Ostatnio na naszym forum

  • Mam problem z Kampaniani w Heroes V.
    Autor: Mafirox, napisano 1 września 2024 Przejdź
  • Pytania ogólne
    Autor: Tabris, napisano 13 czerwca 2024 Przejdź
  • Porady: Loch
    Autor: ToWeRH3, napisano 13 czerwca 2024 Przejdź

Ostatnio dodane mapy

  • Na ratunek Bulgariusowi
    Autor: FRogalskyy, dodano Zobacz
  • All for One
    Autor: Tabris, dodano Zobacz
  • HotSeat 4 Graczy
    Autor: Bobek-20, dodano Zobacz

Tygodnie


Wszystkim znane Tygodnie to element rozgrywki, który doczekał się rozwinięcia i ulepszenia. Charakteryzują się one różnymi pozytywnymi efektami, ale również utrudnieniami, które bezpośrednio wpływają na prowadzoną rozgrywkę. Trzeba zwrócić uwagę na fakt, że w odróżnieniu od poprzednich części cyklu w Heroes V funkcjonuje o wiele więcej Tygodni, a właściwości niektórych z nich są bardziej rozbudowane.
W zestawieniu nie zostały wzięte pod uwagę tzw. "Tygodnie bez efektu", które nie wnoszą sobą nic konkretnego do gry - poza akcentem humorystycznym.

Tygodnie surowców

Tydzień Festiwali Tydzień Klejnotów
Przychód z miast i kopalni jest zmniejszony o połowę. Przychód klejnotów i kryształów jest podwójny.
Tydzień Alchemii Tydzień Złota
Laboratoria alchemika oraz składy siarki dostarczają podwójną ilość surowców. Przychód złota ze wszystkich źródeł jest podwójny.
Tydzień Żniw
Przychód drewna i rudy jest podwójny.
Do góry

Tygodnie przygody

Tydzień Płomienia Tydzień Wiatrów
Przyrost Kapłanów runów, Patriarchów runów i Strażników runów jest podwójny. Punkty ruchu wszystkich bohaterów są zwiększone o 50%. Liczba punktów ruchu wszystkich bohaterów podczas poruszania się po morzu jest zwiększona o 50%.
Tydzień Głupoty Tydzień Honoru
Liczba punktów doświadczenia zdobywanych podczas bitew jest zredukowana do połowy. Liczba punktów doświadczenia za stoczone bitwy jest podwójna.
Tydzień Dyplomacji Tydzień Fałszerstw
Wszystkie neutralne istoty, które się do nas przyłączą, zrobią to za darmo. Koszt ulepszenia jednostek zredukowany jest do połowy.
Tydzień Handlu Tydzień Medytacji
Ceny artefaktów i surowców zmniejszone są o połowę. Tempo regeneracji many jest podwójne.
Do góry

Tygodnie walki

Tydzień Nieróbstwa Tydzień Spokoju
Podczas walki inicjatywa wszystkich istot Przystani, Sylwan, Fortecy i Akademii jest zmniejszona o 20%. Podczas walki inicjatywa wszystkich istot armii Nekropolis, Twierdzy, Inferno i Lochu jest zmniejszona o 20%.
Tydzień Osłabienia Tydzień Zniedołężnienia
Podczas walki obrona wszystkich istot Przystani, Sylwan, Fortecy i Akademii jest zmniejszona o 20%. Podczas walki obrona wszystkich istot Nekropolis, Twierdzy, Inferno i Lochu jest zmniejszona o 20%.
Tydzień Smutku Tydzień Światła
Podczas walki morale i szczęście wszystkich istot Przystani, Sylwan, Fortecy i Akademii są zmniejszone o 2. Podczas walki morale i szczęście wszystkich istot Twierdzy, Nekropolis, Inferno i Lochu są zmniejszone o 2.
Tydzień Nadziei Tydzień Równowagi
Podczas walki morale i szczęście wszystkich istot zwiększone jest o 1. Brak efektu działania morale i szczęścia podczas walki.
Tydzień Wytrzymałości Tydzień Mocy i Magii
Podczas walki liczba punktów życia wszystkich stworzeń zwiększa się o 20%. W czasie walki obrażenia z niemagicznych źródeł są zwiększone o 50%, a koszt czarów jest mniejszy o 50%.
Tydzień Mocy Tydzień Magii
W czasie walki obrażenia z niemagicznych źródeł są zwiększone o 50%. Podczas walki koszt rzucania czarów jest zmniejszony o połowę.
Tydzień Eteru Tydzień Chaosu
Koszt rzucenia zaklęcia jest podwójny. Podczas walki obrażenia spowodowane przez czary są zwiększone o 50%.
Tydzień Ognia i Lodu Tydzień Wody
Podczas walki czary związane z ogniem i lodem zadają podwójne obrażenia. Podczas walki, obrażenia zadawane przez czary związane z lodem i liczba przywoływanych Żywiołaków wody są zwiększone o 50%.
Tydzień Ognia Tydzień Ziemi
Podczas walki, obrażenia zadawane przez czary związane z żywiołem ognia i liczba przywoływanych Żywiołaków ognia są zwiększone o 50%. Podczas walki, obrażenia zadawane przez czary związane z żywiołem ziemi i liczba przywoływanych Żywiołaków ziemi są zwiększone o 50%.
Tydzień Powietrza Tydzień Ewokacji
Podczas walki, obrażenia zadawane przez czary związane z żywiołem powietrza i liczba przywoływanych Żywiołaków powietrza są zwiększone o 50%. Podczas walki wszystkie czary Magii Zniszczenia rzucane są na poziomie eksperckim.
Tydzień Wyrzeczeń Tydzień Zmian
Podczas walki wszystkie czary Magii Światła rzucane są na poziomie eksperckim. Podczas walki wszystkie czary Magii Mroku rzucane są na poziomie eksperckim.
Tydzień Przywołań
Podczas walki wszystkie czary Magii Przywołania rzucane są na poziomie eksperckim.
Do góry

Tygodnie jednostek

Tydzień Chłopa Tydzień Łucznika
Przyrost populacji Chłopów, Szeregowych i Osiłków jest podwójny. Przyrost populacji Łuczników, Strzelców wyborowych i Kuszników jest podwójny.
Tydzień Zbrojnych Tydzień Gryfa
Przyrost populacji Zbrojnych, Krzyżowców i Fanatyków jest podwójny. Przyrost populacji Gryfów, Gryfów królewskich i Gryfów bojowych jest podwójny.
Tydzień Kapłana Tydzień Kawalerzysty
Przyrost populacji Kapłanów, Inkwizytorów i Mrocznych kapłanów jest podwójny. Przyrost populacji Kawalerzystów, Paladynów i Czempionów jest podwójny.
Tydzień Anioła Tydzień Gremlina
Przyrost populacji Aniołów, Archaniołów i Serafinów jest podwójny. Przyrost populacji Gremlinów, Gremlinów dowódców i Gremlinów sabotażystów jest podwójny.
Tydzień Gargulca Tydzień Golema
Przyrost populacji Gargulców, Obsydianowych gargulców i Marmurowych gargulców jest podwójny. Przyrost populacji Golemów, Stalowych golemów i Magnetycznych golemów jest podwójny.
Tydzień Maga Tydzień Dżinna
Przyrost populacji Magów, Arcymagów i Magów bitewnych jest podwójny. Przyrost populacji Dżinnów, Dżinnów sułtańskich i Dżinnów wizjonerów jest podwójny.
Tydzień Rakszasa rani Tydzień Kolosa
Przyrost populacji Rakszasa rani, Rakszasa radża i Rakszasa kszatri jest podwójny. pPzyrost populacji Kolosów, Tytanów i Tytanów burz jest podwójny.
Tydzień Nimfy Tydzień Tancerzy wojny
Przyrost populacji Nimf, Rusałek i Driad jest podwójny. Przyrost populacji Tancerzy ostrzy, Tancerzy wojny i Tancerzy wiatru jest podwójny.
Tydzień Gromu Tydzień Druida
Przyrost populacji Myśliwych, Łowczych i Mistycznych łuczników jest podwójny. Przyrost populacji Druidów, Wielkich druidów i Arcydruidów jest podwójny.
Tydzień Jednorożca Tydzień Drzewca
Przyrost populacji Jednorożców, Srebrnych jednorożców i Białych jednorożców jest podwójny. Przyrost populacji Drzewców, Entów i Dzikich entów jest podwójny.
Tydzień Zielonego smoka Tydzień Impa
Przyrost Zielonych, Szmaragdowych i Kryształowych smoków jest podwójny. Przyrost populacji Impów, Chowańców i Szkodników jest podwójny.
Tydzień Demona Tydzień Piekielnego ogara
Przyrost populacji Demonów, Rogatych demonów i Rogatych bestii jest podwójny. Przyrost populacji Piekielnych ogarów, Cerberów i Ognistych ogarów jest podwójny.
Tydzień Sukkubusa Tydzień Zmory
Przyrost populacji Sukkubusów, Władczyń sukkubusów i Uwodzicielskich sukkubusów jest podwójny. Przyrost populacji Piekielnych rumaków, Zmór i Koszmarów jest podwójny.
Tydzień Czarciego lorda Tydzień Diabła
Przyrost populacji Czartów, Czarcich lordów i Czarcich pomiotów jest podwójny. Przyrost populacji Diabłów, Arcydiabłów i Arcydemonów jest podwójny.
Tydzień Zabójcy Tydzień Krwi
Przyrost Zwiadowców, Zabójców i Prześladowców jest podwójny. Przyrost populacji Krwawych dziewic, Krwawych furii i Krwawych sióstr jest podwójny.
Tydzień Minotaura Tydzień Jeźdźca
Przyrost populacji Minotaurów, Minotaurów strażników i Minotaurów nadzorców jest podwójny. Przyrost populacji Mrocznych jeźdźców, Posępnych jeźdźców i Czarnych jeźdźców jest podwójny.
Tydzień Hydry Tydzień Matrony
Przyrost populacji Hydr, Hydr z głębin i Hydr kwasowych jest podwójny. Przyrost populacji Wiedźm cienia, Matron cienia i Dam cienia jest podwójny.
Tydzień Czarnego Smoka Tydzień Szkieletów
Przyrost populacji Smoków cienia i Czarnych smoków jest podwójny. Przyrost populacji Szkieletów, Kościanych łuczników i Kościanych wojowników jest podwójny.
Tydzień Żywych Trupów Tydzień Ducha
Przyrost populacji Ożywieńców, Zombie i Gnijących zombie jest podwójny. Przyrost populacji Duchów, Widm i Poltergeistów jest podwójny.
Tydzień Wampira Tydzień Lisza
Przyrost populacji Wampirów, Wampirzych lordów i Wampirzych książąt jest podwójny. Przyrost populacji Liszów, Arcyliszów i Liszmistrzów jest podwójny.
Tydzień Upiora Tydzień Kościanego smoka
Przyrost populacji Upiorów, Kostuch i Banshee jest podwójny. Przyrost populacji Kościanych smoków, Widmowych smoków i Upiornych smoków jest podwójny.
Tydzień Obrońcy Tydzień Włóczni
Przyrost populacji Obrońców, Strażników i Strażników gór jest podwójny. Przyrost populacji Włóczników, Harcowników i Harpunników jest podwójny.
Tydzień Niedźwiedzia Tydzień Szału
Przyrost populacji Niedźwiedzich jeźdźców, Niedźwiedzich rycerzy i Niedźwiedzich wojowników jest podwójny. Przyrost populacji Awanturników, Berserkerów i Pogromców jest podwójny.
Tydzień Płomienia Tydzień Piorunów
Przyrost populacji Kapłanów runów, Patriarchów runów i Strażników runów jest podwójny. Przyrost Władców piorunów, Władców płomienia i Władców burz jest podwójny.
Tydzień Salamandry Tydzień Goblina
Przyrost populacji Ognistych smoków, Magmowych smoków i Wulkanicznych smoków jest podwójny. Przyrost populacji Goblinów, Goblińskich sidlarzy i Goblińskich plugawców jest podwójny.
Tydzień Centaura Tydzień Orka
Przyrost populacji Centaurów, Centaurów koczowników i Centaurów grasantów jest podwójny. Przyrost populacji Wojowników, Rębaczy i Podżegaczy jest podwójny.
Tydzień Szamanki Tydzień Wodza
Przyrost populacji Szamanek, Cór ziemi i Cór nieba jest podwójny. Przyrost populacji Siepaczy, Oprawców i Hersztów jest podwójny.
Tydzień Wiwerny Tydzień Cyklopa
Przyrost populacji Wiwern, Jadowitych wiwern i Pao kai jest podwójny. Przyrost populacji Cyklopów, Dzikich cyklopów i Krwawych cyklopów jest podwójny.
Tydzień Zarazy Tydzień Choroby
Wszystkie istoty we wszystkich siedzibach umierają - brak przyrostu populacji istot. Jedna trzecia jednostek, które znajdują się w budynkach, umiera na początku tego tygodnia - tygodniowy przyrost obniżony jest do jednej trzeciej.
Tydzień Gorączki Tydzień Życia
Połowa istot we wszystkich siedzibach umiera - przyrost populacji nowych istot zmniejszony jest o połowę (lecz pojawi się minimalnie jedna istota). Przyrost populacji wszystkich istot jest podwójny.
Tydzień Połączenia
Przyrost populacji wszystkich istot oraz przychód wszystkich kopalni i miast jest potrójny.
Do góry