Ostatnio na naszym forum

  • Specjaliści od skryptów
    Autor: Specters, napisano 2 listopada 2018 Przejdź
  • Problem z edytorem NCF w H5
    Autor: Specters, napisano 27 września 2018 Przejdź
  • Mody do Heroes V
    Autor: Hayven, napisano 18 września 2018 Przejdź

Ostatnio dodane mapy

  • Wielopole
    Autor: Tabris, dodano 17 września 2016 Zobacz
  • Gateway
    Autor: Hayven, dodano 22 marca 2016 Zobacz
  • Master of Disguise
    Autor: fiur, dodano 11 grudnia 2014 Zobacz

Umiejętności pozostałe

Umiejętność główna
Logistyka
Zasięg ruchu bohatera na lądzie jest większy o 10%.
Lepsza Logistyka
Zasięg ruchu bohatera na lądzie jest większy o 20%.
Ekspercka Logistyka
Zasięg ruchu bohatera na lądzie jest większy o 30%.
Umiejętności podstawowe
Odkrywanie
Zasięg wzroku bohatera zwiększa się o 4 pola i jest w stanie zauważyć dokładną liczbę istot wśród neutralnych oddziałów i armii wroga w swoim pobliżu.
Znajdowanie Drogi
Ograniczenie zasięgu ruchu wynikające z podróżowania po bezdrożach jest mniejsze o 50%.
Nawigacja
Zasięg ruchu bohatera na morzu jest większy o 50%.
Umiejętności zaawansowane
Ścieżka Wojny
Za każde zwycięstwo na mapie bohater otrzymuje dodatkowe 250 punktów ruchu.
Pochód Śmierci
Szybkość wszystkich jednostek bohatera zwiększa się o 4 w trakcie oblężenia zamku wroga.
Chwytność
Bohater nie korzysta z punktów ruchu, by zbierać zasoby, wkraczać do budynków i łodzi oraz na inne podobne akcje.
Lotny Umysł
Bohater otrzymuje +25% do inicjatywy na początku walki.
Cichy Prześladowca
Przeciwnik będzie widział tylko najsilniejszą jednostkę z armii bohatera, bez żadnych danych liczbowych (efekt ten nie działa na bohaterów z wyuczonym Odkrywaniem). Ta zdolność pozwala także zobaczyć poziom odwagi neutralnych potworów i zwiększa zasięg wzroku bohatera o 12 pól.
Szturm Teleportu
Bohater otrzymuje czar Teleportacja i możliwość użycia go jako narzędzia ataku zwiększającego inicjatywę teleportowanego stworzenia. Gotowość bojowa przenoszonej jednostki wzrasta o 0.5.
Szybka Brama (tylko Lordowie Demonów)
Następna tura jednostki, która dokonuje przenoszenia istot przyjdzie dwukrotnie szybciej niż normalnie. Gotowość bojowa jednostek spada o tylko 0.25.
Znajomy Teren (tylko Rycerze i Łowcy)
Wszystkie jednostki w armii bohatera otrzymują +1 do szybkości, jeśli bitwa rozgrywa się na terenie trawiastym.
Pochód Golemów (tylko Czarodzieje)
Szybkość i inicjatywa wszystkich Golemów znajdujących się pod dowództwem bohatera zwiększa się o 2.
Do góry
Umiejętność główna
Oświecenie
Bohater otrzymuje 1 punkt do jednej ze swych podstawowych statystyk co cztery osiągnięte poziomy doświadczenia (włącznie z posiadanymi) oraz otrzymuje 5% więcej punktów doświadczenia.
Lepsze Oświecenie
Bohater otrzymuje 1 punkt do jednej ze swych podstawowych statystyk co trzy osiągnięte poziomy doświadczenia (włącznie z posiadanymi) oraz otrzymuje 10% więcej punktów doświadczenia.
Eksperckie Oświecenie
Bohater otrzymuje 1 punkt do jednej ze swych podstawowych statystyk co dwa osiągnięte poziomy doświadczenia (włącznie z posiadanymi) oraz otrzymuje 15% więcej punktów doświadczenia.
Umiejętności podstawowe
Uczony
Pozwala bohaterowi uczyć innych bohaterów zaklęć, umożliwiając efektywną wymianę zapisanych w księgach czarów.
Inteligencja
Zwiększa maksymalny poziom many o 50%.
Wyjątkowa Intuicja
Pozwala bohaterowi uczyć się zaklęć rzucanych przez bohaterów przeciwnika lub wrogie jednostki w czasie bitwy (bohater musi spełniać wymagania do nauki tego czaru, takie jak szkoła, poziom, etc.) i oglądać zawartość plecaka przeciwnika.
Umiejętności zaawansowane
Nagroda Czarodzieja
Siła czarów bohatera zwiększa się na stałe o 2, a ponadto otrzymuje on jednorazowo 1000 sztuk złota.
Absolwent
Dzięki wytrwałej nauce wiedza bohatera zwiększa się o 2, a ponadto otrzymuje on dodatkową premię w postaci 1000 punktów doświadczenia.
Tajemne Podniesienie
Dzięki wytrwałym studiom nad tajnikami rzucania zaklęć siła czarów bohatera zwiększa się na stałe o 2.
Mentor
Gdy bohater ów spotyka innego przyjaznego bohatera, ten drugi otrzymuje tyle punktów doświadczenia, by wzrosło ono do poziomu 25% doświadczenia Mentora (jeśli oczywiście na początku posiada mniej punktów doświadczenia).
Mroczne Objawienie
Bohater awansuje za darmo na wyższy poziom.
Nauka Okrzyków Bojowych (tylko Barbarzyńcy)
Barbarzyńca może uczyć się Okrzyków bojowych od innych bohaterów, nawet jeśli nie spełnia odpowiednich wymagań. Może również uczyć innych bohaterów Okrzyków bojowych, które zna, jeśli spełniają oni odpowiednie wymagania. Może również uczyć się Okrzyków bojowych używanych przez bohaterów wroga w czasie bitwy.
Kulturystyka (tylko Barbarzyńcy)
Obrona bohatera zwiększa się o 2 i otrzymuje on jednorazowo dodatkowe 10% do punktów życia wszystkich jednostek w jego armii na czas następnej bitwy.
Moc Krwi (tylko Barbarzyńcy)
Za każdym razem, gdy jednostka w armii bohatera otrzymuje lub traci Punkty Szału, ich ilość jest mnożona przez 1,5.
Władca Nieumarłych (tylko Nekromanci)
Wiedza Nekromanty zwiększa się o 1 z uwagi na jego lub jej gruntowną znajomość Śmierci. Talent Nekromancji także wzrasta o 5%.
Poznaj Wroga Swego (tylko Łowcy)
Szanse na zadanie krytycznego uderzenia przy użyciu talentu Mściciel zwiększają się o 10%.
Oszczędne Runy (tylko Kapłani Runów)
Przywraca manę w wysokości 0.5 * wiedza bohatera przy każdej okazji korzystania z runów.
Do góry