Insygnia Sar-Issusa -
Lwi Duch -
Objęcia Śmierci -
Oręż Potęgi
Pancerz Oświecenia - Potęga Smoków - Sen Łucznika
Siła Run - Wola Urgasha - Zbroja Krasnoludzkich Królów
Pancerz Oświecenia - Potęga Smoków - Sen Łucznika
Siła Run - Wola Urgasha - Zbroja Krasnoludzkich Królów
Insygnia Sar-Issusa
Zebranie 2 części: Podwaja manę i siłę czarów wszystkich rzucających czary istot w armii bohatera
Zebranie 4 części: Bohater przesuwa się w tył po pasku inicjatywy 10% wolniej niż zwykle w czasie rzucania czarów.
Bonus dla klasy: Czarodziej
Zebranie 2 części: Czarodziej przesuwa się w tył po pasku inicjatywy 10% wolniej niż zwykle w czasie rzucania czarów.
Zebranie 4 części: Bohater przesuwa się w tył po pasku inicjatywy 10% wolniej niż zwykle w czasie rzucania czarów.
Bonus dla klasy: Czarodziej
Zebranie 2 części: Czarodziej przesuwa się w tył po pasku inicjatywy 10% wolniej niż zwykle w czasie rzucania czarów.
Artefakty wchodzące w skład zestawu:
Lwi Duch
Zebranie 3 części: Za każdym razem, gdy jednostka w armii bohatera zostaje poddana efektowi morale, bohater przesuwa się o 10% do przodu na pasku inicjatywy. (Jeśli jest to negatywne morale, bohater zostaje przesunięty do tyłu).
Bonus dla klasy: Rycerz
Zebranie 2 części: Ataki Rycerzy (włącznie z kontratakami) zmniejszają morale przeciwnika o 2.
Bonus dla klasy: Rycerz
Zebranie 2 części: Ataki Rycerzy (włącznie z kontratakami) zmniejszają morale przeciwnika o 2.
Artefakty wchodzące w skład zestawu:
Objęcia Śmierci
Zebranie 2 części: Szybkość istot przeciwnika ulega zmniejszeniu o 1.
Zebranie 4 części: Zmniejsza szybkość istot wroga o 1. Wrogie istoty, które nie przejdą pozytywnie testu morale otrzymują karę -20% do ataku i obrony do początku następnej tury.
Bonus dla klasy: Nekromanta
Zebranie 2 części: Skowyt Banshee zmniejsza morale i szczęście wroga o 2 pukty, a inicjatywę o 20%. Ponadto, korzystanie z tej zdolności przesuwa Nekromantę wstecz na pasku inicjatywy tylko o połowę wartości. Efekt kumuluje się ze Skowytem Banshee.
Zebranie 4 części: Zmniejsza o 25% ilość punktów Energii Mroku potrzebnych do ożywiania jednostek (efekt kumuluje się z Amuletem Nekromancji).
Zebranie 4 części: Zmniejsza szybkość istot wroga o 1. Wrogie istoty, które nie przejdą pozytywnie testu morale otrzymują karę -20% do ataku i obrony do początku następnej tury.
Bonus dla klasy: Nekromanta
Zebranie 2 części: Skowyt Banshee zmniejsza morale i szczęście wroga o 2 pukty, a inicjatywę o 20%. Ponadto, korzystanie z tej zdolności przesuwa Nekromantę wstecz na pasku inicjatywy tylko o połowę wartości. Efekt kumuluje się ze Skowytem Banshee.
Zebranie 4 części: Zmniejsza o 25% ilość punktów Energii Mroku potrzebnych do ożywiania jednostek (efekt kumuluje się z Amuletem Nekromancji).
Artefakty wchodzące w skład zestawu:
Oręż Potęgi
Zebranie 2 części: Zwiększa atak wszystkich istot w armii bohatera o 3, a ich punkty życia o 2.
Bonus dla klasy: Barbarzyńca
Zebranie 2 części: Barbarzyńca przesuwa się w tył na pasku inicjatywy 30% wolniej niż zwykle w czasie atakowania. Efekt wpływa na Potężny Cios.
Bonus dla klasy: Barbarzyńca
Zebranie 2 części: Barbarzyńca przesuwa się w tył na pasku inicjatywy 30% wolniej niż zwykle w czasie atakowania. Efekt wpływa na Potężny Cios.
Artefakty wchodzące w skład zestawu:
Pancerz Oświecenia
Zebranie 2 części: Zwiększa o 15% liczbę punktów doświadczenia jakie zdobywa bohater.Artefakty wchodzące w skład zestawu:
Potęga Smoków
Zebranie 2 części: Zwiększa atrybuty bazowe bohatera o 1.Zebranie 4 części: Zwiększa atrybuty bazowe bohatera o 1, a wszystkim istotom 7 poziomu w armii bohatera atak o 5. Punkty życia tych stworzeń zwiększają się o 20.
Zebranie 6 części: Zwiększa atrybuty bazowe bohatera o 4, a wszystkim istotom 7 poziomu w armii bohatera atak o 5. Punkty życia tych stworzeń zwiększają się o 20.
Zebranie 8 części: Zwiększa armię bohatera o jedną istotę 7 poziomu każdego dnia. Jednostka z rodzinnego miasta bohatera wybierze klasyczne ulepszenie, następnie alternatywne a na końcu podstawową postać.
Artefakty wchodzące w skład zestawu:
Sen Łucznika
Zebranie 2 części: Wszyscy strzelcy przesuwają się w tył po pasku inicjatywy 30% wolniej niż zwykle w czasie strzelania.
Bonus dla klasy: Łowca
Zebranie 2 części: Łowca przesuwa się w tył po pasku inicjatywy 30% wolniej niż zwykle w czasie strzelania. Efekt wpływa na Bezbłędny Strzał oraz na Deszcz Strzał.
Bonus dla klasy: Łowca
Zebranie 2 części: Łowca przesuwa się w tył po pasku inicjatywy 30% wolniej niż zwykle w czasie strzelania. Efekt wpływa na Bezbłędny Strzał oraz na Deszcz Strzał.
Artefakty wchodzące w skład zestawu:
Siła Run
Zebranie 2 części: Zwiększa atrybuty bazowe bohatera o 1.
Bonus dla klasy: Czarnoksiężnik
Zebranie 2 części: Podwaja efekt umiejętności Widzenie Żywiołów Czarnoksiężnika.
Bonus dla klasy: Czarnoksiężnik
Zebranie 2 części: Podwaja efekt umiejętności Widzenie Żywiołów Czarnoksiężnika.
Artefakty wchodzące w skład zestawu:
Wola Urgasha
Zebranie 2 części: Zwiększa parametr ataku bohatera o 5 punktów.
Bonus dla klasy: Lord Demonów
Zebranie 2 części: Umiejętność Brama przyzywa o 25% więcej stworzeń niż zazwyczaj.
Bonus dla klasy: Lord Demonów
Zebranie 2 części: Umiejętność Brama przyzywa o 25% więcej stworzeń niż zazwyczaj.
Artefakty wchodzące w skład zestawu:
Zbroja Krasnoludzkich Królów
Zebranie 2 części: Daje dodatkowe 40% odporności na magię wszystkim istotom w armii bohatera.
Zebranie 4 części: Rzuca na wszystkie przyjazne istoty Wytrzymałość i Odbicie pocisku na poziomie eksperta na początku bitwy. Zaklęcia rzucane są na 10 tur.
Bonus dla klasy: Kapłan Runów
Zebranie 2 części: Zwiększa parametr siły czarów Kapłana Runów o 10%. Premia wynosi co najmniej 1.
Zebranie 4 części: Rzuca na wszystkie przyjazne istoty Wytrzymałość i Odbicie pocisku na poziomie eksperta na początku bitwy. Zaklęcia rzucane są na 10 tur.
Bonus dla klasy: Kapłan Runów
Zebranie 2 części: Zwiększa parametr siły czarów Kapłana Runów o 10%. Premia wynosi co najmniej 1.