Ostatnio na naszym forum

  • Specjaliści od skryptów
    Autor: Specters, napisano 2 listopada 2018 Przejdź
  • Problem z edytorem NCF w H5
    Autor: Specters, napisano 27 września 2018 Przejdź
  • Mody do Heroes V
    Autor: Hayven, napisano 18 września 2018 Przejdź

Ostatnio dodane mapy

  • Wielopole
    Autor: Tabris, dodano 17 września 2016 Zobacz
  • Gateway
    Autor: Hayven, dodano 22 marca 2016 Zobacz
  • Master of Disguise
    Autor: fiur, dodano 11 grudnia 2014 Zobacz

Magia Zniszczenia

Poziom I

Starożytna strzała
Typ: Czar ofensywny Koszt: 4
Zadaje magiczne obrażenia od ognia wskazanej wrogiej jednostce.
48+8*Moc 56+8*Moc 64+8*Moc 72+8*Moc
Kamienne kolce
Typ: Czar ofensywny Koszt: 4
Zadaje magiczne obrażenia od ziemii wszystkim wrogim odziałom w polu rażenia (5 pól w kształcie krzyżyka).
24+8*Moc 32+8*Moc 40+8*Moc 48+8*Moc

Poziom II

Błyskawica
Typ: Czar ofensywny Koszt: 5
Specjalista: Svea
Zadaje magiczne obrażenia od powietrza wskazanej wrogiej jednostce.
11+11*Moc 14+14*Moc 17+17*Moc 20+20*Moc
Lodowy promień
Typ: Czar ofensywny Koszt: 6
Zadaje magiczne obrażenia od lodu wskazanej wrogiej jednostce.
60+12*Moc 72+12*Moc 84+12*Moc 96+12*Moc

Poziom III

Kula ognia
Typ: Czar ofensywny Koszt: 10
Specjalista: Nathir
Zadaje magiczne obrażenia od ognia wszystkim wrogim odziałom w polu rażenia (3x3 pola).
11+11*Moc 14+14*Moc 17+17*Moc 20+20*Moc
Ściana ognia Zaklęcie przeniesione z Magii Przywołania w dodatku "Dzikie Hordy"
Typ: Czar ofensywny Koszt: 16
Tworzy na polu bitwy ognisty mur (3 pola), który zadaje obrażenia znajdującym się w jego obszarze jednostkom. Ściana ognia pali się przez 3 tury.
9+9*Moc 11+11*Moc 13+13*Moc 15+15*Moc
Krąg zimy
Typ: Czar ofensywny Koszt: 9
Zadaje magiczne obrażenia od lodu wszystkim wrogim odziałom w polu rażenia (8 pól w kształcie litery O).
60+12*Moc 72+12*Moc 84+12*Moc 96+12*Moc

Poziom IV

Łańcuch błyskawic
Typ: Czar ofensywny Koszt: 16
Zadaje magiczne obrażenia od piorunów kilku jednostkom (do 4 oddziałów) zaczynając od tej, na którą rzucono czar, wraz z kolejnym celem obrażenia maleją o połowę.
10+10*Moc 15+15*Moc 20+20*Moc 25+25*Moc
Grad meteorytów
Typ: Czar ofensywny Koszt: 19
Zadaje magiczne obrażenia od ziemii wszystkim wrogim odziałom w polu rażenia (5x5 pól).
9+9*Moc 12+12*Moc 15+15*Moc 20+20*Moc

Poziom V

Implozja
Typ: Czar ofensywny Koszt: 18
Zadaje magiczne obrażenia od ziemii wskazanej wrogiej jednostce.
12+12*Moc 17+17*Moc 20+20*Moc 40+40*Moc
Głębokie zamrożenie Zaklęcie z dodatku "Dzikie Hordy"
Typ: Czar ofensywny Koszt: 11
Zadaje magiczne obrażenia od lodu wskazanej wrogiej jednostce. Przez pewien czas zwiększa otrzymywane przez nią fizyczne obrażenia o 3% za każdy punkt mocy rzucającego czar.
10+10*Moc 14+14*Moc 15+15*Moc 30+30*Moc
Armagedon
Typ: Czar ofensywny Koszt: 20
Zadaje magiczne obrażenia od ognia wszystkim jednostkom na polu bitwy. Jednostki zajmujące 4x4 pola na środku bitwy otrzymują dodatkowe fizyczne obrażenia.
9+9*Moc 12+12*Moc 15+15*Moc 30+30*Moc
Obrażenia fizyczne: 5+5*Moc 10+10*Moc 15+15*Moc 20+20*Moc