| Umiejętność główna | |||||
|---|---|---|---|---|---|
|  | Rozbicie Światła Wszystkie czary Magii Światła od pierwszego do trzeciego poziomu rzucane przez przeciwnika są obniżone o jeden poziom mistrzostwa (ekspercki do zaawansowanego, etc.) Siła czarów rzucanych początkowo bez względu na poziom mistrzostwa zostaje obniżona o 25%. | ||||
|  | Lepsze Rozbicie Światła Wszystkie czary Magii Światła od pierwszego do trzeciego poziomu rzucane przez przeciwnika są obniżone o dwa poziomy mistrzostwa (ekspercki do podstawowego, zaawansowany do żadnego, a podstawowy staje się żadnym, a Siła Czarów zmniejsza się o 25%, itd.). Siła czarów rzucanych początkowo bez względu na poziom mistrzostwa zostaje obniżona o 50%. Czary czwartego poziomu rzucane przez przeciwnika zostają obniżone o jeden poziom mistrzostwa. | ||||
|  | Eksperckie Rozbicie Światła Wszystkie czary Magii Światła od pierwszego do trzeciego poziomu rzucane przez przeciwnika są obniżone o dwa poziomy mistrzostwa (ekspercki do podstawowego, zaawansowany do żadnego, a podstawowy staje się żadnym, a Siła Czarów zmniejsza się o 25%, etc.) Siła czarów rzucanych początkowo bez względu na poziom mistrzostwa zostaje obniżona o 50%. Czary czwartego i piątego poziomu rzucane przez przeciwnika zostają obniżone o jeden poziom mistrzostwa. | ||||
| Umiejętności podstawowe | |||||
|  | Osłabienie Światła Jeśli ktokolwiek rzuci czar Magii Światła, jego efektywna Siła Czarów jest zmniejszona o 25%. | ||||
|  | Zniekształcenie Światła Wszystkie czary Magii Światła rzucane przez przeciwnika kosztują 50% więcej many. | ||||
|  | Powstrzymanie Światła Jeśli ktokolwiek rzuci czar Magii Światła, jego następna tura zostaje opóźniona o 25% w stosunku do rzeczywistości. | ||||
| Do góry | |||||
| Umiejętność główna | |||||
|---|---|---|---|---|---|
|  | Rozbicie Mroku Wszystkie czary Magii Mroku od pierwszego do trzeciego poziomu rzucane przez przeciwnika są obniżone o jeden poziom mistrzostwa (ekspercki do zaawansowanego, etc.) Siła czarów rzucanych początkowo bez względu na poziom mistrzostwa zostaje obniżona o 25%. | ||||
|  | Lepsze Rozbicie Mroku Wszystkie czary Magii Mroku od pierwszego do trzeciego poziomu rzucane przez przeciwnika są obniżone o dwa poziomy mistrzostwa (ekspercki do podstawowego, zaawansowany do żadnego, a podstawowy staje się żadnym, a Siła Czarów zmniejsza się o 25%, itd.). Siła czarów rzucanych początkowo bez względu na poziom mistrzostwa zostaje obniżona o 50%. Czary czwartego poziomu rzucane przez przeciwnika zostają obniżone o jeden poziom mistrzostwa. | ||||
|  | Eksperckie Rozbicie Mroku Wszystkie czary Magii Mroku od pierwszego do trzeciego poziomu rzucane przez przeciwnika są obniżone o dwa poziomy mistrzostwa (ekspercki do podstawowego, zaawansowany do żadnego, a podstawowy staje się żadnym, a Siła Czarów zmniejsza się o 25%, etc.) Siła czarów rzucanych początkowo bez względu na poziom mistrzostwa zostaje obniżona o 50%. Czary czwartego i piątego poziomu rzucane przez przeciwnika zostają obniżone o jeden poziom mistrzostwa. | ||||
| Umiejętności podstawowe | |||||
|  | Osłabienie Mroku Jeśli ktokolwiek rzuci czar Magii Mroku, jego efektywna Siła Czarów jest zmniejszona o 25%. | ||||
|  | Zniekształcenie Mroku Wszystkie czary Magii Mroku rzucane przez przeciwnika kosztują 50% więcej many. | ||||
|  | Powstrzymanie Mroku Jeśli ktokolwiek rzuci czar Magii Mroku, jego następna tura zostaje opóźniona o 25% w stosunku do rzeczywistości. | ||||
| Do góry | |||||
| Umiejętność główna | |||||
|---|---|---|---|---|---|
|  | Rozbicie Zniszczenia Wszystkie czary Magii Zniszczenia od pierwszego do trzeciego poziomu rzucane przez przeciwnika są obniżone o jeden poziom mistrzostwa (ekspercki do zaawansowanego, etc.) Siła czarów rzucanych początkowo bez względu na poziom mistrzostwa zostaje obniżona o 25%. | ||||
|  | Lepsze Rozbicie Zniszczenia Wszystkie czary Magii Zniszczenia od pierwszego do trzeciego poziomu rzucane przez przeciwnika są obniżone o dwa poziomy mistrzostwa (ekspercki do podstawowego, zaawansowany do żadnego, a podstawowy staje się żadnym, a Siła Czarów zmniejsza się o 25%, itd.). Siła czarów rzucanych początkowo bez względu na poziom mistrzostwa zostaje obniżona o 50%. Czary czwartego poziomu rzucane przez przeciwnika zostają obniżone o jeden poziom mistrzostwa. | ||||
|  | Eksperckie Rozbicie Zniszczenia Wszystkie czary Magii Zniszczenia od pierwszego do trzeciego poziomu rzucane przez przeciwnika są obniżone o dwa poziomy mistrzostwa (ekspercki do podstawowego, zaawansowany do żadnego, a podstawowy staje się żadnym, a Siła Czarów zmniejsza się o 25%, etc.) Siła czarów rzucanych początkowo bez względu na poziom mistrzostwa zostaje obniżona o 50%. Czary czwartego i piątego poziomu rzucane przez przeciwnika zostają obniżone o jeden poziom mistrzostwa. | ||||
| Umiejętności podstawowe | |||||
|  | Osłabienie Zniszczenia Jeśli ktokolwiek rzuci czar Magii Zniszczenia, jego efektywna Siła Czarów jest zmniejszona o 25%. | ||||
|  | Zniekształcenie Zniszczenia Wszystkie czary Magii Zniszczenia rzucane przez przeciwnika kosztują 50% więcej many. | ||||
|  | Powstrzymanie Zniszczenia Jeśli ktokolwiek rzuci czar Magii Zniszczenia, jego następna tura zostaje opóźniona o 25% w stosunku do rzeczywistości. | ||||
| Do góry | |||||
| Umiejętność główna | |||||
|---|---|---|---|---|---|
|  | Rozbicie Przywołania Wszystkie czary Magii Przywołania od pierwszego do trzeciego poziomu rzucane przez przeciwnika są obniżone o jeden poziom mistrzostwa (ekspercki do zaawansowanego, etc.) Siła czarów rzucanych początkowo bez względu na poziom mistrzostwa zostaje obniżona o 25%. | ||||
|  | Lepsze Rozbicie Przywołania Wszystkie czary Magii Przywołania od pierwszego do trzeciego poziomu rzucane przez przeciwnika są obniżone o dwa poziomy mistrzostwa (ekspercki do podstawowego, zaawansowany do żadnego, a podstawowy staje się żadnym, a Siła Czarów zmniejsza się o 25%, itd.). Siła czarów rzucanych początkowo bez względu na poziom mistrzostwa zostaje obniżona o 50%. Czary czwartego poziomu rzucane przez przeciwnika zostają obniżone o jeden poziom mistrzostwa. | ||||
|  | Eksperckie Rozbicie Przywołania Wszystkie czary Magii Przywołania od pierwszego do trzeciego poziomu rzucane przez przeciwnika są obniżone o dwa poziomy mistrzostwa (ekspercki do podstawowego, zaawansowany do żadnego, a podstawowy staje się żadnym, a Siła Czarów zmniejsza się o 25%, etc.) Siła czarów rzucanych początkowo bez względu na poziom mistrzostwa zostaje obniżona o 50%. Czary czwartego i piątego poziomu rzucane przez przeciwnika zostają obniżone o jeden poziom mistrzostwa. | ||||
| Umiejętności podstawowe | |||||
|  | Osłabienie Przywołania Jeśli ktokolwiek rzuci czar Magii Przywołania, jego efektywna siła czarów jest zmniejszona o 25%. | ||||
|  | Zniekształcenie Przywołania Wszystkie czary Magii Przywołania rzucane przez przeciwnika kosztują 50% więcej many. | ||||
|  | Powstrzymanie Przywołania Jeśli ktokolwiek rzuci czar Magii Przywołania, jego następna tura zostaje opóźniona o 25% w stosunku do rzeczywistości. | ||||
|  | Śmierć Nieistniejącym Wszystkie jednostki w armii bohatera zadają potrójne obrażenia przyzywanym przeciwnikom. | ||||
| Do góry | |||||
| Umiejętność główna | |||||
|---|---|---|---|---|---|
|  | Krzyk Użycie Okrzyków bojowych przyspiesza następną turę bohatera o 10%. | ||||
|  | Lepszy Krzyk Użycie Okrzyków bojowych przyspiesza następną turę bohatera o 20%. | ||||
|  | Ekspercki Krzyk Użycie Okrzyków bojowych przyspiesza następną turę bohatera o 30%. | ||||
| Umiejętności podstawowe | |||||
|  | Głos Szału Jednostki otrzymują dwukrotnie więcej Szału dzięki Okrzykom bojowym użytym przez bohatera (ale 1,5 raza więcej dzięki Okrzykowi bojowemu Zew krwi). | ||||
|  | Trening Głosu Okrzyki bojowe kosztują 20% many mniej. | ||||
|  | Potężny Głos Przy przeliczaniu efektu Okrzyku bojowego, poziom Barbarzyńcy jest uważany za większy o 5 niż w rzeczywistości. | ||||
| Do góry | |||||

