Ostatnio na naszym forum

  • Specjaliści od skryptów
    Autor: Specters, napisano 2 listopada 2018 Przejdź
  • Problem z edytorem NCF w H5
    Autor: Specters, napisano 27 września 2018 Przejdź
  • Mody do Heroes V
    Autor: Hayven, napisano 18 września 2018 Przejdź

Ostatnio dodane mapy

  • Wielopole
    Autor: Tabris, dodano 17 września 2016 Zobacz
  • Gateway
    Autor: Hayven, dodano 22 marca 2016 Zobacz
  • Master of Disguise
    Autor: fiur, dodano 11 grudnia 2014 Zobacz

Magia Runiczna

Poziom I

Runy szarży
Typ: Błogosławieństwo Koszt: 1
Zwiększa szybkość stworzenia o 100% na jedną akcję, wliczając obronę i czekanie.
Runy berserkera
Typ: Błogosławieństwo Koszt: 1
Stwór uderzy dwa razy podczas najbliższego ataku (przynajmniej jedna jednostka tego typu musi zginąć, aby można było użyć tej runy).

Poziom II

Runy egzorcyzmów
Typ: Błogosławieństwo Koszt: 1
Zdejmuje negatywne efekty z jednostki. Poziomy 1-3 i niektóre efekty, oprócz zatrucia.
Runy magicznej kontroli
Typ: Błogosławieństwo Koszt: 1
Stworzenie ma szansę "ukraść" jeden pozytywny efekt z jednostki, którą atakuje.

Poziom III

Runy nietykalności
Typ: Błogosławieństwo Koszt: 1
Istota na jedną turę zyskuje 50% szans na uniknięcie fizycznego ataku.
Runy odporności na żywioły
Typ: Błogosławieństwo Koszt: 1
Stworzenie otrzymuje odporność na dwa losowo wybrane żywioły aż do końca walki.

Poziom IV

Runy piorunowładne
Typ: Błogosławieństwo Koszt: 1 1
Jednostki będzie miała szansę wywołać jeden raz efekt Piorunowładny podczas ataku (wroga istota utraci swą inicjatywę).
Runy zmartwychwstania
Typ: Błogosławieństwo Koszt: 1 1
Wskrzesza 40% poległych jednostek w obrębie oddziału.

Poziom V

Runy szału bojowego
Typ: Błogosławieństwo Koszt: 1 1
Stworzenie ma szansę uderzyć wszystkie pobliskie jednostki (bez kontrataku).
Runy smoczej siły
Typ: Błogosławieństwo Koszt: 1 1
Stworzenie otrzymuje 100% do obrony, 100% do ataku i 50% odporności na magię na jedną turę (nie działa na smoki).