Ostatnio na naszym forum

  • Specjaliści od skryptów
    Autor: Specters, napisano 2 listopada 2018 Przejdź
  • Problem z edytorem NCF w H5
    Autor: Specters, napisano 27 września 2018 Przejdź
  • Mody do Heroes V
    Autor: Hayven, napisano 18 września 2018 Przejdź

Ostatnio dodane mapy

  • Wielopole
    Autor: Tabris, dodano 17 września 2016 Zobacz
  • Gateway
    Autor: Hayven, dodano 22 marca 2016 Zobacz
  • Master of Disguise
    Autor: fiur, dodano 11 grudnia 2014 Zobacz

Machiny wojenne

Katapulta
Wystrzeliwując na wielkie odległości ciężkie pociski lub głazy, katapulta jest zmorą zarówno obrońców zamków, jak i innych oddziałów.
Atak
---
Obrona
10
Obrażenia
150-200
Życie
1000
Inicjatywa
10
Szybkość
---
Strzały
Mana
---
Doświadczenie
---
Moc
---
Przyrost
---
Koszt
---
Konstrukt, jak sama nazwa wskazuje, nie jest istotą żywą. Jego morale jest zawsze neutralne. Nie podlega działaniu magii opartej na truciźnie, oślepianiu i kontroli umysłu. Nie można go wskrzesić ani leczyć w Namiocie Medyka.Urządzenie mechaniczne. Można posiadać tylko jedną taką machinę w armii, niezależnie od ilości reszty oddziałów.Machina wojenna. Pojawia się podczas oblężeń i zadaje obrażenia wyłącznie murom zamkowym.Niszczy mury obronne.
» Komentarz:
W wypadku oblegania zamku, dopiero po zniszczeniu wieżyczek bocznych, machina może zaatakować główną wieżę. Po zniszczeniu Katapulta zostaje naprawiona, o ile oblegający zajął miasto.
Do góry
Balista
Naturalne rozwinięcie koncepcji kuszy. Potężna balista wystrzeliwuje wielkie pociski z dużej odległości.
Atak
5
Obrona
5
Obrażenia
2*3(M)
Życie
250
Inicjatywa
10
Szybkość
---
Strzały
100
Mana
---
Doświadczenie
---
Moc
---
Przyrost
---
Koszt
1500
Konstrukt, jak sama nazwa wskazuje, nie jest istotą żywą. Jego morale jest zawsze neutralne. Nie podlega działaniu magii opartej na truciźnie, oślepianiu i kontroli umysłu. Nie można go wskrzesić ani leczyć w Namiocie Medyka.Urządzenie mechaniczne. Można posiadać tylko jedną taką machinę w armii, niezależnie od ilości reszty oddziałów.Machina wojenna. Konstrukt może zadawać obrażenia na odległość. Jeśli dystans jest większy niż połowa pola walki, liczba zadawanych ran zostaje zmniejszona o 50%. Jeśli w armii nie ma Wozu z Amunicją, liczba strzałów jest ograniczona do zapasu własnej amunicji.Strzelec.
» Komentarz:
Obrażenia zadawane przez Balistę to sześciokrotność ataku i wiedzy bohatera. Sprawia to, że szczególnie efektowna jest w wypadku Twierdzy i Akademii. Jeśli inwestujemy w Balistę to oprócz Trójstrzału warto rozważyć Płonące strzały - podwajają jej skuteczność. Dodatkowo machina ta największe znaczenie ma na małych mapach.
Do góry
Namiot medyka
Namiot Medyka przyda się w każdej armii - ranny żołnierz lub stworzenie może udać się tu po leczenie.
Atak
---
Obrona
0
Obrażenia
---
Życie
100
Inicjatywa
10
Szybkość
---
Strzały
3
Mana
---
Doświadczenie
---
Moc
---
Przyrost
---
Koszt
500
Konstrukt, jak sama nazwa wskazuje, nie jest istotą żywą. Jego morale jest zawsze neutralne. Nie podlega działaniu magii opartej na truciźnie, oślepianiu i kontroli umysłu. Nie można go wskrzesić ani leczyć w Namiocie Medyka.Urządzenie mechaniczne. Można posiadać tylko jedną taką machinę w armii, niezależnie od ilości reszty oddziałów.Machina wojenna. Przywraca pewną liczbę punktów życia pewnemu oddziałowi, niebędącemu jednostką mechaniczną.Leczy jednostki niemechaniczne.
» Komentarz:
Dopóki nie posiadamy zdolności Namiot medyka, tenże leczy bez ograniczeń, ale nie może wskrzeszać - jedynie rozprasza negatywne efekty i leczy. Na małych mapach ta zdolność może się przydać, ale na dużych Namiot nie wpływa istotnie na rozgrywkę.
Do góry
Wóz z amunicją
Wóz z Amunicją wypchany pociskami wszelkich kształtów i wielkości. Powinien znajdować się w taborach każdej dobrze wyekwipowanej armii.
Atak
---
Obrona
5
Obrażenia
---
Życie
100
Inicjatywa
---
Szybkość
---
Strzały
---
Mana
---
Doświadczenie
---
Moc
---
Przyrost
---
Koszt
750
Konstrukt, jak sama nazwa wskazuje, nie jest istotą żywą. Jego morale jest zawsze neutralne. Nie podlega działaniu magii opartej na truciźnie, oślepianiu i kontroli umysłu. Nie można go wskrzesić ani leczyć w Namiocie Medyka.Urządzenie mechaniczne. Można posiadać tylko jedną taką machinę w armii, niezależnie od ilości reszty oddziałów.Machina wojenna. Wszystkie sojusznicze oddziały łucznicze mają nielimitowaną amunicję tak długo, jak konstrukt ten znajduje się na polu bitwy.Dostarcza strzelcom amunicję bez ograniczeń.
» Komentarz:
Jaki jest Wóz z amunicją każdy widzi.
Do góry