Ostatnio na naszym forum

  • Specjaliści od skryptów
    Autor: Specters, napisano 2 listopada 2018 Przejdź
  • Problem z edytorem NCF w H5
    Autor: Specters, napisano 27 września 2018 Przejdź
  • Mody do Heroes V
    Autor: Hayven, napisano 18 września 2018 Przejdź

Ostatnio dodane mapy

  • Wielopole
    Autor: Tabris, dodano 17 września 2016 Zobacz
  • Gateway
    Autor: Hayven, dodano 22 marca 2016 Zobacz
  • Master of Disguise
    Autor: fiur, dodano 11 grudnia 2014 Zobacz

Umiejętności magiczne Barbarzyńcy

Umiejętność główna
Rozbicie Światła
Wszystkie czary Magii Światła od pierwszego do trzeciego poziomu rzucane przez przeciwnika są obniżone o jeden poziom mistrzostwa (ekspercki do zaawansowanego, etc.) Siła czarów rzucanych początkowo bez względu na poziom mistrzostwa zostaje obniżona o 25%.
Lepsze Rozbicie Światła
Wszystkie czary Magii Światła od pierwszego do trzeciego poziomu rzucane przez przeciwnika są obniżone o dwa poziomy mistrzostwa (ekspercki do podstawowego, zaawansowany do żadnego, a podstawowy staje się żadnym, a Siła Czarów zmniejsza się o 25%, itd.). Siła czarów rzucanych początkowo bez względu na poziom mistrzostwa zostaje obniżona o 50%. Czary czwartego poziomu rzucane przez przeciwnika zostają obniżone o jeden poziom mistrzostwa.
Eksperckie Rozbicie Światła
Wszystkie czary Magii Światła od pierwszego do trzeciego poziomu rzucane przez przeciwnika są obniżone o dwa poziomy mistrzostwa (ekspercki do podstawowego, zaawansowany do żadnego, a podstawowy staje się żadnym, a Siła Czarów zmniejsza się o 25%, etc.) Siła czarów rzucanych początkowo bez względu na poziom mistrzostwa zostaje obniżona o 50%. Czary czwartego i piątego poziomu rzucane przez przeciwnika zostają obniżone o jeden poziom mistrzostwa.
Umiejętności podstawowe
Osłabienie Światła
Jeśli ktokolwiek rzuci czar Magii Światła, jego efektywna Siła Czarów jest zmniejszona o 25%.
Zniekształcenie Światła
Wszystkie czary Magii Światła rzucane przez przeciwnika kosztują 50% więcej many.
Powstrzymanie Światła
Jeśli ktokolwiek rzuci czar Magii Światła, jego następna tura zostaje opóźniona o 25% w stosunku do rzeczywistości.
Do góry
Umiejętność główna
Rozbicie Mroku
Wszystkie czary Magii Mroku od pierwszego do trzeciego poziomu rzucane przez przeciwnika są obniżone o jeden poziom mistrzostwa (ekspercki do zaawansowanego, etc.) Siła czarów rzucanych początkowo bez względu na poziom mistrzostwa zostaje obniżona o 25%.
Lepsze Rozbicie Mroku
Wszystkie czary Magii Mroku od pierwszego do trzeciego poziomu rzucane przez przeciwnika są obniżone o dwa poziomy mistrzostwa (ekspercki do podstawowego, zaawansowany do żadnego, a podstawowy staje się żadnym, a Siła Czarów zmniejsza się o 25%, itd.). Siła czarów rzucanych początkowo bez względu na poziom mistrzostwa zostaje obniżona o 50%. Czary czwartego poziomu rzucane przez przeciwnika zostają obniżone o jeden poziom mistrzostwa.
Eksperckie Rozbicie Mroku
Wszystkie czary Magii Mroku od pierwszego do trzeciego poziomu rzucane przez przeciwnika są obniżone o dwa poziomy mistrzostwa (ekspercki do podstawowego, zaawansowany do żadnego, a podstawowy staje się żadnym, a Siła Czarów zmniejsza się o 25%, etc.) Siła czarów rzucanych początkowo bez względu na poziom mistrzostwa zostaje obniżona o 50%. Czary czwartego i piątego poziomu rzucane przez przeciwnika zostają obniżone o jeden poziom mistrzostwa.
Umiejętności podstawowe
Osłabienie Mroku
Jeśli ktokolwiek rzuci czar Magii Mroku, jego efektywna Siła Czarów jest zmniejszona o 25%.
Zniekształcenie Mroku
Wszystkie czary Magii Mroku rzucane przez przeciwnika kosztują 50% więcej many.
Powstrzymanie Mroku
Jeśli ktokolwiek rzuci czar Magii Mroku, jego następna tura zostaje opóźniona o 25% w stosunku do rzeczywistości.
Do góry
Umiejętność główna
Rozbicie Zniszczenia
Wszystkie czary Magii Zniszczenia od pierwszego do trzeciego poziomu rzucane przez przeciwnika są obniżone o jeden poziom mistrzostwa (ekspercki do zaawansowanego, etc.) Siła czarów rzucanych początkowo bez względu na poziom mistrzostwa zostaje obniżona o 25%.
Lepsze Rozbicie Zniszczenia
Wszystkie czary Magii Zniszczenia od pierwszego do trzeciego poziomu rzucane przez przeciwnika są obniżone o dwa poziomy mistrzostwa (ekspercki do podstawowego, zaawansowany do żadnego, a podstawowy staje się żadnym, a Siła Czarów zmniejsza się o 25%, itd.). Siła czarów rzucanych początkowo bez względu na poziom mistrzostwa zostaje obniżona o 50%. Czary czwartego poziomu rzucane przez przeciwnika zostają obniżone o jeden poziom mistrzostwa.
Eksperckie Rozbicie Zniszczenia
Wszystkie czary Magii Zniszczenia od pierwszego do trzeciego poziomu rzucane przez przeciwnika są obniżone o dwa poziomy mistrzostwa (ekspercki do podstawowego, zaawansowany do żadnego, a podstawowy staje się żadnym, a Siła Czarów zmniejsza się o 25%, etc.) Siła czarów rzucanych początkowo bez względu na poziom mistrzostwa zostaje obniżona o 50%. Czary czwartego i piątego poziomu rzucane przez przeciwnika zostają obniżone o jeden poziom mistrzostwa.
Umiejętności podstawowe
Osłabienie Zniszczenia
Jeśli ktokolwiek rzuci czar Magii Zniszczenia, jego efektywna Siła Czarów jest zmniejszona o 25%.
Zniekształcenie Zniszczenia
Wszystkie czary Magii Zniszczenia rzucane przez przeciwnika kosztują 50% więcej many.
Powstrzymanie Zniszczenia
Jeśli ktokolwiek rzuci czar Magii Zniszczenia, jego następna tura zostaje opóźniona o 25% w stosunku do rzeczywistości.
Do góry
Umiejętność główna
Rozbicie Przywołania
Wszystkie czary Magii Przywołania od pierwszego do trzeciego poziomu rzucane przez przeciwnika są obniżone o jeden poziom mistrzostwa (ekspercki do zaawansowanego, etc.) Siła czarów rzucanych początkowo bez względu na poziom mistrzostwa zostaje obniżona o 25%.
Lepsze Rozbicie Przywołania
Wszystkie czary Magii Przywołania od pierwszego do trzeciego poziomu rzucane przez przeciwnika są obniżone o dwa poziomy mistrzostwa (ekspercki do podstawowego, zaawansowany do żadnego, a podstawowy staje się żadnym, a Siła Czarów zmniejsza się o 25%, itd.). Siła czarów rzucanych początkowo bez względu na poziom mistrzostwa zostaje obniżona o 50%. Czary czwartego poziomu rzucane przez przeciwnika zostają obniżone o jeden poziom mistrzostwa.
Eksperckie Rozbicie Przywołania
Wszystkie czary Magii Przywołania od pierwszego do trzeciego poziomu rzucane przez przeciwnika są obniżone o dwa poziomy mistrzostwa (ekspercki do podstawowego, zaawansowany do żadnego, a podstawowy staje się żadnym, a Siła Czarów zmniejsza się o 25%, etc.) Siła czarów rzucanych początkowo bez względu na poziom mistrzostwa zostaje obniżona o 50%. Czary czwartego i piątego poziomu rzucane przez przeciwnika zostają obniżone o jeden poziom mistrzostwa.
Umiejętności podstawowe
Osłabienie Przywołania
Jeśli ktokolwiek rzuci czar Magii Przywołania, jego efektywna siła czarów jest zmniejszona o 25%.
Zniekształcenie Przywołania
Wszystkie czary Magii Przywołania rzucane przez przeciwnika kosztują 50% więcej many.
Powstrzymanie Przywołania
Jeśli ktokolwiek rzuci czar Magii Przywołania, jego następna tura zostaje opóźniona o 25% w stosunku do rzeczywistości.
Śmierć Nieistniejącym
Wszystkie jednostki w armii bohatera zadają potrójne obrażenia przyzywanym przeciwnikom.
Do góry
Umiejętność główna
Krzyk
Użycie Okrzyków bojowych przyspiesza następną turę bohatera o 10%.
Lepszy Krzyk
Użycie Okrzyków bojowych przyspiesza następną turę bohatera o 20%.
Ekspercki Krzyk
Użycie Okrzyków bojowych przyspiesza następną turę bohatera o 30%.
Umiejętności podstawowe
Głos Szału
Jednostki otrzymują dwukrotnie więcej Szału dzięki Okrzykom bojowym użytym przez bohatera (ale 1,5 raza więcej dzięki Okrzykowi bojowemu Zew krwi).
Trening Głosu
Okrzyki bojowe kosztują 20% many mniej.
Potężny Głos
Przy przeliczaniu efektu Okrzyku bojowego, poziom Barbarzyńcy jest uważany za większy o 5 niż w rzeczywistości.
Do góry