jest punktem, w którym gromadzone są wszystkie pogłoski i plotki Lochu i jeśli Czarnoksiężnik potrzebuje wiarygodnych informacji, to przychodzi właśnie tutaj.Yeshad
Atakujące oddziały mają szczęście obniżone o 1. Gildia Złodziei jest lepiej poinformowana.
Okolica roztaczająca się wokół tego miasta przypomina jałową pustynię. W trakcie Wojny Zgorzkniałych Prochów, czarownicy Mrocznych Elfów wyzwolili potężną magiczną siłę, która zerwała warstwę ziemi i przypadkowo odsłoniła niezliczone złoża rudy. Głównym zajęciem lokalnych mieszkańców jest zbieranie tego surowca.Sweristal Choć to senne miasteczko szczyci się doskonałą akademią wojskową i placami ćwiczeń, to jednak znajduje się daleko od miejsc, gdzie zwykle wybucha wojna - od granic Krasnoludów i Elfów z Irollan. W rezultacie każdy bohater Mrocznych Elfów, który tu został wyszkolony, chce wyrwać się stąd za wszelką cenę, przez co gotów jest mniej policzyć za swoje usługi.Yonchall
Magazyn Zasobów dostarcza dodatkowo 1 rudę dziennie. Koszt rekrutacji bohaterów jest o 10% mniejszy.
Do góry