Ostatnio na naszym forum

  • Ekstremalna wiedza o Heroes V
    Autor: Hayven, napisano 19 kwietnia 2024 Przejdź
  • Pytania ogólne
    Autor: Dagon, napisano 25 marca 2024 Przejdź
  • Porady: Inferno
    Autor: ToWeRH3, napisano 13 lipca 2023 Przejdź

Ostatnio dodane mapy

  • Na ratunek Bulgariusowi
    Autor: FRogalskyy, dodano Zobacz
  • All for One
    Autor: Tabris, dodano Zobacz
  • HotSeat 4 Graczy
    Autor: Bobek-20, dodano Zobacz

Rycerze

Rycerz
Atak
1
Obrona
2
Siła czarów
1
Wiedza
1
Talent rasowy: Szkolenie
Rutger
Znany był głównie jako włóczęga, wolny duch i podróżnik, zanim pobór zmusił go do wstąpienia w szeregi księstwa Wilka, wchodzącego w skład Imperium Gryfów. Korzystając z doświadczeń, które nabył podczas lat swawoli, Rutger wykorzystuje każdą ścieżkę, przejście i skrót, by przyspieszyć tempo przemieszczania się swych oddziałów. Im szybciej wojna się zakończy, tym szybciej Rutger powróci na szlak, który zdaje się cały czas go wabić.
Specjalizacja
Odkrywca
Liczba punktów ruchu bohatera powiększa się o 1% za każde dwa poziomy rozwoju.
Umiejętności Armia startowa Zaklęcia i machiny
Kontratak 22-32 Okręt Shalassy
Logistyka 7-9
Znajdowanie Drogi 0-3
Do góry
Vittorio
Jako weteran wielu potyczek z niesfornymi Wolnymi Miastami na południowo-wschodniej granicy Imperium Gryfów, Vittorio jest ekspertem w sztuce prowadzenia oblężeń. Spędził lata na udoskonalaniu zarówno projektów, jak i sposobów użycia maszyn oblężniczych, wierząc święcie, że życie wielu żołnierzy można uratować doskonaląc technologię wojskową. Co prawda jego radykalne projekty techniczne mogą przysporzyć ciekawych doznań u testujących je po raz pierwszy załóg, generalnie przyjmuje się jednak, że jego sprzęt nie nadaje się w zasadzie do niczego.
Specjalizacja
Specjalista od Oblężeń
Balisty otrzymują +1 do ataku za każdy poziom bohatera. Szansa trafienia muru za pomocą Katapulty rośnie o 2% za każdy poziom bohatera.
Umiejętności Armia startowa Zaklęcia i machiny
Kontratak 22-32 Balista
Machiny Wojenne 7-9
Balista 0-3
Do góry
Maeve
Genialna, choć osaczona Meave to zaangażowana władczyni, która rozpaczliwie stara się wyrwać swoje imperium z równi pochyłej. Starając się zapewnić przyszłość rozbitemu Imperium Sokołów, a równocześnie odpierając inwazję demonów, Maeve może polegać tylko na swoim oddaniu ideałom rycerskim i nieugiętej wierze w Smoka Światła.
Specjalizacja
Jeździec Wiatru
Efekt czaru Przyspieszenie wzmocniony jest o 2% z każdym poziomem bohatera.
Umiejętności Armia startowa Zaklęcia i machiny
Kontratak 22-32 Przyspieszenie
Dowodzenie 7-9
Atak 0-3
Do góry
Laszlo
Wywalczył sobie wysoki status, choć jest niskiego urodzenia i ma nieco mroczną przeszłość. Ciężkie próby, z których Laszlo wyszedł zwycięską ręką, umocniły jego charakter i utwardziły serce. Pokryty szramami, srogi i bezlitosny, wdziera się w szeregi wroga jak huragan. "Królowie pola bitwy", jak szumnie nazywa swoją piechotę, nie mają zbytniego wyboru, jak tylko podążać za swym przywódcą, dokonując - często niechcący - aktów niezwykłego męstwa.
Specjalizacja
Dowódca Piechoty
Wszyscy Zbrojni, Krzyżowcy i Fanatycy w armii bohatera otrzymują +1 do ataku i obrony co dwa poziomy bohatera, poczynając od poziomu pierwszego.
Umiejętności Armia startowa Zaklęcia i machiny
Kontratak 5-6 - Brak -
Obrona 5-6
Witalność 5-6
Do góry
Ellaine
Ellaine służyła honorowo w królewskiej armii podczas Wojny Zaćmienia, potem zaś powróciła do swej posiadłości, by zarządzać nią w sposób mądry, litościwy i zgodny z przyjętymi prawami. Pomimo dość kiepskiego stanu, w jakim zastała dworek, jej ciężka praca przyniosła owoce: posiadłość rozrosła się i prosperuje. Teraz Ellaine powróciła na wojnę i dowodzi regimentem wieśniaków, którzy wykazują się pod jej dowództwem niezwykłą odwagą, pamiętając jej dobre serce i prawe uczynki z czasów pokoju.
Specjalizacja
Ulubieniec Ludu
Wszyscy Chłopi, Szeregowcy i Osiłki w armii bohatera otrzymują +1 do ataku i obrony co każde dwa poziomy zdobyte przez bohatera, poczynając od poziomu pierwszego. Ponadto odprowadzają też o 1 sztukę złota dziennie więcej do skarbca, jako dodatek do zdolności Podatnik.
Umiejętności Armia startowa Zaklęcia i machiny
Kontratak 22-32 - Brak -
Dowodzenie 22-32
Werbunek 22-32
Do góry
Dougal
Choć Dougal jest, tak jak jego towarzysze, oddany walce ku chwale Imperium Gryfów, to jego lojalność jest podszyta sporą dozą pragmatyzmu. Ponieważ Dougal wierzy, że najlepszy wróg to taki, który jest martwy zanim dotknie żołnierza Gryfa, to od wielu lat specjalizuje się w szkoleniu i wyposażaniu łuczników. Strzelcy podzielają jego przekonania i wierzą, że dopóki on jest ich dowódcą, nic im nie grozi.
Specjalizacja
Dowódca Łuczników
Wszyscy Łucznicy, Strzelcy wyborowi i Kusznicy w armii bohatera otrzymują +1 do ataku i obrony co dwa poziomy bohatera, poczynając od poziomu pierwszego.
Umiejętności Armia startowa Zaklęcia i machiny
Kontratak 7-9 Wóz z Amunicją
Atak 7-9
Łucznictwo 7-9
Do góry
Klaus
Poddany rygorystycznemu treningowi, lecz pochodzący ze zubożałej szlachty w Imperium Gryfów, Klaus zapewne pozostałby nieznany, gdyby nie łut szczęścia. Rzucony w wir niezwykle wymagającego turnieju na skutek pomyłki w dokumentach, zdobył serce tłumu wysadzając z siodła największych rycerzy Imperium. Od tej pory jest wzorem dla wszystkich konnych jednostek.
Specjalizacja
Dowódca Kawalerii
Kawalerzyści, Paladyni i Czempioni w armii bohatera otrzymują +1 do ataku i obrony co dwa poziomy bohatera, poczynając od poziomu pierwszego. Premia do zadawanych obrażeń wyliczana na podstawie szarży jest zwiększana o 10% + poziom bohatera * 1%. Ponadto, obrażenia bohatera wynikające ze zdolności Kontratak są zwiększane o 1% na każdy poziom bohatera.
Umiejętności Armia startowa Zaklęcia i machiny
Kontratak 22-32 - Brak -
Atak 7-9
Kontratak 0-3
Do góry
Irina
Najwcześniejsze wspomnienia Iriny dotyczą Gryfów, gdyż wychowała się w rodzinie cenionych hodowców tych istot. Wyrosła ucząc się mocnych i słabych stron tych bestii, zaś gdy dotarły do niej wieści o wojnie, ochoczo przybyła razem ze swoimi podopiecznymi, by mogli wykazać się tam, gdzie ich najbardziej potrzebowano. Dzięki Irinie Gryfy stają się wyjątkowo zdrowe i łatwe do kontrolowania.
Specjalizacja
Trener Gryfów
Wszystkie Gryfy, Gryfy królewskie i Gryfy bojowe w armii bohatera otrzymują +1 do ataku i obrony za każde dwa poziomy bohatera, poczynając od pierwszego poziomu. Gryfy otrzymują zdolność bitewnego pikowania.
Umiejętności Armia startowa Zaklęcia i machiny
Kontratak 22-32 - Brak -
Szczęście 7-9
Odporność na
Magię
1
Do góry