Ostatnio na naszym forum

  • Specjaliści od skryptów
    Autor: Specters, napisano 2 listopada 2018 Przejdź
  • Problem z edytorem NCF w H5
    Autor: Specters, napisano 27 września 2018 Przejdź
  • Mody do Heroes V
    Autor: Hayven, napisano 18 września 2018 Przejdź

Ostatnio dodane mapy

  • Wielopole
    Autor: Tabris, dodano 17 września 2016 Zobacz
  • Gateway
    Autor: Hayven, dodano 22 marca 2016 Zobacz
  • Master of Disguise
    Autor: fiur, dodano 11 grudnia 2014 Zobacz

Nekromancja

Nekromancja jest praktyką czarnej magii, która umożliwia wskrzeszanie poległych istot oraz wcielanie ich w szeregi swojej armii. Nekromanci mogą ożywiać w ten sposób istoty w każdej postaci jednostek nieumarłych, a nie tylko i wyłącznie szkieletów. Liczba punków życia ofiar określa ile nowych istot zasili wojska bohatera Nekropolis (oczywiście po wygranej walce Nekromanta decyduje czy chce ożywić dane istoty czy też nie). Jeśli się na to zgadza, to w tym celu zużywana jest Energia Mroku, która odnawia się na początku każdego tygodnia.

Jak wcześniej wspomniano, ilość wskrzeszonych istot zależy od ilości punktów życia ofiar, co można opisać w postaci poniższego wzoru:

Wskrzeszone Punkty Życia = Zdobyte Punkty Życia x Nekromancja

W powyższym wzorze pod pojęciem "Nekromancja" kryje się wszystko to, co może wzmacniać siłę nekromancji.

Ilość Energii Mroku jest zależna od poziomu naszych bohaterów oraz zaawansowania ich umiejętności, a także wszelkich budynków, które mogą ją wzmacniać - tj. Nekromatron i Posąg Uwięzionych Dusz (budowany przy pomocy Łez Ashy).

Poziom Poziom
1 1 2 3 4 21 48 97 145 194
2 1 2 3 4 22 52 105 158 211
3 1 2 3 4 23 57 114 171 228
4 1 2 3 4 24 61 123 185 246
5 1 2 3 4 25 66 132 198 265
6 1 2 3 4 26 70 141 212 283
7 2 5 7 10 27 75 151 227 303
8 4 9 13 18 28 80 161 241 322
9 6 13 20 27 29 85 171 256 342
10 9 19 28 38 30 90 181 271 362
11 12 24 36 49 31 85 191 287 382
12 15 30 45 60 32 100 201 302 403
13 18 36 55 73 33 106 212 318 424
14 21 43 65 86 34 111 223 334 446
15 25 50 75 100 35 116 233 350 467
16 28 57 86 114 36 122 244 367 489
17 32 64 97 129 37 127 255 383 511
18 36 72 108 145 38 133 267 400 534
19 40 80 120 160 39 139 278 418 557
20 44 88 132 177 40 145 290 435 580

Poniższa ściąga przedstawia które jednostki żywe mogą być przekształcone na nieumarłe odpowiedniki:

Nekromancja jest bez wątpienia jednym z najlepszych Talentów Rasowych w całej grze. Wachlarz możliwości jej wzmacniania jest stosunkowo łatwy do spełnienia i może dojść do sytuacji, że ożywiane będą wszystkie poległe istoty. Pozwala to na szybkie rekompensowanie strat w swojej armii, a nawet jej znaczne powiększanie. Nekromanta na wysokim poziomie rozwoju jest trudnym przeciwnikiem do pokonania.
Umiejętność główna
Nekromancja
Unikalny talent Nekromanty. Nekromanta może wezwać 20% zabitych stworzeń przeciwnika, które wcześniej należały do grupy żywych istot (w ciągu tygodnia Nekromanta może wskrzesić ograniczoną ilość stworzeń). Wpływa na ilość punktów Energii Mroku.
Lepsza Nekromancja
Unikalny talent Nekromanty. Nekromanta może wezwać 30% zabitych stworzeń przeciwnika, które wcześniej należały do grupy żywych istot (w ciągu tygodnia Nekromanta może wskrzesić ograniczoną ilość stworzeń). Wpływa na liczbę punktów Energii Mroku.
Ekspercka Nekromancja
Unikalny talent Nekromanty. Nekromanta może wezwać 40% zabitych stworzeń przeciwnika, które wcześniej należały do grupy żywych istot (w ciągu tygodnia Nekromanta może wskrzesić ograniczoną ilość stworzeń). Wpływa na liczbę punktów Energii Mroku.
Władca Kości
Unikalny talent Nekromanty. Nekromanta może wezwać 50% zabitych stworzeń przeciwnika, które wcześniej należały do grupy żywych istot (w ciągu tygodnia Nekromanta może wskrzesić ograniczoną ilość stworzeń). Wpływa na liczbę punktów Energii Mroku.
Umiejętności podrzędne
Wieczna Niewola
Nekromanta otrzymuje zdolność wezwania części poległych w boju nieumarłych należących do jego armii. Wśród poległych oddziałów wybierany jest losowo jeden z nich, a następnie przywracane są mu punkty życia w wysokości 7 + 5 * poziom bohatera, zaokrąglając w dół.
Skowyt Banshee
Bohater otrzymuje zdolność wezwania do walki samej śmierci. Morale i szczęście wszystkich żywych stworzeń zmniejsza się o 1, a inicjatywa o 10%. Czas trwania (w turach) wynosi 2 + 0.25 * poziom bohatera.
Znamię Nekromanty
Nekromanta zyskuje możliwość związania na czas bitwy swojej duszy z duszą każdego stworzenia na polu bitwy tracąc tylko połowę inicjatywy. Jeśli któreś ze stworzeń związanych z Nekromantą otrzyma jakieś obrażenia, Nekromanta zyska nieco many żywiąc się cierpieniem tego stworzenia. Za każde 75 punktów obrażeń bohater zyskuje 1 punkt many.
Skowyt Grozy
Zdolność specjalna Skowyt Banshee zmniejsza morale przeciwnika o 6.
Do góry