Ostatnio na naszym forum

  • Specjaliści od skryptów
    Autor: Specters, napisano 2 listopada 2018 Przejdź
  • Problem z edytorem NCF w H5
    Autor: Specters, napisano 27 września 2018 Przejdź
  • Mody do Heroes V
    Autor: Hayven, napisano 18 września 2018 Przejdź

Ostatnio dodane mapy

  • Wielopole
    Autor: Tabris, dodano 17 września 2016 Zobacz
  • Gateway
    Autor: Hayven, dodano 22 marca 2016 Zobacz
  • Master of Disguise
    Autor: fiur, dodano 11 grudnia 2014 Zobacz

Zestawy

Insygnia Sar-Issusa

Zebranie 2 części: Podwaja manę i siłę czarów wszystkich rzucających czary istot w armii bohatera
Zebranie 4 części: Bohater przesuwa się w tył po pasku inicjatywy 10% wolniej niż zwykle w czasie rzucania czarów.
Bonus dla klasy: Czarodziej

Zebranie 2 części: Czarodziej przesuwa się w tył po pasku inicjatywy 10% wolniej niż zwykle w czasie rzucania czarów.

Artefakty wchodzące w skład zestawu:

Lwi Duch

Zebranie 3 części: Za każdym razem, gdy jednostka w armii bohatera zostaje poddana efektowi morale, bohater przesuwa się o 10% do przodu na pasku inicjatywy. (Jeśli jest to negatywne morale, bohater zostaje przesunięty do tyłu).
Bonus dla klasy: Rycerz

Zebranie 2 części: Ataki Rycerzy (włącznie z kontratakami) zmniejszają morale przeciwnika o 2.

Artefakty wchodzące w skład zestawu:

Objęcia Śmierci

Zebranie 2 części: Szybkość istot przeciwnika ulega zmniejszeniu o 1.
Zebranie 4 części: Zmniejsza szybkość istot wroga o 1. Wrogie istoty, które nie przejdą pozytywnie testu morale otrzymują karę -20% do ataku i obrony do początku następnej tury.






Bonus dla klasy: Nekromanta

Zebranie 2 części: Skowyt Banshee zmniejsza morale i szczęście wroga o 2 pukty, a inicjatywę o 20%. Ponadto, korzystanie z tej zdolności przesuwa Nekromantę wstecz na pasku inicjatywy tylko o połowę wartości. Efekt kumuluje się ze Skowytem Banshee.
Zebranie 4 części: Zmniejsza o 25% ilość punktów Energii Mroku potrzebnych do ożywiania jednostek (efekt kumuluje się z Amuletem Nekromancji).

Artefakty wchodzące w skład zestawu:

Oręż Potęgi

Zebranie 2 części: Zwiększa atak wszystkich istot w armii bohatera o 3, a ich punkty życia o 2.




Bonus dla klasy: Barbarzyńca

Zebranie 2 części: Barbarzyńca przesuwa się w tył na pasku inicjatywy 30% wolniej niż zwykle w czasie atakowania. Efekt wpływa na Potężny Cios.

Artefakty wchodzące w skład zestawu:

Pancerz Oświecenia

Zebranie 2 części: Zwiększa o 15% liczbę punktów doświadczenia jakie zdobywa bohater.

Artefakty wchodzące w skład zestawu:

Potęga Smoków

Zebranie 2 części: Zwiększa atrybuty bazowe bohatera o 1.
Zebranie 4 części: Zwiększa atrybuty bazowe bohatera o 1, a wszystkim istotom 7 poziomu w armii bohatera atak o 5. Punkty życia tych stworzeń zwiększają się o 20.
Zebranie 6 części: Zwiększa atrybuty bazowe bohatera o 4, a wszystkim istotom 7 poziomu w armii bohatera atak o 5. Punkty życia tych stworzeń zwiększają się o 20.
Zebranie 8 części: Zwiększa armię bohatera o jedną istotę 7 poziomu każdego dnia. Jednostka z rodzinnego miasta bohatera wybierze klasyczne ulepszenie, następnie alternatywne a na końcu podstawową postać.

Artefakty wchodzące w skład zestawu:


Sen Łucznika

Zebranie 2 części: Wszyscy strzelcy przesuwają się w tył po pasku inicjatywy 30% wolniej niż zwykle w czasie strzelania.



Bonus dla klasy: Łowca

Zebranie 2 części: Łowca przesuwa się w tył po pasku inicjatywy 30% wolniej niż zwykle w czasie strzelania. Efekt wpływa na Bezbłędny Strzał oraz na Deszcz Strzał.

Artefakty wchodzące w skład zestawu:

Siła Run

Zebranie 2 części: Zwiększa atrybuty bazowe bohatera o 1.



Bonus dla klasy: Czarnoksiężnik

Zebranie 2 części: Podwaja efekt umiejętności Widzenie Żywiołów Czarnoksiężnika.

Artefakty wchodzące w skład zestawu:

Wola Urgasha

Zebranie 2 części: Zwiększa parametr ataku bohatera o 5 punktów.



Bonus dla klasy: Lord Demonów

Zebranie 2 części: Umiejętność Brama przyzywa o 25% więcej stworzeń niż zazwyczaj.

Artefakty wchodzące w skład zestawu:

Zbroja Krasnoludzkich Królów

Zebranie 2 części: Daje dodatkowe 40% odporności na magię wszystkim istotom w armii bohatera.
Zebranie 4 części: Rzuca na wszystkie przyjazne istoty Wytrzymałość i Odbicie pocisku na poziomie eksperta na początku bitwy. Zaklęcia rzucane są na 10 tur.
Bonus dla klasy: Kapłan Runów

Zebranie 2 części: Zwiększa parametr siły czarów Kapłana Runów o 10%. Premia wynosi co najmniej 1.

Artefakty wchodzące w skład zestawu: