Ostatnio na naszym forum

  • Powtarzający się wybór jednej umiejętności przy awansie...
    Autor: Hayven, napisano 21 kwietnia 2024 Przejdź
  • Pytania ogólne
    Autor: Hayven, napisano 20 kwietnia 2024 Przejdź
  • Ekstremalna wiedza o Heroes V
    Autor: Hayven, napisano 19 kwietnia 2024 Przejdź

Ostatnio dodane mapy

  • Na ratunek Bulgariusowi
    Autor: FRogalskyy, dodano Zobacz
  • All for One
    Autor: Tabris, dodano Zobacz
  • HotSeat 4 Graczy
    Autor: Bobek-20, dodano Zobacz

Mściciel

Zgodnie ze swoim Talentem Rasowym, bohaterowie Sylwan koncentrują się dosłownie na zadawaniu obrażeń swoim "ulubionym" wrogom. Rozwijanie Mściciela pozwala na zwiększanie liczby jednostek, które znajdują się na liście celów.

Talent ten zapewnia 40% szans na to, że heros lub jego wojska zadadzą podwójną ilość obrażeń wybranemu wrogowi (tzw. Krytyczne Trafienie). Siłę ataku można oczywiście wzmacniać pozostałymi umiejętnościami w taki sposób, by zgarniać najatrakcyjniejsze bonusy: Szczęście zapewnia dodatkowe 100% obrażeń (Szczęście Elfów powiększa je o 25%). Jak nie trudno policzyć, atak pod wpływem Mściciela oraz ewentualnego Szczęścia owocuje 200% trafieniem a w przypadku Szczęścia Elfów aż 225%.

Jak dane stworzenie może stać się ulubionym celem Łowcy? Bohater musi pokonać co najmniej dwa oddziały danego stworzenia (lub jego ulepszenie) w ilości co najmniej dwukrotnego tygodniowego przyrostu. Wybranie danej jednostki obejmuje działaniem wszystkie jej warianty, tj. wersję podstawową oraz oba ulepszenia. Miejsce wyboru ulubionych wrogów to Gildia Mścicieli - budynek ten jest wielce istotny. Ponadto, jest to bardzo tania struktura, więc nie wymaga ona jakichś specjalnych ekonomicznych wyrzeczeń ze strony gracza. Jej ulepszona wersja - Bractwo Mścicieli - gwarantuje kolejny bonus za równie niski koszt rozbudowy.

Dobrze poprowadzony Mściciel jest trudny do osiągnięcia. Podobny efekt tj. powiększona liczba obrażeń oferuje Szczęście i pokrewne mu talenty. Umiejętność taka jak Deszcz Strzał jest dość przydatny ale rzadko zdarza się, żeby w trakcie bitwy na polu walki znajdowali się wszyscy ulubieni wrogowie. Bardziej efektywną alternatywą jest Bezbłędny Strzał. Talent Rasowy jakim jest Mściciel ma jedną, kluczową wadę - duża liczba awansów może być wręcz zmarnowana po to, by go rozwijać, a nie ma takiej gwarancji, że na naszej drodze będziemy napotykać tylko naszych ulubionych przeciwników.

Umiejętność główna
Mściciel
Unikalny talent Łowcy. Pozwala na wybór jednego ulubionego przeciwnika w Gildii Mścicieli w dowolnym mieście Sylvan (wybranie podstawowej jednostki pokrywa również jej ulepszenia). Wszystkie jednostki Łowcy otrzymują 40% szans na zadanie tej jednostce krytycznego trafienia, które podwaja obrażenia. Przed wyborem jednostki jako ulubionego przeciwnika, Łowca musi zabić dwa całe oddziały takich jednostek.
Lepszy Mściciel
Unikalny talent Łowcy. Pozwala na wybór dwóch ulubionych przeciwników w Gildii Mścicieli w dowolnym mieście Sylvan (wybranie podstawowej jednostki pokrywa również jej ulepszenia). Wszystkie jednostki Łowcy otrzymują 40% szans na zadanie tej jednostce krytycznego trafienia, które podwaja obrażenia. Przed wyborem jednostki jako ulubionego przeciwnika, Łowca musi zabić dwa całe oddziały takich jednostek.
Ekspercki Mściciel
Unikalny talent Łowcy. Pozwala na wybór trzech ulubionych przeciwników w Gildii Mścicieli w dowolnym mieście Sylvan (wybranie podstawowej jednostki pokrywa również jej ulepszenia). Wszystkie jednostki Łowcy otrzymują 40% szans na zadanie tej jednostce krytycznego trafienia, które podwaja obrażenia. Przed wyborem jednostki jako ulubionego przeciwnika, Łowca musi zabić dwa całe oddziały takich jednostek.
Mistrz Zemsty
Unikalny talent Łowcy. Pozwala na wybór czterech ulubionych przeciwników w Gildii Mścicieli w dowolnym mieście Sylvan (wybranie podstawowej jednostki pokrywa również jej ulepszenia). Wszystkie jednostki Łowcy otrzymują 40% szans na zadanie tej jednostce krytycznego trafienia, które podwaja obrażenia. Przed wyborem jednostki jako ulubionego przeciwnika, Łowca musi zabić dwa całe oddziały takich jednostek.
Umiejętności podrzędne
Bezbłędny Strzał
Łowca może zaatakować dowolne stworzenie przeciwnika znajdujące się na polu bitwy. Obrażenia są przeliczane tak, jakby bohater miał 3 poziomy więcej. Jeśli atakowane stworzenie znajduje się na liście ulubionych celów Łowcy, wówczas zadane zostaje trafienie krytyczne i liczba obrażeń jest podwójna, a strzał zabija przynajmniej jedno stworzenie.
Deszcz Strzał
Łowca może zaatakować wszystkie stworzenia znajdujące się na jego liście ulubionych celów. Obrażenia są przeliczane tak, jakby bohater miał 3 poziomy więcej.
Impregnowana Strzała
Pozwala Łowcy nałożyć na strzały klątwy lub czary ofensywne nie tracąc inicjatywy. Wszystkie ataki Łowcy (Deszcz Strzał, Bezbłędny Strzał) będą teraz zadawać obrażenia i jednocześnie rzucać wskazany czar, zużywając manę. Zdolność Impregnowana Strzała działa do końca walki lub do wyczerpania many Łowcy.
Szczęście Natury
Do ataku oddziałów bohatera zawsze doliczana jest premia szczęścia. Jeśli wróg ma Absolutną Ochronę, efekty obu zdolności wzajemnie się znoszą.
Do góry