Siedliska Przystani
![]() powiększ |
Gospodarstwo |
| Zwiększa przyrost Chłopów we wszystkich Przystaniach o 1. Można tu także zwerbować te jednostki za darmo w liczbie 22 tygodniowo. | |
![]() powiększ |
Wieża Łuczników |
| Zwiększa przyrost Łuczników we wszystkich Przystaniach o 1. Można tu także rekrutować te jednostki za opłatą w liczbie 12 tygodniowo. | |
![]() powiększ |
Koszary |
| Zwiększa przyrost Zbrojnych we wszystkich Przystaniach o 1. Można tu także rekrutować te jednostki za opłatą w liczbie 10 tygodniowo. | |
![]() powiększ |
Wojskowy Posterunek Przystani |
| Daje możliwość rekrutacji losowej
nieulepszonej jednostki z przedziału poziomów 4-7 i zwiększa jej przyrost we wszystkich Przystaniach o 1. W skład strzegącej armii wchodzą jednostki poziomów 4/5/6/7 w ilości tygodniowego przyrostu. Na początku każdego tygodnia pojawiają się nowi strażnicy. |
|
| Do góry | |
Siedliska Inferno
![]() powiększ |
Urodzisko Impów |
| Zwiększa przyrost Impów we wszystkich Inferno o 1. Można tu także zwerbować te jednostki za darmo w liczbie 16 tygodniowo. | |
![]() powiększ |
Wrota Demonów |
| Zwiększa przyrost Rogatych demonów we wszystkich Inferno o 1. Można tu także rekrutować te jednostki za opłatą w liczbie 15 tygodniowo. | |
![]() powiększ |
Psiarnia |
| Zwiększa przyrost Piekielnych ogarów we wszystkich Inferno o 1. Można tu także rekrutować te jednostki za opłatą w liczbie 8 tygodniowo. | |
![]() powiększ |
Wojskowy Posterunek Inerno |
| Daje możliwość rekrutacji losowej
nieulepszonej jednostki z przedziału poziomów 4-7 i zwiększa jej przyrost we wszystkich Inferno o 1. W skład strzegącej armii wchodzą jednostki poziomów 4/5/6/7 w ilości tygodniowego przyrostu. Na początku każdego tygodnia pojawiają się nowi strażnicy. |
|
| Do góry | |
Siedliska Nekropolis
![]() powiększ |
Cmentarz |
| Zwiększa przyrost Szkieletów we wszystkich Nekropolis o 1. Można tu także zwerbować te jednostki za darmo w liczbie 20 tygodniowo. | |
![]() powiększ |
Zapomniany Kurhan |
| Zwiększa przyrost Ożywieńców we wszystkich Nekropolis o 1. Można tu także rekrutować te jednostki za opłatą w liczbie 15 tygodniowo. | |
![]() powiększ |
Zrujnowana Wieża |
| Zwiększa przyrost Duchów we wszystkich Nekropolis o 1. Można tu także rekrutować te jednostki za opłatą w liczbie 10 tygodniowo. | |
![]() powiększ |
Wojskowy Posterunek Nekropolis |
| Daje możliwość rekrutacji losowej
nieulepszonej jednostki z przedziału poziomów 4-7 i zwiększa jej przyrost we wszystkich Nekropoliach o 1. W skład strzegącej armii wchodzą jednostki poziomów 4/5/6/7 w ilości tygodniowego przyrostu. Na początku każdego tygodnia pojawiają się nowi strażnicy. |
|
| Do góry | |
Siedliska Sylwan
![]() powiększ |
Baśniowe Drzewa |
| Zwiększa przyrost Nimf we wszystkich Sylwan o 1. Można tu także zwerbować te jednostki za darmo w liczbie 10 tygodniowo. | |
![]() powiększ |
Taras Wojennego Tańca |
| Zwiększa przyrost Tancerzy ostrzy we wszystkich Sylwan o 1. Można tu także rekrutować te jednostki za opłatą w liczbie 9 tygodniowo. | |
![]() powiększ |
Domki na Drzewie |
| Zwiększa przyrost Myśliwych we wszystkich Sylwan o 1. Można tu także rekrutować te jednostki za opłatą w liczbie 7 tygodniowo. | |
![]() powiększ |
Wojskowy Posterunek Sylwan |
| Daje możliwość rekrutacji losowej
nieulepszonej jednostki z przedziału poziomów 4-7 i zwiększa jej przyrost we wszystkich Sylwan o 1. W skład strzegącej armii wchodzą jednostki poziomów 4/5/6/7 w ilości tygodniowego przyrostu. Na początku każdego tygodnia pojawiają się nowi strażnicy. |
|
| Do góry | |
Siedliska Lochu
![]() powiększ |
Akademia Zwiadowców |
| Zwiększa przyrost Zwiadowców we wszystkich Lochach o 1. Można tu także zwerbować te jednostki za darmo w liczbie 7 tygodniowo. | |
![]() powiększ |
Krwawy Głaz |
| Zwiększa przyrost Krwawych dziewic we wszystkich Lochach o 1. Można tu także rekrutować te jednostki za opłatą w liczbie 5 tygodniowo. | |
![]() powiększ |
Labirynt |
| Zwiększa przyrost Minotaurów we wszystkich Lochach o 1. Można tu także rekrutować te jednostki za opłatą w liczbie 6 tygodniowo. | |
![]() powiększ |
Wojskowy Posterunek Lochu |
| Daje możliwość rekrutacji losowej
nieulepszonej jednostki z przedziału poziomów 4-7 i zwiększa jej przyrost we wszystkich Lochach o 1. W skład strzegącej armii wchodzą jednostki poziomów 4/5/6/7 w ilości tygodniowego przyrostu. Na początku każdego tygodnia pojawiają się nowi strażnicy. |
|
| Do góry | |
Siedliska Akademii
![]() powiększ |
Warsztat |
| Zwiększa przyrost Gremlinów we wszystkich Akademiach o 1. Można tu także zwerbować te jednostki za darmo w liczbie 20 tygodniowo. | |
![]() powiększ |
Kamienne Blanki |
| Zwiększa przyrost Kamiennych gargulców we wszystkich Akademiach o 1. Można tu także rekrutować te jednostki za opłatą w liczbie 14 tygodniowo. | |
![]() powiększ |
Kuźnia Golemów |
| Zwiększa przyrost Żelaznych golemów we wszystkich Akademiach o 1. Można tu także rekrutować te jednostki za opłatą w liczbie 9 tygodniowo. | |
![]() powiększ |
Wojskowy Posterunek Akademii |
| Daje możliwość rekrutacji losowej
nieulepszonej jednostki z przedziału poziomów 4-7 i zwiększa jej przyrost we wszystkich Akademiach o 1. W skład strzegącej armii wchodzą jednostki poziomów 4/5/6/7 w ilości tygodniowego przyrostu. Na początku każdego tygodnia pojawiają się nowi strażnicy. |
|
| Do góry | |
Siedliska Fortecy
![]() powiększ |
Koszary Obronne |
| Zwiększa przyrost Obrońców we wszystkich Fortecach o 1. Można tu także zwerbować te jednostki za darmo w liczbie 18 tygodniowo. | |
![]() powiększ |
Koszary Włóczników |
| Zwiększa przyrost Włóczników we wszystkich Fortecach o 1. Można tu także rekrutować te jednostki za opłatą w liczbie 14 tygodniowo. | |
![]() powiększ |
Zagroda Niedźwiedzi |
| Zwiększa przyrost Jeźdźców niedźwiedzi we wszystkich Fortecach o 1. Można tu także rekrutować te jednostki za opłatą w liczbie 7 tygodniowo. | |
![]() powiększ |
Wojskowy Posterunek Fortecy |
| Daje możliwość rekrutacji losowej
nieulepszonej jednostki z przedziału poziomów 4-7 i zwiększa jej przyrost we wszystkich Fortecach o 1. W skład strzegącej armii wchodzą jednostki poziomów 4/5/6/7 w ilości tygodniowego przyrostu. Na początku każdego tygodnia pojawiają się nowi strażnicy. |
|
| Do góry | |
Siedliska Twierdzy
![]() powiększ |
Rudera Goblinów |
| Zwiększa przyrost Goblinów we wszystkich Twierdzach o 1. Można tu także zwerbować te jednostki za darmo w liczbie 25 tygodniowo. | |
![]() powiększ |
Posterunek Centaurów |
| Zwiększa przyrost Centaurów we wszystkich Twierdzach o 1. Można tu także rekrutować te jednostki za opłatą w liczbie 14 tygodniowo. | |
![]() powiększ |
Namioty Wojowników |
| Zwiększa przyrost Wojowników we wszystkich Twierdzach o 1. Można tu także rekrutować te jednostki za opłatą w liczbie 11 tygodniowo. | |
![]() powiększ |
Wojskowy Posterunek Twierdzy |
| Daje możliwość rekrutacji losowej
nieulepszonej jednostki z przedziału poziomów 4-7 i zwiększa jej przyrost we wszystkich Twierdzach o 1. W skład strzegącej armii wchodzą jednostki poziomów 4/5/6/7 w ilości tygodniowego przyrostu. Na początku każdego tygodnia pojawiają się nowi strażnicy. |
|
| Do góry | |
Pozostałe
![]() powiększ |
Obóz Uchodźców |
| W tym budynku można zwerbować przebywające tu istoty w liczebności wynoszącej podstawowy tygodniowy przyrost. W puli znajdują się jednostki nieulepszone oraz ich ulepszenia poziomu 4/5/6 wraz z Duchami/Widmami, ale bez jednostek neutralnych, krasnoludzkich, orków czy alternatywnych ulepszeń. |
|
![]() powiększ |
Zgromadzenie Żywiołów |
| W tym budynku można zwerbować Żywiołaki. | |
![]() powiększ |
Fabryka Machin Wojennych |
| Umożliwia bohaterowi zakup Machin Wojennych. | |
| Do góry | |




































