Ostatnio na naszym forum

  • Specjaliści od skryptów
    Autor: Specters, napisano 2 listopada 2018 Przejdź
  • Problem z edytorem NCF w H5
    Autor: Specters, napisano 27 września 2018 Przejdź
  • Mody do Heroes V
    Autor: Hayven, napisano 18 września 2018 Przejdź

Ostatnio dodane mapy

  • Wielopole
    Autor: Tabris, dodano 17 września 2016 Zobacz
  • Gateway
    Autor: Hayven, dodano 22 marca 2016 Zobacz
  • Master of Disguise
    Autor: fiur, dodano 11 grudnia 2014 Zobacz

Magia Przywołania

Poziom I

Pięść gniewu
Typ: Czar ofensywny Koszt: 5
Zadaje fizyczne obrażenia wskazanej wrogiej jednostce.
20+4*Moc 30+6*Moc 40+8*Moc 50+10*Moc
Ognista pułapka
Typ: Czar ofensywny Koszt: 8
Tworzy na obszarze 5x5 pól kilka min, które zadają 50 + 10 * siła zaklęć obrażeń przy wybuchu. Miny są niewidzialne dla przeciwnika.
2 miny 4 miny 6 min 8 min

Poziom II

Rój os
Typ: Czar ofensywny Koszt: 5
Specjalista: Dirael
Zadaje magiczne obrażenia wskazanej wrogiej jednostce oraz obniża jej inicjatywę. Nieumarli, istoty mechaniczne, oraz żywiołaki są odporni na działanie Roju. Na poziomie podstawowym obniża gotowość bojową celu o 0,2, na lepszym o 0,4, natomiast na eksperckim o 0,6.
10+2*Moc 20+4*Moc 30+6*Moc 40+8*Moc
Magiczny kryształ Zaklęcie z dodatku "Dzikie Hordy"
Typ: Przywołanie Koszt: 8
Przyzywa na polu bitwy we wskazanym miejscu kryształ, który ma 1 pkt życia i zachowuje się jak przeszkoda. Zniszczony, zadaje fizyczne obrażenia otaczającym go istotom.
40+8*Moc 60+12*Moc 80+16*Moc 100+20*Moc
Wskrześ umarłych
Typ: Błogosławieństwo Koszt: 9
Specjalista: Vladimir, Nicolai
Ożywia wskazaną przyjazną jednostkę. Jednocześniej jej poziom życia zostaje zmniejszony o 20% za każde użycie na niej zaklęcia. Oddziały nieumarłe zostają przywrócone na stałe.
120+15*Moc 160+20*Moc 200+25*Moc 240+30*Moc

Poziom III

Bariera mieczy Zaklęcie z dodatku "Dzikie Hordy"
Typ: Przywołanie Koszt: 12
Tworzy czasowo długą na trzy pola barierę we wskazanym miejscu. Bariera ta ma dodatkowe 75% do obrony przeciw atakom magicznym i dystansowym, a przy ataku wręcz odbija całość zadanych jej obrażeń. Bohaterowie nie mogą jej atakować, choć mogą niszczyć Trzęsieniem ziemi. Każdy segment Bariery zachowuje się oddzielnie.
20+5*Moc 40+8*Moc 60+10*Moc 96+12*Moc
Trzęsienie ziemi
Typ: Czar ofensywny Koszt: 7
Niszczy mury podczas oblężenia.
0 - 100 0 - 200 50 - 300 100 - 400
Widmowe zastępy
Typ: Przywołanie Koszt: 18
Kopiuje dowolną jednostkę, lecz jeśli otrzyma ona jakiekolwiek obrażenia zniknie. Sklonowany oddział ma też 50% szansy na uniknięcie ataku przeciwnika (posiada Niematerialność jak Duchy). Jednorazowo może istnieć jedna kopia danego stworzenia.
Poziomy 1-4 Poziomy 1-5 Poziomy 1-6 Poziomy 1-7

Poziom IV

Gniazdo os Zaklęcie z dodatku "Dzikie Hordy"
Typ: Przywołanie Koszt: 15
Tworzy Gniazdo Os na wskazanym polu. Rój Os o poziomie eksperckim będzie atakować wrogie stworzenia aż do końca bitwy, lub aż zostanie zniszczony (Rój nie zaatakuje nieumarłych, żywiołaków i jednostek mechanicznych). Obrona Gniazda wynosi poziom doświadczenia rzucającego.
Na poziomie bazowym punkty życia Gniazda wynoszą 10, podstawowym 25, lepszym 50, a na eksperckim 100.
2+0.25*Moc 5+0.25*Moc 5+0.25*Moc 10+0.25*Moc
Przywołanie żywiołów
Typ: Przywołanie Koszt: 17
Specjalista: Zehir
Przywołuje żywiołaki (rodzaj zależny od pola bitwy).
0.5*Moc 0.75*Moc 1*Moc 2*Moc

Poziom V

Tajemna zbroja
Typ: Błogosławieństwo Koszt: 20
Pochłania częściowo wszystkie obrażenia zadane jednostce. Na poziomie eksperckim jest to 50% obrażeń, na niższych 25%.
250+25*Moc 500+50*Moc 600+60*Moc 600+60*Moc
Stwórz feniksa
Typ: Przywołanie Koszt: 35
Przywołuje Feniksa. Jego parametry zależą od stopnia zaawansowania znajomości magii przywołania bohatera i jego mocy. Atak i obrona wynoszą 10 + 2 za poziom mocy, obrażenia to 10 - 15*moc rzucającego, a liczba punktów życia 300 + 30 za punkt siły czarów. Inicjatywa oraz szybkość wynoszą 15 i 7.
25%*Moc 33%*Moc 50%*Moc 100%*Moc