Ostatnio na naszym forum

  • Najlepsza szkoła magii
    Autor: Saryn, napisano 22 listopada 2017 Przejdź
  • Żywiołaki
    Autor: Saryn, napisano 22 listopada 2017 Przejdź
  • Gra online
    Autor: Saryn, napisano 29 października 2017 Przejdź

Ostatnio dodane mapy

  • Pożar
    Autor: DawidH, dodano 29 października 2017 Zobacz
  • Wielopole
    Autor: Tabris, dodano 17 września 2016 Zobacz
  • Gateway
    Autor: Hayven, dodano 22 marca 2016 Zobacz

Poziomy trudności

Poziom łatwy

Zasoby startowe
Gracz - człowiek Gracz - komputer
50 000 złota 5 000 złota
50 drewna 10 drewna
50 rudy 10 rudy
25 rtęci 3 rtęci
25 siarki 3 siarki
25 kryształów 3 kryształy
25 klejnotów 3 klejnoty
Zachowanie gracza komputerowego: Komputer korzysta z zaklęć tylko do 3. poziomu. W czasie bitwy, do pierwszej linii ataku wybiera jednostki walczące wręcz, następnie latające, a na samym końcu strzelające i/lub używające magii. Przyrost jednostek gracza komputerowego jest mniejszy o połowę, a budynki w swoich miastach buduje co drugi dzień. Gracz komputerowy wynajmuje tylu bohaterów, ile posiada miast +1 (nie może jednak posiadać więcej niż 8 herosów). Komputer niezbyt inwestuje w rozwój swoich miast.

Neutralne potwory: Na Mapie Przygody wielkość oddziałów neutralnych jest mniejsza o połowę lecz ilość możliwych do zdobycia punktów doświadczenia za każdą zabitą istotę jest podwójna. Na początku każdego nowego tygodnia liczebność armii neutralnych jest zwiększana o 5%.

Poziom normalny

Zasoby startowe
Gracz - człowiek Gracz - komputer
30 000 złota 10 000 złota
30 drewna 10 drewna
30 rudy 10 rudy
15 rtęci 5 rtęci
15 siarki 5 siarki
15 kryształów 5 kryształy
15 klejnotów 5 klejnoty
Zachowanie gracza komputerowego: Komputer korzysta z zaklęć tylko do 3. poziomu. W czasie bitwy, do pierwszej linii ataku wybiera jednostki walczące wręcz, następnie latające, a na samym końcu strzelające i/lub używające magii. Komputer w swoich miastach wznosi budynki co drugi dzień i wynajmuje tylu bohaterów, ile posiada miast +1 (nie może jednak posiadać więcej niż 8 herosów). Komputer niezbyt inwestuje w rozwój swoich miast.

Neutralne potwory: Na początku każdego nowego tygodnia liczebność armii neutralnych jest zwiększana o 9%.

Poziom ciężki

Zasoby startowe
Gracz - człowiek Gracz - komputer
20 000 złota 20 000 złota
20 drewna 20 drewna
20 rudy 20 rudy
10 rtęci 10 rtęci
10 siarki 10 siarki
10 kryształów 10 kryształy
10 klejnotów 10 klejnoty
Zachowanie gracza komputerowego: Komputer nie jest ograniczany, jeżeli chodzi o korzystanie z dostępnych zaklęć. W czasie bitwy rozstawia swoją armię w zależności od ustawień wojsk przeciwnika. Formacja jego armii ma uniemożliwić atak na oddziały w pierwszej turze. W porównaniu do poprzednich poziomów trudności, atak skupia się na jednostkach latających, potem na strzelających i/lub używających magii, a na samym końcu na walczących wręcz. Gracz komputerowy wznosi nowy budynek każdego dnia (jeśli go na to stać). Wynajmuje on tylu bohaterów, ile posiada miast +2 (nie może jednak posiadać więcej niż 14 herosów). Jest skupiony na rozbudowie swoich miast. Na polu walki jest bardziej agresywny względem graczy ludzkich niż innych armii sterowanych także przez komputer. Częściej ucieka z pola bitwy niż na wcześniej opisywanych poziomach.

Neutralne potwory: W kampaniach wielkość armii neutralnych jest większa o 30% lecz liczba punktów doświadczenia za każdą zabitą jednostkę jest zmniejszona (ale ilość punktów doświadczenia, które można zdobyć jest taka sama, jak w przypadku poprzednich poziomów trudności gry). W zwykłych scenariuszach oraz mapach wieloosobowych wielkość oddziałów na Mapie Przygody jest większa o 12% i nie ma modyfikacji, co do ilości zdobywania punktów doświadczenia. Na początku każdego nowego tygodnia liczebność armii neutralnych jest zwiększana o 10%.

Poziom heroiczny

Zasoby startowe
Gracz - człowiek Gracz - komputer
10 000 złota 30 000 złota
10 drewna 30 drewna
10 rudy 30 rudy
5 rtęci 15 rtęci
5 siarki 15 siarki
5 kryształów 15 kryształy
5 klejnotów 15 klejnoty
Zachowanie gracza komputerowego: Komputer nie jest ograniczany, jeżeli chodzi o korzystanie z dostępnych zaklęć. W czasie bitwy rozstawia swoją armię w zależności od ustawień wojsk przeciwnika. Formacja jego armii ma uniemożliwić atak na oddziały w pierwszej turze. W porównaniu do poprzednich poziomów trudności, atak skupia się na jednostkach strzelających i/lub używających magii, potem na latających, a na samym końcu na walczących wręcz. Gracz komputerowy wznosi nowy budynek każdego dnia (jeśli go na to stać). Wynajmuje on 2x więcej bohaterów niż posiada miast +1 (nie może jednak posiadać więcej niż 17 herosów). Jest bardzo skupiony na rozbudowie swoich miast. Na polu walki jest bardziej agresywny względem graczy ludzkich niż innych armii sterowanych także przez komputer. Jeszcze częściej ucieka z pola bitwy niż na wcześniej opisywanym poziomie Ciężkim.

Neutralne potwory: W kampaniach wielkość armii neutralnych jest podwojona lecz liczba punktów doświadczenia za każdą zabitą jednostkę jest zmniejszona o połowę (ale ilość punktów doświadczenia, które można zdobyć jest taka sama jak w przypadku poprzednich poziomów trudności gry). W zwykłych scenariuszach oraz mapach wieloosobowych wielkość oddziałów na Mapie Przygody jest większa o 40% i nie ma ograniczeń, co do ilości zdobywania punktów doświadczenia. Na początku każdego nowego tygodnia liczebność armii neutralnych jest zwiększana o 11%.