Ostatnio na naszym forum

  • Specjaliści od skryptów
    Autor: Specters, napisano 2 listopada 2018 Przejdź
  • Problem z edytorem NCF w H5
    Autor: Specters, napisano 27 września 2018 Przejdź
  • Mody do Heroes V
    Autor: Hayven, napisano 18 września 2018 Przejdź

Ostatnio dodane mapy

  • Wielopole
    Autor: Tabris, dodano 17 września 2016 Zobacz
  • Gateway
    Autor: Hayven, dodano 22 marca 2016 Zobacz
  • Master of Disguise
    Autor: fiur, dodano 11 grudnia 2014 Zobacz

Bohaterowie dostępni w Trybie Pojedynku

IrinaPoziom 15
Atak
10
Morale
2 Trener Gryfów
Obrona
12
Szczęście
3 Gryfy królewskie i Gryfy bojowe w armii bohatera otrzymują +8 do ataku i obrony.
Siła zaklęć
4
Mana
50
Wiedza
5
Armia

40

40

19

80

240

150

2
Umiejętności i artefakty
Czary
Boska Siła
4
Przyspieszenie
4
Oczyszczenie
10
Wytrzymałość
6
Osłabienie
4
Rozkład
6
Wrażliwość
5
Kamienne Kolce
5
Pięść Gniewu
5
Magiczny Kryształ
8
Rój Os
5
Wskrześ Umarłych
9
Do góry
VittorioPoziom 15
Atak
6
Morale
0 Specjalista od Oblężeń
Obrona
10
Szczęście
0 Balisty otrzymują +15 do ataku.
Siła zaklęć
3
Mana
60
Wiedza
6
Armia

12

125

10

40

75

120

150
Umiejętności i artefakty
Czary
Boska Siła
4
Oczyszczenie
10
Odbicie Pocisku
6
Teleportacja
8
Przyspieszenie
4
Wytrzymałość
6
Prawa Moc
6
Teleportacja
15
Osłabienie
4
Spowolnienie
4
Wrażliwość
5
Dezorientacja
9
Smutek
5
Rozkład
6
Cierpienie
5
Oślepienie
10
Klątwa Piekieł
15
Wampiryzm
10
Kamienne Kolce
5
Rój Os
5
Do góry
KlausPoziom 15
Atak
8
Morale
5 Dowódca Kawalerii
Obrona
11
Szczęście
2 Paladyni w armii bohatera otrzymują +8 do ataku i obrony, a obrażenia od szarży są zwiększone o 35%. Ponadto, obrażenia bohatera wynikające ze zdolności Kontratak są zwiększone o 15%.
Siła zaklęć
2
Mana
30
Wiedza
3
Armia

4

12

7

70

3

85

7
Umiejętności i artefakty
Lwi Duch:
3 przedmioty
Czary
Boska Siła
4
Oczyszczenie
10
Odbicie Pocisku
6
Teleportacja
15
Przyspieszenie
4
Wytrzymałość
6
Boska Zemsta
14
Starożytna Strzała
4
Do góry
MarbasPoziom 15
Atak
11
Morale
0 Łamacz Czarów
Obrona
6
Szczęście
0 Wszystkie istoty w armii bohatera otrzymują 20% odporności na magię.
Siła zaklęć
11
Mana
90
Wiedza
9
Armia

70

75

4

10

50

5

80
Umiejętności i artefakty
Potęga Smoków:
4 przedmioty
Czary
Oczyszczenie
10
Osłabienie
4
Spowolnienie
4
Cierpienie
5
Szał
15
Smutek
5
Wrażliwość
5
Oślepienie
10
Kamienne Kolce
5
Błyskawica
5
Kula Ognia
10
Grad Meteorytów
19
Starożytna Strzała
4
Lodowy Promień
6
Ściana Ognia
16
Łańcuch Błyskawic
16
Ognista Pułapka
8
Pięść Gniewu
5
Rój Os
5
Do góry
DelebPoziom 15
Atak
13
Morale
0 Żelazna Dziewica
Obrona
2
Szczęście
0 Strzały z Balisty będącej pod dowództwem bohatera zyskują efekt kuli ognia o obrażeniach wynoszących 40.
Siła zaklęć
4
Mana
50
Wiedza
5
Armia

70

120

6

7

20

15

54
Umiejętności i artefakty
Czary
Oczyszczenie
10
Osłabienie
4
Smutek
5
Spowolnienie
4
Wrażliwość
5
Cierpienie
5
Dezorientacja
9
Starożytna Strzała
4
Lodowy Promień
6
Ognista Pułapka
8
Pięść Gniewu
5
Rój Os
5
Do góry
NymusPoziom 15
Atak
15
Morale
2 Portier
Obrona
5
Szczęście
3 Liczba istot przywołanych przez Bramę jest zwiększona o 15%.
Siła zaklęć
3
Mana
60
Wiedza
6
Armia

70

4

8

24

16

50

50
Umiejętności i artefakty
Wola Urgasha:
2 przedmioty
Czary
Boska Siła
4
Przyspieszenie
4
Osłabienie
4
Kamienne Kolce
5
Starożytna Strzała
4
Lodowy Promień
6
Ognista Pułapka
8
Pięść Gniewu
5
Magiczny Kryształ
8
Rój Os
5
Bariera Mieczy
12
Widmowe Zastępy
18
Do góry
OrsonPoziom 15
Atak
8
Morale
0 Lord Zombie
Obrona
6
Szczęście
2 Wszystkie Zombie i Gnijące zombie w armii bohatera otrzymują +8 do ataku i obrony.
Siła zaklęć
10
Mana
60
Wiedza
6
Armia

50

24

290

13

71

3

50
Umiejętności i artefakty
Czary
Wytrzymałość
6
Teleportacja
8
Osłabienie
4
Smutek
5
Spowolnienie
4
Rozkład
6
Wrażliwość
5
Cierpienie
5
Ognista Pułapka
8
Magiczny Kryształ
8
Wskrześ Umarłych
9
Trzęsienie Ziemi
7
Gniazdo Os
15
Pięść Gniewu
5
Rój Os
5
Bariera Mieczy
12
Widmowe Zastępy
18
Przywołanie Żywiołów
17
Do góry
RavenPoziom 15
Atak
4
Morale
-2 Spijacz Dusz
Obrona
7
Szczęście
0 Klątwa Osłabienie nie tylko obniża zadawane obrażenia istot, lecz również redukuje ich obronę o 5.
Siła zaklęć
12
Mana
120
Wiedza
12
Armia

19

8

170

50

30

30

17
Umiejętności i artefakty
Czary
Wytrzymałość
6
Osłabienie
4
Spowolnienie
4
Wrażliwość
5
Dezorientacja
9
Smutek
5
Rozkład
6
Cierpienie
5
Kamienne Kolce
5
Błyskawica
5
Krąg Zimy
9
Łańcuch Błyskawic
16
Starożytna Strzała
4
Lodowy Promień
6
Grad Meteorytów
19
Głębokie Zamrożenie
11
Pięść Gniewu
5
Wskrześ Umarłych
9
Widmowe Zastępy
18
Do góry
DeirdrePoziom 15
Atak
5
Morale
0 Banshee
Obrona
7
Szczęście
0 Skowyt Banshee obniża morale i szczęście wrogich oddziałów o 2 punkty.
Siła zaklęć
7
Mana
60
Wiedza
6
Armia

12

12

9

170

56

85
Umiejętności i artefakty
Objęcia Śmierci:
2 przedmioty
Czary
Boska Siła
4
Przyspieszenie
4
Oczyszczenie
10
Wytrzymałość
6
Odbicie Pocisku
6
Prawa Moc
6
Osłabienie
4
Spowolnienie
4
Wrażliwość
5
Dezorientacja
9
Szał
15
Wampiryzm
10
Smutek
5
Rozkład
6
Cierpienie
5
Oślepienie
10
Hipnoza
18
Starożytna Strzała
4
Lodowy Promień
6
Ściana Ognia
16
Pięść Gniewu
5
Rój Os
5
Wskrześ Umarłych
9
Bariera Mieczy
12
Widmowe Zastępy
18
Do góry
OssirPoziom 15
Atak
9
Morale
1 Mistrz Polowania
Obrona
10
Szczęście
5 Wszyscy Łowczy i Mistyczni łucznicy w armii bohatera otrzymują +8 do ataku i obrony.
Siła zaklęć
4
Mana
40
Wiedza
4
Armia

12

90

42

27

33

40
Umiejętności i artefakty
Sen Łucznika:
2 przedmioty
Czary
Boska Siła
4
Oczyszczenie
10
Prawa Moc
6
Teleportacja
8
Przyspieszenie
4
Odbicie Pocisku
6
Boska Zemsta
14
Smutek
5
Spowolnienie
4
Wrażliwość
5
Kamienne Kolce
5
Starożytna Strzała
4
Lodowy Promień
6
Ognista Pułapka
8
Do góry
DiraelPoziom 15
Atak
3
Morale
0 Królowa Roju Os
Obrona
8
Szczęście
3 Czar Rój os zadaje 75% większe obrażenia, a Gotowość Bojowa celu zostaje obniżona o 0,66.
Siła zaklęć
10
Mana
60
Wiedza
6
Armia

230

20

40

14

20

22

5
Umiejętności i artefakty
Czary
Boska Siła
4
Przyspieszenie
4
Oczyszczenie
10
Wytrzymałość
6
Spowolnienie
4
Wrażliwość
5
Kamienne Kolce
5
Błyskawica
5
Kula Ognia
10
Grad Meteorytów
19
Starożytna Strzała
4
Lodowy Promień
6
Ściana Ognia
16
Łańcuch Błyskawic
16
Ognista Pułapka
8
Magiczny Kryształ
8
Bariera Mieczy
12
Przywołanie Żywiołów
17
Tajemna Zbroja
20
Pięść Gniewu
5
Rój Os
5
Widmowe Zastępy
18
Stwórz Feniksa
35
Do góry
AnwenPoziom 15
Atak
10
Morale
0 Miecz Sylanny
Obrona
8
Szczęście
1 Wszystkie istoty w armii bohatera zadają ulubionemu przeciwnikowi 30% większe obrażenia.
Siła zaklęć
2
Mana
40
Wiedza
4 Do losowych parametrów podstawowych dodane zostanie łącznie 5 punktów wynikających z umiejętności Lepsze Oświecenie
+5
Armia

90

70

70

10

17

10

4
Umiejętności i artefakty
Czary
Boska Siła
4
Przyspieszenie
4
Oczyszczenie
10
Regeneracja
8
Wytrzymałość
6
Smutek
5
Spowolnienie
4
Wrażliwość
5
Kamienne Kolce
5
Starożytna Strzała
4
Lodowy Promień
6
Magiczny Kryształ
8
Do góry
EruinaPoziom 15
Atak
9
Morale
2 Sabat Czarownicy
Obrona
4
Szczęście
0 Wiedźmy Cienia i Matrony cienia mają 40% szans na strzał w obecny cel bohatera. Efekt ten działa wyłącznie w wypadku czarów ofensywnych (pojedynczych lub grupowych).
Siła zaklęć
10
Mana
40
Wiedza
4
Armia

14

90

8

11

8

80

14
Umiejętności i artefakty
Czary
Przyspieszenie
4
Oczyszczenie
10
Osłabienie
4
Spowolnienie
4
Starożytna Strzała
4
Lodowy Promień
6
Kula Ognia
10
Łańcuch Błyskawic
16
Błyskawica
5
Krąg Zimy
9
Grad Meteorytów
19
Pięść Gniewu
5
Do góry
SinitarPoziom 15
Atak
7
Morale
0 Katalizator
Obrona
5
Szczęście
4 Koszt wzmocnionych zaklęć jest zmniejszony o 20%, zaokrąglając w dół.
Siła zaklęć
13
Mana
70
Wiedza
7
Armia

70

50

30

15

10

5
Umiejętności i artefakty
Siła Run:
2 przedmioty
Czary
Przyspieszenie
4
Oczyszczenie
10
Odbicie Pocisku
6
Osłabienie
4
Smutek
5
Spowolnienie
4
Wrażliwość
5
Cierpienie
5
Dezorientacja
9
Kamienne Kolce
5
Błyskawica
5
Krąg Zimy
9
Ściana Ognia
16
Łańcuch Błyskawic
16
Głębokie Zamrożenie
11
Starożytna Strzała
4
Lodowy Promień
6
Kula Ognia
10
Grad Meteorytów
19
Armageddon
20
Implozja
18
Ognista Pułapka
8
Pięść Gniewu
5
Bariera Mieczy
12
Widmowe Zastępy
18
Do góry
LethosPoziom 15
Atak
8
Morale
-1 Mistrz Trucizn
Obrona
5
Szczęście
0 Jednostki przeciwnika mogą wejść na pole walki już zatrute, szansa na takie zdarzenie wynosi 40%. Magiczna ochrona przeciwnika może zmniejszyć obrażenia od trucizny.
Siła zaklęć
11
Mana
60
Wiedza
4 Do losowych parametrów podstawowych dodane zostanie łącznie 5 punktów wynikających z umiejętności Lepsze Oświecenie
+5
Armia

15

14

18

5

79

81

71
Umiejętności i artefakty
Czary
Przyspieszenie
4
Oczyszczenie
10
Osłabienie
4
Spowolnienie
4
Wrażliwość
5
Oślepienie
10
Hipnoza
18
Wampiryzm
10
Smutek
5
Rozkład
6
Cierpienie
5
Szał
15
Klątwa Piekieł
15
Kamienne Kolce
5
Starożytna Strzała
4
Błyskawica
5
Lodowy Promień
6
Ognista Pułapka
8
Do góry
RazzakPoziom 15
Atak
6
Morale
4 Twórca Golemów
Obrona
5
Szczęście
0 Wszystkie Stalowe golemy i Magnetyczne golemy w armii bohatera otrzymują +8 do ataku i obrony.
Siła zaklęć
7
Mana
60
Wiedza
6
Armia

140

140

75

75

6

9
Umiejętności i artefakty
Czary
Boska Siła
4
Przyspieszenie
4
Oczyszczenie
10
Wytrzymałość
6
Osłabienie
4
Spowolnienie
4
Wrażliwość
5
Starożytna Strzała
4
Lodowy Promień
6
Ognista Pułapka
8
Pięść Gniewu
5
Rój Os
5
Do góry
JhoraPoziom 15
Atak
4
Morale
0 Rozmawiająca z Wiatrem
Obrona
9
Szczęście
0 Inicjatywa bohatera wynosi 10.75 zamiast 10.
Siła zaklęć
7
Mana
100
Wiedza
10
Armia

150

115

90

63

29

11
Umiejętności i artefakty
Czary
Boska Siła
4
Przyspieszenie
4
Oczyszczenie
10
Wytrzymałość
6
Odbicie Pocisku
6
Prawa Moc
6
Osłabienie
4
Spowolnienie
4
Wrażliwość
5
Dezorientacja
9
Smutek
5
Rozkład
6
Cierpienie
5
Kamienne Kolce
5
Błyskawica
5
Krąg Zimy
9
Ściana Ognia
16
Łańcuch Błyskawic
16
Głębokie Zamrożenie
11
Starożytna Strzała
4
Lodowy Promień
6
Kula Ognia
10
Grad Meteorytów
19
Armageddon
20
Implozja
18
Ognista Pułapka
8
Magiczny Kryształ
8
Rój Os
5
Wskrześ Umarłych
9
Trzęsienie Ziemi
7
Gniazdo Os
15
Pięść Gniewu
5
Rój Os
5
Bariera Mieczy
12
Widmowe Zastępy
18
Przywołanie Żywiołów
17
Do góry
GalibPoziom 15
Atak
2
Morale
0 Zakrzywiacz Czarów
Obrona
3
Szczęście
0 Magiczne Zwierciadło ma 70% szans na to, że wrogie zaklęcie odbije się na wrogą jednostkę.
Siła zaklęć
12
Mana
160
Wiedza
16 Do losowych parametrów podstawowych dodane zostaną łącznie 3 punkty wynikające z umiejętności Oświecenie
+3
Armia

30

30

10

3

45

5
Umiejętności i artefakty
Insygnia Sar-Issusa:
2 przedmioty
Czary
Boska Siła
4
Przyspieszenie
4
Wytrzymałość
6
Regeneracja
8
Oczyszczenie
10
Prawa Moc
6
Odbicie Pocisku
6
Teleportacja
8
Boska Zemsta
14
Smutek
5
Spowolnienie
4
Kamienne Kolce
5
Starożytna Strzała
4
Błyskawica
5
Pięść Gniewu
5
Magiczny Kryształ
8
Rój Os
5
Wskrześ Umarłych
9
Trzęsienie Ziemi
7
Ognista Pułapka
8
Gniazdo Os
15
Bariera Mieczy
12
Widmowe Zastępy
18
Przywołanie Żywiołów
17
Stwórz feniksa
35
Tajemna zbroja
20
Do góry
EbbaPoziom 15
Atak
12
Morale
3 Jeździec
Obrona
7
Szczęście
0 Wszyscy Niedźwiedzi rycerze i Niedźwiedzi wojownicy w armii bohatera otrzymują +8 do ataku i obrony.
Siła zaklęć
7
Mana
40
Wiedza
4
Armia

20

60

50

50

40

6
Umiejętności i artefakty
Czary
Boska Siła
4
Oczyszczenie
10
Wytrzymałość
6
Prawa Moc
6
Teleportacja
8
Przyspieszenie
4
Regeneracja
8
Odbicie Pocisku
6
Boska Zemsta
14
Smutek
5
Kamienne Kolce
5
Starożytna Strzała
4
Błyskawica
5
Lodowy Promień
6
Pięść Gniewu
5
Runy Berserkera
1
Runy Szarży
1
Runy Egzorcyzmów
1
Runy Magicznej Kontroli
1
Runy Nietykalności
1
Runy Odporności na Żywioły
1
Do góry
HelmarPoziom 15
Atak
11
Morale
0 Święty Młot
Obrona
12
Szczęście
0 Podczas rzucania przez bohatera dowolnego czaru Magii Światła na przyjazną jednostkę istnieje 65% szans na dodatkowe i darmowe rzucenie Prawej mocy na tę jednostkę.
Siła zaklęć
10
Mana
90
Wiedza
9 Do losowych parametrów podstawowych dodane zostanie łącznie 5 punktów wynikających z umiejętności Lepsze Oświecenie
+5
Armia

3

100

40

15

10

100

17
Umiejętności i artefakty
Zbroja Krasnoludzkich Królów:
4 przedmioty
Czary
Boska Siła
4
Oczyszczenie
10
Wytrzymałość
6
Prawa Moc
6
Teleportacja
8
Przyspieszenie
4
Regeneracja
8
Odbicie Pocisku
6
Boska Zemsta
14
Kamienne Kolce
5
Błyskawica
5
Ściana Ognia
16
Łańcuch Błyskawic
16
Starożytna Strzała
4
Kula Ognia
10
Grad Meteorytów
19
Implozja
18
Ognista Pułapka
8
Magiczny Kryształ
8
Runy Berserkera
1
Runy Szarży
1
Runy Egzorcyzmów
1
Do góry
KarliPoziom 15
Atak
10
Morale
0 Cięte Ostrze
Obrona
11
Szczęście
0 Wszyscy Harcownicy i Harpunnicy w armii bohatera zyskują +8 do ataku i obrony.
Siła zaklęć
6
Mana
50
Wiedza
5
Armia

4

100

80

9

75

24

12
Umiejętności i artefakty
Czary
Boska Siła
4
Przyspieszenie
4
Wytrzymałość
6
Spowolnienie
4
Kamienne Kolce
5
Starożytna Strzała
4
Lodowy Promień
6
Runy Berserkera
1
Runy Egzorcyzmów
1
Runy Nietykalności
1
Runy Piorunowładne
1 1
Runy Szału Bojowego
1 1
Runy Szarży
1
Runy Magicznej Kontroli
1
Runy Odporności na Żywioły
1
Runy Smoczej Siły
1 1
Do góry
GarunaPoziom 15
Atak
11
Morale
3 Krwiopijca
Obrona
8
Szczęście
5 Każdy zabity oddział wroga (również przyzwany na pole bitwy) zwiększa atak istot w armii bohatera o 3.
Siła zaklęć
2
Mana
30
Wiedza
3
Armia

110

42

51

31

22

27

4
Umiejętności i artefakty
Czary
Pokrzepiające Zawołanie
8
Zew Krwi
5
Drżyj Przed Mym Rykiem
7
Do góry
HaggashPoziom 15
Atak
11
Morale
1 Dowódca Centaurów
Obrona
6
Szczęście
0 Centaury Koczownicy i Centaury Grasanci w armii bohatera otrzymują +8 do ataku i obrony. Ponadto ich inicjatywa początkowa jest o 15% większa.
Siła zaklęć
1
Mana
60
Wiedza
6 Do losowych parametrów podstawowych dodane zostaną łącznie 3 punkty wynikające z umiejętności Oświecenie
+3
Armia

50

60

110

55

21

30

5
Umiejętności i artefakty
Czary
Pokrzepiające Zawołanie
8
Zew Krwi
5
Drżyj Przed Mym Rykiem
7
Słowo Wodza
2
Bitewne Zawołanie
10
Gniew Hordy
10
Do góry
Shak'KarukatPoziom 15
Atak
12
Morale
1 Treser Wiwern
Obrona
13
Szczęście
0 Liczba punktów życia Jadowitych wiwern i Pao Kai w armii bohatera jest większa o 29.
Siła zaklęć
9
Mana
30
Wiedza
3
Armia

200

200

50

22

13

12

3
Umiejętności i artefakty
Oręż Potęgi:
2 przedmioty
Czary
Pokrzepiające Zawołanie
8
Słowo Wodza
2
Bitewne Zawołanie
10
Do góry