Ostatnio na naszym forum

  • Specjaliści od skryptów
    Autor: Specters, napisano 2 listopada 2018 Przejdź
  • Problem z edytorem NCF w H5
    Autor: Specters, napisano 27 września 2018 Przejdź
  • Mody do Heroes V
    Autor: Hayven, napisano 18 września 2018 Przejdź

Ostatnio dodane mapy

  • Wielopole
    Autor: Tabris, dodano 17 września 2016 Zobacz
  • Gateway
    Autor: Hayven, dodano 22 marca 2016 Zobacz
  • Master of Disguise
    Autor: fiur, dodano 11 grudnia 2014 Zobacz

Magia Mroku

Poziom I

Osłabienie
Typ: Klątwa Koszt: 4
Przeciwieństwo: Boska siła Specjalista: Raven
Zmniejsza zadawane obrażenia przez wskazany wrogi oddział, sprowadzając ich maksymalną wartość do pewnego procentu wobec minimalnej.
Istnieje masowa wersja tego czaru.
50% 35% 20% 0%
Spowolnienie
Typ: Klątwa Koszt: 4
Przeciwieństwo: Przyspieszenie
Zmniejsza inicjatywę wskazanego wrogiego oddziału.
Istnieje masowa wersja tego zaklęcia.
-25% -30% -35% -40%
Smutek Zaklęcie z dodatku "Dzikie Hordy"
Typ: Klątwa Koszt: 5
Zmniejsza morale oraz szczęście wskazanego wrogiego oddziału.
-1 -2 -3 -4

Poziom II

Rozkład
Typ: Klątwa, czar ofensywny Koszt: 6
Zatruwa wybraną wrogą jednostkę. Na początku swej tury otrzymuje ona obrażenia w wysokości 32 + 8 * siła zaklęć.
Istnieje grupowa wersja tego czaru, obejmująca 4x4 pola.
2 tury 3 tury 4 tury 5 tur
Wrażliwość
Typ: Klątwa Koszt: 5
Specjalista: Faiz
Zmniejsza parametr obrony wybranej wrogiej jednostki aż do końca bitwy.
Istnieje grupowa wersja tego zaklęcia, obejmująca 4x4 pola.
-3 -4 -5 -6

Poziom III

Cierpienie
Typ: Klątwa Koszt: 5
Przeciwieństwo: Prawa moc
Zmniejsza parametr ataku wskazanej wrogiej jednostki. Istnieje masowa wersja tego czaru.
-3 -6 -9 -12
Dezorientacja
Typ: Klątwa Koszt: 9
Specjalista: Alastor, Guarg
Sprawia, że wrogi oddział ma obniżoną skuteczność kontrataku na polu bitwy. Jeśli wrogi cel atakuje na dystans, skuteczność tych ataków również maleje.
Istnieje masowa wersja tego zaklęcia.
50% 70% 90% 100%

Poziom IV

Szał
Typ: Błogosławieństwo / Klątwa Koszt: 15
Sprawia, że wskazana jednostka atakuje najbliższy oddział (przyjazny bądź wrogi) ze zwiększoną skutecznością. Tego zaklęcia nie da się rozproszyć. Na poziomie eksperckim efekt zaklęcia trwa 2 tury.
Moc*1% Moc*2% Moc*3% Moc*3%
Oślepienie
Typ: Klątwa Koszt: 10
Tymczasowo uniemożliwia wskazanemu wrogiemu żywemu oddziałowi ruch, atak lub korzystanie z umiejętności, czy czarów. Na poziomie eksperckim zaatakowany cel nie wykona kontrataku.
0.15*Moc 0.2*Moc 0.25*Moc 0.25*Moc

Poziom V

Klątwa piekieł
Typ: Czar ofensywny Koszt: 15
Zadaje obrażenia wszystkim stworzeniom niebędącym z frakcji Inferno i Nekropolis.
8+2*Moc 12+3*Moc 30+6*Moc 144+12*Moc
Wampiryzm Zaklęcie z dodatku "Dzikie Hordy"
Typ: Błogosławieństwo Koszt: 10
Wskazany przyjazny oddział żywych, lub nieumarłych otrzymuje umiejętność wysysania życia. Procentowa konwersja obrażeń na przywrócone punkty życia zależy od znajomości Magii Mroku.
(Moc+5)*2% (Moc+10)*2% (Moc+15)*2% (Moc+25)*2%
Hipnoza
Typ: Klątwa Koszt: 18
Czar pozwala przejąć kontrolę nad wybraną wrogą żywą jednostką, jednocześnie zmniejsza jej inicjatywę. Jednostka odzyskuje 3% swej bazowej inicjatywy za punkt siły zaklęć bohatera. Czas trwania czaru jest zależny od znajomości Magii Mroku.
0.15*Moc 0.2*Moc 0.25*Moc 0.25*Moc