Ostatnio na naszym forum

  • Specjaliści od skryptów
    Autor: Specters, napisano 2 listopada 2018 Przejdź
  • Problem z edytorem NCF w H5
    Autor: Specters, napisano 27 września 2018 Przejdź
  • Mody do Heroes V
    Autor: Hayven, napisano 18 września 2018 Przejdź

Ostatnio dodane mapy

  • Wielopole
    Autor: Tabris, dodano 17 września 2016 Zobacz
  • Gateway
    Autor: Hayven, dodano 22 marca 2016 Zobacz
  • Master of Disguise
    Autor: fiur, dodano 11 grudnia 2014 Zobacz

Siedliska

Siedliska Przystani


powiększ
Gospodarstwo
Zwiększa przyrost Chłopów we wszystkich Przystaniach o 1. Można tu także zwerbować te jednostki za darmo w liczbie 22 tygodniowo.

powiększ
Wieża Łuczników
Zwiększa przyrost Łuczników we wszystkich Przystaniach o 1. Można tu także rekrutować te jednostki za opłatą w liczbie 12 tygodniowo.

powiększ
Koszary
Zwiększa przyrost Zbrojnych we wszystkich Przystaniach o 1. Można tu także rekrutować te jednostki za opłatą w liczbie 10 tygodniowo.

powiększ
Wojskowy Posterunek Przystani
Daje możliwość rekrutacji losowej nieulepszonej jednostki z przedziału poziomów 4-7 i zwiększa jej przyrost we wszystkich Przystaniach o 1.
W skład strzegącej armii wchodzą jednostki poziomów 4/5/6/7 w ilości tygodniowego przyrostu. Na początku każdego tygodnia pojawiają się nowi strażnicy.
Do góry

Siedliska Inferno


powiększ
Urodzisko Impów
Zwiększa przyrost Impów we wszystkich Inferno o 1. Można tu także zwerbować te jednostki za darmo w liczbie 16 tygodniowo.

powiększ
Wrota Demonów
Zwiększa przyrost Rogatych demonów we wszystkich Inferno o 1. Można tu także rekrutować te jednostki za opłatą w liczbie 15 tygodniowo.

powiększ
Psiarnia
Zwiększa przyrost Piekielnych ogarów we wszystkich Inferno o 1. Można tu także rekrutować te jednostki za opłatą w liczbie 8 tygodniowo.

powiększ
Wojskowy Posterunek Inerno
Daje możliwość rekrutacji losowej nieulepszonej jednostki z przedziału poziomów 4-7 i zwiększa jej przyrost we wszystkich Inferno o 1.
W skład strzegącej armii wchodzą jednostki poziomów 4/5/6/7 w ilości tygodniowego przyrostu. Na początku każdego tygodnia pojawiają się nowi strażnicy.
Do góry

Siedliska Nekropolis


powiększ
Cmentarz
Zwiększa przyrost Szkieletów we wszystkich Nekropolis o 1. Można tu także zwerbować te jednostki za darmo w liczbie 20 tygodniowo.

powiększ
Zapomniany Kurhan
Zwiększa przyrost Ożywieńców we wszystkich Nekropolis o 1. Można tu także rekrutować te jednostki za opłatą w liczbie 15 tygodniowo.

powiększ
Zrujnowana Wieża
Zwiększa przyrost Duchów we wszystkich Nekropolis o 1. Można tu także rekrutować te jednostki za opłatą w liczbie 10 tygodniowo.

powiększ
Wojskowy Posterunek Nekropolis
Daje możliwość rekrutacji losowej nieulepszonej jednostki z przedziału poziomów 4-7 i zwiększa jej przyrost we wszystkich Nekropoliach o 1.
W skład strzegącej armii wchodzą jednostki poziomów 4/5/6/7 w ilości tygodniowego przyrostu. Na początku każdego tygodnia pojawiają się nowi strażnicy.
Do góry

Siedliska Sylwan


powiększ
Baśniowe Drzewa
Zwiększa przyrost Nimf we wszystkich Sylwan o 1. Można tu także zwerbować te jednostki za darmo w liczbie 10 tygodniowo.

powiększ
Taras Wojennego Tańca
Zwiększa przyrost Tancerzy ostrzy we wszystkich Sylwan o 1. Można tu także rekrutować te jednostki za opłatą w liczbie 9 tygodniowo.

powiększ
Domki na Drzewie
Zwiększa przyrost Myśliwych we wszystkich Sylwan o 1. Można tu także rekrutować te jednostki za opłatą w liczbie 7 tygodniowo.

powiększ
Wojskowy Posterunek Sylwan
Daje możliwość rekrutacji losowej nieulepszonej jednostki z przedziału poziomów 4-7 i zwiększa jej przyrost we wszystkich Sylwan o 1.
W skład strzegącej armii wchodzą jednostki poziomów 4/5/6/7 w ilości tygodniowego przyrostu. Na początku każdego tygodnia pojawiają się nowi strażnicy.
Do góry

Siedliska Lochu


powiększ
Akademia Zwiadowców
Zwiększa przyrost Zwiadowców we wszystkich Lochach o 1. Można tu także zwerbować te jednostki za darmo w liczbie 7 tygodniowo.

powiększ
Krwawy Głaz
Zwiększa przyrost Krwawych dziewic we wszystkich Lochach o 1. Można tu także rekrutować te jednostki za opłatą w liczbie 5 tygodniowo.

powiększ
Labirynt
Zwiększa przyrost Minotaurów we wszystkich Lochach o 1. Można tu także rekrutować te jednostki za opłatą w liczbie 6 tygodniowo.

powiększ
Wojskowy Posterunek Lochu
Daje możliwość rekrutacji losowej nieulepszonej jednostki z przedziału poziomów 4-7 i zwiększa jej przyrost we wszystkich Lochach o 1.
W skład strzegącej armii wchodzą jednostki poziomów 4/5/6/7 w ilości tygodniowego przyrostu. Na początku każdego tygodnia pojawiają się nowi strażnicy.
Do góry

Siedliska Akademii


powiększ
Warsztat
Zwiększa przyrost Gremlinów we wszystkich Akademiach o 1. Można tu także zwerbować te jednostki za darmo w liczbie 20 tygodniowo.

powiększ
Kamienne Blanki
Zwiększa przyrost Kamiennych gargulców we wszystkich Akademiach o 1. Można tu także rekrutować te jednostki za opłatą w liczbie 14 tygodniowo.

powiększ
Kuźnia Golemów
Zwiększa przyrost Żelaznych golemów we wszystkich Akademiach o 1. Można tu także rekrutować te jednostki za opłatą w liczbie 9 tygodniowo.

powiększ
Wojskowy Posterunek Akademii
Daje możliwość rekrutacji losowej nieulepszonej jednostki z przedziału poziomów 4-7 i zwiększa jej przyrost we wszystkich Akademiach o 1.
W skład strzegącej armii wchodzą jednostki poziomów 4/5/6/7 w ilości tygodniowego przyrostu. Na początku każdego tygodnia pojawiają się nowi strażnicy.
Do góry

Siedliska Fortecy


powiększ
Koszary Obronne
Zwiększa przyrost Obrońców we wszystkich Fortecach o 1. Można tu także zwerbować te jednostki za darmo w liczbie 18 tygodniowo.

powiększ
Koszary Włóczników
Zwiększa przyrost Włóczników we wszystkich Fortecach o 1. Można tu także rekrutować te jednostki za opłatą w liczbie 14 tygodniowo.

powiększ
Zagroda Niedźwiedzi
Zwiększa przyrost Jeźdźców niedźwiedzi we wszystkich Fortecach o 1. Można tu także rekrutować te jednostki za opłatą w liczbie 7 tygodniowo.

powiększ
Wojskowy Posterunek Fortecy
Daje możliwość rekrutacji losowej nieulepszonej jednostki z przedziału poziomów 4-7 i zwiększa jej przyrost we wszystkich Fortecach o 1.
W skład strzegącej armii wchodzą jednostki poziomów 4/5/6/7 w ilości tygodniowego przyrostu. Na początku każdego tygodnia pojawiają się nowi strażnicy.
Do góry

Siedliska Twierdzy


powiększ
Rudera Goblinów
Zwiększa przyrost Goblinów we wszystkich Twierdzach o 1. Można tu także zwerbować te jednostki za darmo w liczbie 25 tygodniowo.

powiększ
Posterunek Centaurów
Zwiększa przyrost Centaurów we wszystkich Twierdzach o 1. Można tu także rekrutować te jednostki za opłatą w liczbie 14 tygodniowo.

powiększ
Namioty Wojowników
Zwiększa przyrost Wojowników we wszystkich Twierdzach o 1. Można tu także rekrutować te jednostki za opłatą w liczbie 11 tygodniowo.

powiększ
Wojskowy Posterunek Twierdzy
Daje możliwość rekrutacji losowej nieulepszonej jednostki z przedziału poziomów 4-7 i zwiększa jej przyrost we wszystkich Twierdzach o 1.
W skład strzegącej armii wchodzą jednostki poziomów 4/5/6/7 w ilości tygodniowego przyrostu. Na początku każdego tygodnia pojawiają się nowi strażnicy.
Do góry

Pozostałe


powiększ
Obóz Uchodźców
W tym budynku można zwerbować przebywające tu istoty w liczebności wynoszącej podstawowy tygodniowy przyrost.
W puli znajdują się jednostki nieulepszone oraz ich ulepszenia poziomu 4/5/6 wraz z Duchami/Widmami, ale bez jednostek neutralnych, krasnoludzkich, orków czy alternatywnych ulepszeń.

powiększ
Zgromadzenie Żywiołów
W tym budynku można zwerbować Żywiołaki.

powiększ
Fabryka Machin Wojennych
Umożliwia bohaterowi zakup Machin Wojennych.
Do góry