Siedliska Przystani
powiększ |
Gospodarstwo |
Zwiększa przyrost Chłopów we wszystkich Przystaniach o 1. Można tu także zwerbować te jednostki za darmo w liczbie 22 tygodniowo. | |
powiększ |
Wieża Łuczników |
Zwiększa przyrost Łuczników we wszystkich Przystaniach o 1. Można tu także rekrutować te jednostki za opłatą w liczbie 12 tygodniowo. | |
powiększ |
Koszary |
Zwiększa przyrost Zbrojnych we wszystkich Przystaniach o 1. Można tu także rekrutować te jednostki za opłatą w liczbie 10 tygodniowo. | |
powiększ |
Wojskowy Posterunek Przystani |
Daje możliwość rekrutacji losowej
nieulepszonej jednostki z przedziału poziomów 4-7 i zwiększa jej przyrost we wszystkich Przystaniach o 1. W skład strzegącej armii wchodzą jednostki poziomów 4/5/6/7 w ilości tygodniowego przyrostu. Na początku każdego tygodnia pojawiają się nowi strażnicy. |
|
Do góry |
Siedliska Inferno
powiększ |
Urodzisko Impów |
Zwiększa przyrost Impów we wszystkich Inferno o 1. Można tu także zwerbować te jednostki za darmo w liczbie 16 tygodniowo. | |
powiększ |
Wrota Demonów |
Zwiększa przyrost Rogatych demonów we wszystkich Inferno o 1. Można tu także rekrutować te jednostki za opłatą w liczbie 15 tygodniowo. | |
powiększ |
Psiarnia |
Zwiększa przyrost Piekielnych ogarów we wszystkich Inferno o 1. Można tu także rekrutować te jednostki za opłatą w liczbie 8 tygodniowo. | |
powiększ |
Wojskowy Posterunek Inerno |
Daje możliwość rekrutacji losowej
nieulepszonej jednostki z przedziału poziomów 4-7 i zwiększa jej przyrost we wszystkich Inferno o 1. W skład strzegącej armii wchodzą jednostki poziomów 4/5/6/7 w ilości tygodniowego przyrostu. Na początku każdego tygodnia pojawiają się nowi strażnicy. |
|
Do góry |
Siedliska Nekropolis
powiększ |
Cmentarz |
Zwiększa przyrost Szkieletów we wszystkich Nekropolis o 1. Można tu także zwerbować te jednostki za darmo w liczbie 20 tygodniowo. | |
powiększ |
Zapomniany Kurhan |
Zwiększa przyrost Ożywieńców we wszystkich Nekropolis o 1. Można tu także rekrutować te jednostki za opłatą w liczbie 15 tygodniowo. | |
powiększ |
Zrujnowana Wieża |
Zwiększa przyrost Duchów we wszystkich Nekropolis o 1. Można tu także rekrutować te jednostki za opłatą w liczbie 10 tygodniowo. | |
powiększ |
Wojskowy Posterunek Nekropolis |
Daje możliwość rekrutacji losowej
nieulepszonej jednostki z przedziału poziomów 4-7 i zwiększa jej przyrost we wszystkich Nekropoliach o 1. W skład strzegącej armii wchodzą jednostki poziomów 4/5/6/7 w ilości tygodniowego przyrostu. Na początku każdego tygodnia pojawiają się nowi strażnicy. |
|
Do góry |
Siedliska Sylwan
powiększ |
Baśniowe Drzewa |
Zwiększa przyrost Nimf we wszystkich Sylwan o 1. Można tu także zwerbować te jednostki za darmo w liczbie 10 tygodniowo. | |
powiększ |
Taras Wojennego Tańca |
Zwiększa przyrost Tancerzy ostrzy we wszystkich Sylwan o 1. Można tu także rekrutować te jednostki za opłatą w liczbie 9 tygodniowo. | |
powiększ |
Domki na Drzewie |
Zwiększa przyrost Myśliwych we wszystkich Sylwan o 1. Można tu także rekrutować te jednostki za opłatą w liczbie 7 tygodniowo. | |
powiększ |
Wojskowy Posterunek Sylwan |
Daje możliwość rekrutacji losowej
nieulepszonej jednostki z przedziału poziomów 4-7 i zwiększa jej przyrost we wszystkich Sylwan o 1. W skład strzegącej armii wchodzą jednostki poziomów 4/5/6/7 w ilości tygodniowego przyrostu. Na początku każdego tygodnia pojawiają się nowi strażnicy. |
|
Do góry |
Siedliska Lochu
powiększ |
Akademia Zwiadowców |
Zwiększa przyrost Zwiadowców we wszystkich Lochach o 1. Można tu także zwerbować te jednostki za darmo w liczbie 7 tygodniowo. | |
powiększ |
Krwawy Głaz |
Zwiększa przyrost Krwawych dziewic we wszystkich Lochach o 1. Można tu także rekrutować te jednostki za opłatą w liczbie 5 tygodniowo. | |
powiększ |
Labirynt |
Zwiększa przyrost Minotaurów we wszystkich Lochach o 1. Można tu także rekrutować te jednostki za opłatą w liczbie 6 tygodniowo. | |
powiększ |
Wojskowy Posterunek Lochu |
Daje możliwość rekrutacji losowej
nieulepszonej jednostki z przedziału poziomów 4-7 i zwiększa jej przyrost we wszystkich Lochach o 1. W skład strzegącej armii wchodzą jednostki poziomów 4/5/6/7 w ilości tygodniowego przyrostu. Na początku każdego tygodnia pojawiają się nowi strażnicy. |
|
Do góry |
Siedliska Akademii
powiększ |
Warsztat |
Zwiększa przyrost Gremlinów we wszystkich Akademiach o 1. Można tu także zwerbować te jednostki za darmo w liczbie 20 tygodniowo. | |
powiększ |
Kamienne Blanki |
Zwiększa przyrost Kamiennych gargulców we wszystkich Akademiach o 1. Można tu także rekrutować te jednostki za opłatą w liczbie 14 tygodniowo. | |
powiększ |
Kuźnia Golemów |
Zwiększa przyrost Żelaznych golemów we wszystkich Akademiach o 1. Można tu także rekrutować te jednostki za opłatą w liczbie 9 tygodniowo. | |
powiększ |
Wojskowy Posterunek Akademii |
Daje możliwość rekrutacji losowej
nieulepszonej jednostki z przedziału poziomów 4-7 i zwiększa jej przyrost we wszystkich Akademiach o 1. W skład strzegącej armii wchodzą jednostki poziomów 4/5/6/7 w ilości tygodniowego przyrostu. Na początku każdego tygodnia pojawiają się nowi strażnicy. |
|
Do góry |
Siedliska Fortecy
powiększ |
Koszary Obronne |
Zwiększa przyrost Obrońców we wszystkich Fortecach o 1. Można tu także zwerbować te jednostki za darmo w liczbie 18 tygodniowo. | |
powiększ |
Koszary Włóczników |
Zwiększa przyrost Włóczników we wszystkich Fortecach o 1. Można tu także rekrutować te jednostki za opłatą w liczbie 14 tygodniowo. | |
powiększ |
Zagroda Niedźwiedzi |
Zwiększa przyrost Jeźdźców niedźwiedzi we wszystkich Fortecach o 1. Można tu także rekrutować te jednostki za opłatą w liczbie 7 tygodniowo. | |
powiększ |
Wojskowy Posterunek Fortecy |
Daje możliwość rekrutacji losowej
nieulepszonej jednostki z przedziału poziomów 4-7 i zwiększa jej przyrost we wszystkich Fortecach o 1. W skład strzegącej armii wchodzą jednostki poziomów 4/5/6/7 w ilości tygodniowego przyrostu. Na początku każdego tygodnia pojawiają się nowi strażnicy. |
|
Do góry |
Siedliska Twierdzy
powiększ |
Rudera Goblinów |
Zwiększa przyrost Goblinów we wszystkich Twierdzach o 1. Można tu także zwerbować te jednostki za darmo w liczbie 25 tygodniowo. | |
powiększ |
Posterunek Centaurów |
Zwiększa przyrost Centaurów we wszystkich Twierdzach o 1. Można tu także rekrutować te jednostki za opłatą w liczbie 14 tygodniowo. | |
powiększ |
Namioty Wojowników |
Zwiększa przyrost Wojowników we wszystkich Twierdzach o 1. Można tu także rekrutować te jednostki za opłatą w liczbie 11 tygodniowo. | |
powiększ |
Wojskowy Posterunek Twierdzy |
Daje możliwość rekrutacji losowej
nieulepszonej jednostki z przedziału poziomów 4-7 i zwiększa jej przyrost we wszystkich Twierdzach o 1. W skład strzegącej armii wchodzą jednostki poziomów 4/5/6/7 w ilości tygodniowego przyrostu. Na początku każdego tygodnia pojawiają się nowi strażnicy. |
|
Do góry |
Pozostałe
powiększ |
Obóz Uchodźców |
W tym budynku można zwerbować przebywające tu istoty w liczebności wynoszącej podstawowy tygodniowy przyrost. W puli znajdują się jednostki nieulepszone oraz ich ulepszenia poziomu 4/5/6 wraz z Duchami/Widmami, ale bez jednostek neutralnych, krasnoludzkich, orków czy alternatywnych ulepszeń. |
|
powiększ |
Zgromadzenie Żywiołów |
W tym budynku można zwerbować Żywiołaki. | |
powiększ |
Fabryka Machin Wojennych |
Umożliwia bohaterowi zakup Machin Wojennych. | |
Do góry |